Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 april 2007, 19:42   #1
ilfalco
Minister-President

Standaard rake analyse over paarse duikboot Dedecker

Bij Dedecker is originaliteit troef. In het achterna huppelen van wijlen Pim Fortuyn, kwam JM op de proppen met een eigen lijst. Naar het schijnt voor mensen met gezond verstand? Wat een misverstand! Deze superkapitalist en schijnnationalist is een pruduct van de hetze tegen zogenaamd extreemrechts in dienst van extreemlinks. Het zal ons een worst wezen, maar dit manoeuvre om het VB te boycotten kan alleen maar het paarse beleid ten goede komen. Helaas ...

Deze ganse Dedecker-historie is een grote klucht. Het is allemaal opgezet spel. Wees er maar zeker van dat deze dubbelspion maar al te graag een lidkaart van het VB wil aanschaffen, maar zijn uitlatingen over de 'onverdraagzamen' toen hij nog bij de 'democraten' zat, dwingen hem nu eenmaal eerst een verkiezingsnederlaag te laten lijden. In hetzelfde proces maakt hij het VB en N-VA wat zwakker en zal paars nog hoog op hun troon blijven zitten. De democratie is weer gered! En beter laat dan nooit zal hij met de staart tussen zijn benen naar het vervloekte zwartblauwe nest kruipen ...

bron Vlaamse jongeren westland

Ik kan hen enkel maar gelijk geven.
Volgens mij is dit zelfs allemaal doorgenomen met Somers en hun spin doctor slangen.

Dedecker liet zowel Beysen, gooaverts.. coveliers etc vallen uit eigenbelang. Het is niet dedecker die ebslist heeft om uit de VLD te stappen. neen daarvoor was hij te laf en te paars.

Neen het was de VLD top zelf die besliste dat hij genoeg de nuttige idioot voor de VLD kon betekenen en van af nu meer kon betekenenn voor de VLD en paars BUITEN ipv BINNEN de VLD.

En daarvoor had hij dat trouwde meest anti-vlaamse wetten samen met de PS en MR goedgekeurd. Hoe laf kan een mens zijn.
nu wordt hij gesteund door de persgroep en Van Thillo. Ultra-kapitalisten die in hem de ideale pion zien om paars aan de macht te houden.
De journalisten van HLN gaan zelfs samen met Dedecke rop pad om het vlaamse wielrennen kapot te maken. Alsof hij zelf nooit buiten de lijntjes kleurt ( bvb met schimmige vzw costructies rond de VLD burgemeester in middelkerke).

Los van van zijn dubieuze standpunten inzake migratie en toetreding turkije en zijn ronduit paarse ethische en culturele discours walg ik van het gedrag van die man. Die man neemt zelfs geen beslissingen maar is een puppet , een dubbelspion van andere krachten. Ik ben er overigens van overtuigd dat zijn bedoeling ook was om het tsjeefs kartel( bedreiging voor paars) op te blazen.

Ik heb bovendien een keer zijn vragen als senator bekeken. Denk je dat er één vraag met een vlaamse reflex bij zit? neen de rechten van bewoners van het lappersfortbos , de mensenrechten in moldavie, en de medailles van de oudstrijders van n-korea. Dat hield dedecker bezig terwijl de meest criminele anti- vlaamse wetten gestemd werden.

Ik weet alvast één ding. Als het VB na al zijn verwijten van onverdraagzamen. Na al zijn bedrog en gekruip die man een plaat sgeeft op welke VB lijst dan ook. Dan zijn ze mijn stem kwijt.

Die man kent geen vrienden , noch principes. Enkel het eigen ego en de portefeuille telt.

het valt me ook steeds op dat zij die bedwelmd zijn oord de dedecker manie in een bepaalde media; geen enkel zinnig argument pro kunnen uitbrengen. Ze weten zelfs niet waarvoor hij staat , wat hij heeft uitgespookt de afgelopen 8 jaar ... En meestal denken ze dat hij zelf uit de VLD is gestapt.

De franskiljone VLD was geen breekpunt. Het enige breekpunt was een ministerpotrefeuille.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2007, 19:48   #2
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Dedecker is een hypocriet en een volksverrader. Bijvoorbeeld de manier hoe hij een eerbaar man als Patrick Lefevere door het slijk heeft gehaald is gewoon weg schandalig.

Het is voor een groot stuk door Patrick Lefevere dat de Vlaamse wielrennerij nog steeds aansluit bij de wereldtop, toch wat de eendagswedstrijden betreft.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2007, 19:55   #3
Bert Bubber
Provinciaal Statenlid

Bert Bubber's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Dedecker is een hypocriet en een volksverrader. Bijvoorbeeld de manier hoe hij een eerbaar man als Patrick Lefevere door het slijk heeft gehaald is gewoon weg schandalig.

