![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Hé how ik ben véél knapper hoor
![]() En jij kent me niet eens! ![]() Sorry, beste forumleden, dat kon ik even niet laten, vergeef mij! ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 26 maart 2007 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Over postjes gesproken, was t daar een tijdje geleden niet ambras over int VB?
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() "Ik ben VB'er en ik alleen mag da doen", tss...klinkt bijna zoals een echte linkse ![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Het is trouwens een essentieel verschil tn de VB en n-va doctrine. En ik denk dat wij , Belangers , het daar bij het rechte - politieke - eind hebben.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 26 maart 2007 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Dubbel.
Trouwens heel wat problemen sinds vrijdag / zaterdag. Trouwens tijd om eens technisch in te grijpen , meiskes en jonskes vd moderatie. - Of ligt het aan mijn kompjoeter? ![]()
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 26 maart 2007 om 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hetgeen jij opnoemt heeft daar helemaal niets mee te maken. En op er toch eventjes iets over te zeggen;bij iedere partij heb je wel mensen bij die niet tevreden zijn. Laatst gewijzigd door Marlboro : 26 maart 2007 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ik mis ben maar we zullen elkaar nog eens spreken na de verkiezingen om te zien hoeveel politiek gewicht N-VA in de weegschaal kan leggen. Het feit dat ze op bevel van grote broer een met veel tromgeroffel binnengehaald lid terug moesten buiten kieperen beloofd in ieder geval al niet veel goeds. ''Als we als zelfstandige partij al zelf niet meer mogen beslissen wie we opnemen in de partij kunnen we er beter mee ophouden'' Was getekend: Bart Dewever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
terug naar het beginpunt: heb ik het antwoord op hogervermelde vraag gemist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier is nog steeds geen antwoord op gekomen, waarschijnlijk te druk gehad met de VB familiedag in Bobbejaanland. Ik leef dus ook in "blijde" verwachting!
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En de n-va . bestaan die eigenlijk nog? Ze gaan toch één ftactie vormen met de tsjeven. Ze zijn volgens mij al helemaa één in woord en daad met de tsjeven. En zegegn dat Dewever eerst zelfs een kartel met de VLD wou. Dan zaten die n-va'ers hier een VLD_n-va kartel te verdedigen ... en terwijl schreef bourgois een boek over de puinoop van paars. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
(Vervelend hé, als slogans en realiteit beginnen te botsen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als ze dat niet willen hebben ze pech , gesubsidierd verhuizen zou ik zeggen, dat of psychiatrische hulp waar ze verzorgd kunnen worden voor hun waanideëen. Als je met het bovenstaande het niet eens bent tja , maar kom niet af met "je hebt geen ideëen" he , jij bent het met die plannen niet eens maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn. Oh ja, alle subsidies voor de islam moeten stoppen. De islam moet compleet uit kranten, radio en tv geweerd worden. Trouwens, waarom is de verkoop van Korans en andere "religieuze" teksten nog niet tegengehouden ? Mein Kampf is ook niet vrij in de handel te vinden he ? Daarnaast geldstromen monitoren en eigendommen van saudiërs in de gaten houden is ook niet zo dom (daar vanuit dat land veel in ons land geinvesteerd wordt - in bekeringspogingen richting niet moslims) De moslims die in ons land wonen kunnen we zolang ze moslim blijven extra belastingen laten betalen , lijkt me ook een puik plan. We kunnen dat dan een overlast-taks noemen (want moslims zorgen voor veel overlast) ( "laat je geloof vallen en je krijgt velastingverminderingen" => kan werken op de minder radicale gevallen ) Citaat:
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 8 april 2007 om 21:51. |
||
![]() |
![]() |