![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7241 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() namen willen wij!
![]() |
#7242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7243 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets te hoog van niveau zeker? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=107 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7166 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 april 2007 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 7 april 2007 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=107 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7166 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 april 2007 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7249 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je tweede vraag raakt kant noch wal. Natuurlijk kan je voortplanting niet onder de noemer seksualiteitsbeleving plaatsen. Het is niet omdat één ding een deelaspect is van een ander dat de twee inwisselbaar worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#7250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7251 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ja dat lijkt wel zijn techniek te zijn. Steeds met dezelfde non-argumenten komen aandraven, die dan tot in den treure blijven herhalen en de discussie zoveel mogelijk tot de meest onzinnige details herleiden, en dan hop, de pist in als er wat teveel tegenwind komt, om dan weer comme une fleur te verschijnen in de eerstvolgende draad die van dicht of van ver iets met homo's te maken heeft, met weer diezelfde non-argumenten, enzovoort enzovoort.
![]() |
![]() |
#7252 |
Banneling
|
![]() Bij alle soorten zijn er afwijkingen;het is en blijft dus een afwijking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is het niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#7254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(wedden dat hij binnen de vijf bladzijden gaat beweren dat hij het antwoord reeds gegeven heeft?) Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 april 2007 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De waarheid heeft ook zijn rechten. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 april 2007 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van zodra ik antwoord van jou heb, zal ik ook deze van Doki beantwoorden. Je reactie doet me trouwens sterk vermoeden dat je ze juist niet onderschrijft. Maar niet tussen 9/4 en 16/4 want dan ben ik op reis. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 april 2007 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7258 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik heb eens een vraagje aan je Paulus, als ik je mag tutoyeren. Waarom probeer je met alle macht te "bewijzen" dat homosexualiteit "minderwaardig" is aan de heterosexualiteit. Ja met homosexualiteit kan je geen leven op wereld zetten op de klassieke vorm. En dan? Maar is dan echt zo belangrijk? Waarom is het zo belangrijk voor jou dat ook andere mensen inzien dat homosexualiteit "minder kan" dan heterosexualiteit? Zou je het ook kunnen aanvaarden dan er heel velen zijn, onder holebis en onder heteros, die dat onderscheid niet maken en het belachelijk vinden. Waarom maak jij een onderscheid daarin? Wat is voor jouw zó belangrijk daaraan een onderscheid te maken? Sexualiteit is heel breed gewaaierd, en de wetenschap weet niet eens juist hoe de normale bloemtjes -en bijtjessex werkt, laat staan de oorzaken van homosexualiteit en toch moet jij een onderscheid maken, in negatieve zin dan nog. En ik ken je argumenten: ... dat het niet negatief bedoeld is, maar het gewoon een objectieve vastelling is, maar het woord minderwaardig laat wel (IHMO) negatieve vaststellingen over de homosexualiteit vermoeden. Als je gewoon zou zeggen dat de homosexualiteit verschilt van de heterosexualiteit omdat ze enkel ter bevrediging dient en ter bevrediging en ter voortplanting zouden er hier niet zo vele berichtjes staan. Zelf als je zou zeggen dat jouw religie en geloof homosexualiteit niet toestaat, zou dat beter te begrijpen zijn als een hele resem post, vergelijking e.d. over de minderwaardigheid van de homosexualiteit en haar soort parasiteit tov heterosexualiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7259 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Leuk geprobeerd Paulus. Je bevestigt daarmee exact wat Doki zei: De essentie van dit topic, Paulus, is niet wiens antwoorden ik al dan niet onderschrijf. De essentie draait om de inmiddels aangetoonde natuurlijkheid van de seksualiteitsbeleving (ja, je leest het goed: niet de voortplanting dus!!!) tussen partners van hetzelfde geslacht. Raf.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is een discussieforum. Hier moet je durven discusteren. En dat doe je niet door vragen van je confrator systematisch uit de weg te gaan. Je doet maar hoor. Iedereen die enkel maar de laatste tien pagina's van deze discussie leest, kan zien hoe jij pertinent weigert om op enkele confronterende vragen in te gaan. Of met andere woorden, hoe er met jou niet te praten valt. Je bent klein Raf. Heel klein. Jij discuteert niet. Jij loopt weg en je verschuilt je. Paulus. |
|
![]() |
![]() |