Het is voor een groot stuk door Patrick Lefevere dat de Vlaamse wielrennerij nog steeds aansluit bij de wereldtop, toch wat de eendagswedstrijden betreft.

Wat is daar nu van ? Ik dacht dat Lefevre ging terugslaan, het kan zijn dat ik dat gemist heb !
Oud 7 april 2007, 20:06   #4
ilfalco
Minister-President

Standaard

Dat van lefevbre is nog van het minste.... zijn jarenlang lippendienst en kruiperijen aan paars zijn vele malen erger.

Maar wat dat dopingverhaal betreft dat is als een pudding in elkaar gezakt.

De kroon getuige luc capelle is geinterneerd en er is geen enkel bruikbaar bewijs aangebracht door dedecker en de Het laagste nieuws journalist.

Wat meer is ze worden door lefevbre( die ik overigens ook een blaaskaak vind , maar zeker niet zo laf en achterbaks als DD) voor de rechtbank gebracht en lefevbre eis schadevergoeding van 50 miljoen € ( het sponsor contract dat hij misliep door die hetze).

Uiteindelijk is het duis weer duidelijk geworden dat die mediacampagne op geen enkel bewijs rustte. En het gaat zelfs zover dat de journalist nu zelfs toegaf dat ern geen smokoing gun is. Maar dat ze dit och moesten doen bla bla bla.

het ergste is dat lefevbra( hoe arrogant soms ook) een vand e weinigen is die echt in een zuivere sport geloofde . Waarom denk je dat musseeuw zijn toevlucht moest zoeken tot een veearts en dat de quick step renners niet meespelen in de grote rondes ( denken we maar aan rujano en pecharomman die bij quick step niets meer brachten).

Maar dedecker die moet het juist hebben van zulke vuilspuiterij en van bezoekjes aan dutroux en hamas. Maar oh wee als hij eens moed moest tonen in het parlement .... dan ging hij tafelen in inda en liet coveliers de hete kastanjes uit het vuur halen.

Walgelijk sujet die Dedecker.
Oud 7 april 2007, 20:12   #5
Bert Bubber
Provinciaal Statenlid

Bert Bubber's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Dat van lefevbre is nog van het minste.... zijn jarenlang lippendienst en kruiperijen aan paars zijn vele malen erger.

Maar wat dat dopingverhaal betreft dat is als een pudding in elkaar gezakt.

De kroon getuige luc capelle is geinterneerd en er is geen enkel bruikbaar bewijs aangebracht door dedecker en de Het laagste nieuws journalist.

Wat meer is ze worden door lefevbre( die ik overigens ook een blaaskaak vind , maar zeker niet zo laf en achterbaks als DD) voor de rechtbank gebracht en lefevbre eis schadevergoeding van 50 miljoen € ( het sponsor contract dat hij misliep door die hetze).

Uiteindelijk is het duis weer duidelijk geworden dat die mediacampagne op geen enkel bewijs rustte. En het gaat zelfs zover dat de journalist nu zelfs toegaf dat ern geen smokoing gun is. Maar dat ze dit och moesten doen bla bla bla.

het ergste is dat lefevbra( hoe arrogant soms ook) een vand e weinigen is die echt in een zuivere sport geloofde . Waarom denk je dat musseeuw zijn toevlucht moest zoeken tot een veearts en dat de quick step renners niet meespelen in de grote rondes ( denken we maar aan rujano en pecharomman die bij quick step niets meer brachten).

Maar dedecker die moet het juist hebben van zulke vuilspuiterij en van bezoekjes aan dutroux en hamas. Maar oh wee als hij eens moed moest tonen in het parlement .... dan ging hij tafelen in inda en liet coveliers de hete kastanjes uit het vuur halen.

Walgelijk sujet die Dedecker.
Ik geloof je........en ben benieuwd, morgen .
Oud 7 april 2007, 20:31   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Daar zit een tikfout in de titel van de draad, het moet zijn:

"rare analyse over paarse ..."

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2007, 22:13   #7
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik geloof je........en ben benieuwd, morgen .
Kijk maar uit naar burghardt... als die zijn verstand gebruikt.

En Cancellara zal er ook niet ver vanaf zijn.

Maar boonen zal wel winnen. veruit sterkste ploeg.
Oud 8 april 2007, 09:45   #8
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

ik vraag me af waar die analyse te vinden is?
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2007, 10:34   #9
Dogbert
Lokaal Raadslid

Dogbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
ik vraag me af waar die analyse te vinden is?
Op een rabiate, extreem rechtse site zeker?

