![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7161 |
Minister
|
![]() In mijn zaak komen er honderden mensen over de vloer, zowel lagere als hogere sociale klasse, gelovig en niet gelovig waar ik af en toe, een babbeltje mee geslaan heb, tot op heden ken ik 4 mensen van mijn clieenteel die een afkeer hebben tegen holebi's. Bitter weinig als je het mij vraagt.
![]() |
#7162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee Paulus, het gaat hier over seksualiteitsbeleving, niet over louter neuken om voort te planten. En die seksualiteitsbeleving heeft niets met voortplanting te maken. Hoe vaak moet ik dat nu nog herhalen? En elke keer opnieuw kom je met dezelfde prietpraat aandraven. Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7163 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens de threadstarter (die weet toch wel beter dan jij waarom deze thread er is) gaat het erom om een denkbeeld over homoseksualiteit uit de wereld te helpen. Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2155 Ook Edina bevestigt dit, kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=352 Maar het gaat ook niet louter over neuken om voort te planten, wat jij mij in de mond tracht te leggen. Het gaat om wat normaal is en wat niet. Om dat te weten moeten we ergens een ijkpunt hebben en dat ijkpunt is 'het kunnen voortplanten'; de reden waarom de mens met seksualiteit is uitgerust. Als jij gerede redens hebt om 'het kunnen voortplanten' niet als ijkpunt voor normaliteit te willen aanvaarden, dan is dat je goed recht, maar dan moet je ons zeggen wat die gerede redens dan wel zijn en iets beters in de plaats stellen. Mijn gerede reden om 'het kunnen voortplanten' wél als ijkpunt te nemen voor normale seksualiteit, is dat de mens precies om die reden met seksualiteit is uitgerust. Zeg mij waar ik onredelijk ben en ik zal trachten je tegemoet te komen. Tot zolang blijf ik aantonen hoe, waar en waarom jij onredelijk bent, ik de hoop dat je eindelijk iets begint in te zien. Citaat:
Daarom probeer ik met concrete vragen tot een doorbraak te komen maar je wil maar niet bijten. Precies of je beseft maar al te goed hoe onredelijk je bent en probeer je het te verbergen onder een hoop drogredens en semantische spelletjes. Ik vraag het je nog een keer. Probeer te antwoorden met ja of neen. Valt het voortplanten van de soort onder de noemer sekualiteitsbeleving, of doet het dat niet? Dat is een duidelijk en concrete vraag toch? En ja ik weet dat niet elke seksualiteitsbeleving tot voortplanting leidt, maar dat is de vraag niet. Eerder zei je Citaat:
Dan krijgen we dit: Citaat:
Kijk hier eens: Citaat:
Hoe kan iets nu van iets anders afhangen en er tegelijkertijd niks mee te maken hebben? En deze slaat echt alles: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7112 Neem nu toch eens een duidelijk standpunt in. De vraag is heel duidelijk: Valt het voortplanten van de soort onder de noemer sekualiteitsbeleving, of doet het dat niet? Ik hoop dat je niet opnieuw je onredelijkheid laat blijken, maar eindelijk over gaat naar een klein beetje sereniteit in deze discussie. Laat uw ja een ja zijn en uw neen een neen. Het zou uw geloofwaardigheid ten goede komen. Paulus. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat noem jij gewoon? Wat �*s gewoon? Hier is gewoon progressief.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 6 april 2007 om 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowel de titel van de thread als de eerste posting geven je ongelijk. Volgens de threadstarter (die weet toch wel beter dan jij waarom deze thread er is) gaat het erom om een denkbeeld over homoseksualiteit uit de wereld te helpen. Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2155 Ook Edina bevestigt dit, kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=352 Wat er staat, dat staat er hé?! Ik weet dat je kan lezen, zeg dus niet dat er herhaaldelijk iets anders gezegd werd. Hierboven staan de echte onvervalste links, die over de bedoeling van de thread gaan. __________________________________________________ _______________ Maar kom, tot daartoe... Ik vraag het je nog een keer. Probeer te antwoorden met ja of neen, kwestie van niet langer rond de pot te draaien.. Valt het voortplanten van de soort onder de noemer sekualiteitsbeleving, of doet het dat niet? Dat is een duidelijk en concrete vraag én met betrekking tot de "seksualiteitsbeleving" waar je zo mee schermt. Volgens mij heb je geen enkele reden om ze niet te beantwoorden, tenzij je angst om je ongelijk te moeten toegeven. Want zelfs al zou mijn vraag niet relevant zijn (maar dat is ze wel) je zou ze toch beantwoorden al was het maar om van mijn gezaag af te zijn. Maar je doet het niet. Precies omdat je weldegelijk weet hoe relevant het is. En ja ik weet dat niet elke seksualiteitsbeleving tot voortplanting leidt, en ik weet ook dat procreatie niet steeds de bedoeling is van de sekualiteitsbeleving, maar dat is de vraag niet. Nog minder het antwoord er op. Wat ik vraag is in feite de evidentie zelve. Iedereen weet het antwoord. Enkel jouw koppigheid om op deze vraag maar niet te willen antwoorden, maakt het geheel belachelijk. Maar ik kan niet anders dan op zo'n wijze handelen, precies omdat je zo onredelijk bent. En dat is jammer. Vooral voor jou. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 april 2007 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar heeft hij het precies over sekualiteitsbeleving Raf? Ik citeer de threadstarter met link en jij zuigt uit je duim. Maar dan nog (want eigenlijk doet dat helemaal niet ter zake), kun je maar moeilijk stellen dat mijn vraag niks met de sekualiteitsbeleving te maken heeft. Valt het voortplanten van de soort onder de noemer sekualiteitsbeleving, of doet het dat niet? Het feit dat je deze vraag (en andere vragen) pertinent weigert te beantwoorden, bewijst alleen maar je onwil en onredelijkheid. Zo is dat. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier stemmen anti-Homoseksuelen nog altijd ChristenUnie, hoor. Mensen die er bewust iets tegen hebben en ecologisch-links zijn kunnen bij die partij terecht. Er is altijd een alternatief en blijkbaar is hun afkeer niet groot genoeg om ze te weerhouden op een sterke pro-partij te stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we reëel blijven. Die paar dissidenten maken echt geen verschil, hoor. Over het algemeen zijn mensen zich héél goed bewust met wat er met hun stem gebeurt als ze progressief stemmen: Abortus, homohuwelijk en euthanasie blijft behouden. En daarmee is het klaar.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 7 april 2007 om 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#7178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het niet. Ga eens vlug wat bleiten bij de moderator, dan zullen we het snel weten. Voor mij is iemand die pertinente leugens vertelt in ieder geval een leugenaar. Wat jij?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 7 april 2007 om 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar terug on topic,ik ken ook veel homo's die tegen Vreemdelingen zijn en daarom juist op het Vb stemmen Jullie denken altijd maar in wit of zwart,tewijl het dikwijls grijs is....
![]() |