Geweldige analyse van 6 zinnen ... petje af hoor

en die duikboot doet me toch altijd aan de Beatles denken:

We all live in a yellow submarine
Yellow submarine
Yellow submarine

Laatst gewijzigd door Dogbert : 8 april 2007 om 10:37.
Dogbert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2007, 11:23   #10
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dogbert Bekijk bericht
Op een rabiate, extreem rechtse site zeker?

Geweldige analyse van 6 zinnen ... petje af hoor

en die duikboot doet me toch altijd aan de Beatles denken:

We all live in a yellow submarine
Yellow submarine
Yellow submarine
hmm, uw analyse telt ook 6 zinnen en is véel geweldiger precies

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 8 april 2007 om 11:24.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2007, 12:24   #11
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

in een complottheorie geloof ik niet. Maar natuurlijk is hij door de omstandigheden wel een bondgenoot van pc-links.

Dedecker is gewoon een ambetant arrogant ventje met wie niet valt samen te werken, hij zou gewoon twee stenen kunnen doen vechten met elkaar.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2007, 12:31   #12
giserke
Banneling

Standaard

Welke partij liet zich weer prostitueren om JDD de eerste plaats op de senaatslijst te geven?
Toen het mislukt was is het plots een volksverader.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2007, 12:39   #13
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Welke partij liet zich weer prostitueren om JDD de eerste plaats op de senaatslijst te geven?
Toen het mislukt was is het plots een volksverader.
Welke partij wou hem weer binnenhalen en begon toen te janken wanneer het ACW zijn veto stelde?
Verhofstadthater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2007, 12:43   #14
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater Bekijk bericht
Welke partij wou hem weer binnenhalen en begon toen te janken wanneer het ACW zijn veto stelde?
En welke partij was zeer ontgoocheld toen JMDD niet op zijn lijst wilde? Juist het VB. Nu deugt JMDD niet meer. Het VB is een opportunistische partij net als alle andere. Vraag dat anders maar eens aan de vrouwelijke Limburgse volksvertegenwoordigster van het VB die gedegouteerd haar ontslag aankondigde.

Laatst gewijzigd door system : 8 april 2007 om 12:50.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2007, 16:10   #15
Dogbert
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
hmm, uw analyse telt ook 6 zinnen en is véel geweldiger precies
'K pretendeer niet dat het een analyse is ... groot verschil mijn beste Tongerse oerbelg
Oud 8 april 2007, 17:50   #16
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater Bekijk bericht
Hij is binnengehaald door een aantal individuen.
Na die bewuste patijraad is hij door de grote meerderheid van de N-VA afgevoerd
Oud 8 april 2007, 20:16   #17
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heu, bedoel je Bart De Wever, onder meer?
En zou Geert daarvan niet op de hoogte zijn geweest?
Oud 8 april 2007, 20:47   #18
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Heu, bedoel je Bart De Wever, onder meer?
En zou Geert daarvan niet op de hoogte zijn geweest?
Ik zal u zelfs meer zeggen, op de moment dat het in de pers kwam stond het nog niet eens vast dat JDD bij de N-VA zou komen. Door een perslek is de zaak in versnelling gegaan waardoor een aantel fouten zijn gemaakt zoals het niet inlichten van de partijraad.
Oud 8 april 2007, 20:55   #19
Dogbert
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Ik zal u zelfs meer zeggen, op de moment dat het in de pers kwam stond het nog niet eens vast dat JDD bij de N-VA zou komen. Door een perslek is de zaak in versnelling gegaan waardoor een aantel fouten zijn gemaakt zoals het niet inlichten van de partijraad.
Och kom, 't is het bureau dat beslist en had Bart geen emo toespraak gehouden tegen Jean-Marie dan was het helemaal anders gegaan.

Maar ik wacht met plezier af op het regeerakkoord met CD&V-N-VA in juni/juli en de storm die over de N-VA zal gaan door het verraad dat ze zullen gedaan hebben aan de Vlaamse zaak

Bedrogen door de CD&V maar met een ministerpostje voor De Wever ... en ja, zullen ze allemaal knikken braafjes de N-VA'erkes ... want ze hangen nu voor eeuwig en dag af van de genade van de tjeven
Oud 8 april 2007, 22:04   #20
UFSIA
Parlementslid

UFSIA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zijn die individuen daar dan voor afgestraft ?

Of mogen die gewoon doordoen met (blijkbaar) klungelen ?
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
UFSIA is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be