![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 7 april 2007 om 20:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
hoe men het juist moet doen weet ik niet. jij wel? Laatst gewijzigd door luc broes : 7 april 2007 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kopvod waarvoor ik alles dicht moest gooien (gelukkig kon de auto achter me ook nog net op tijd alles dichtgooien - het scheelde een paar cm), ZAG mijn auto dus niet aankomen (haar kleppen zaten niet enkel voor doch ook NAAST haar ogen). Om eerlijk te zijn, had ik haar meegeschept, het had me OOK geen barst kunnen schelen, ware het niet dat ik dan nog in fout zou gesteld zijn, en waarschijnlijk nog een boete wegens racisme erbovenop gekregen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 april 2007 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Lees dan nog eens de post van Rudy waar je op reageerde misschien, want hij had het specifiek over de hoofddoek toen hij zei: "Zolang hierdoor geen westerse democratisch gestemde wetten worden overtreden en de universele rechten van de mens worden gerespecteerd kan mij dat eigenlijk allemaal geen barst schelen".
Citaat:
Vrouwen die onderdrukt worden help je niet door hen op sommige plaatsen te verbieden een hoofddoek te dragen. Het zal hun beperkingen alleen maar groter maken. En dus ook hun contact met mensen en organisaties die hen kunnen helpen/stimuleren om iets aan hun situatie te veranderen beperken. En wat vooral belangrijk is, is dat je totaal voorbij gaat aan het feit dat een groot deel van de vrouwen die een hoofddoek dragen daar wel degelijk zelf voor kiezen (en ik weet dat dat kiezen sowieso relatief is, maar dat is even relatief als dat wij "kiezen" voor de kleding die we dragen). En hoe meer er tegen die hoofddoek wordt gereageerd, hoe meer vrouwen daar bewust voor gaan kiezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Sorry! Edina, je loopt zo'n dertig jaar achter kind. Citaat:
Geen enkel probleem mee.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Maar hier verbieden is verkeerd. !!?? 2) id Waar is de tijd dat links predikte: godsdienst is opium voor het volk Laatst gewijzigd door luc broes : 8 april 2007 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even op een rijtje: varkens slachten is boeh! bah vies koeien slachten zonder verdoving is boeh bah vies schapen slachten zonder verdoving is Heil Al AH koeien slachten zonder verdoving is Heil Al AH een kopvod is Heil Al AH een bikini is boe bah vies een bruine kloppen is boe bah vies een bruien maddam kloppen is Heil Al AH verdomme, we kunnen hier een prachtig politiek correct liedje van maken!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 9 april 2007 om 11:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() En gelukkig is Dewinter ons bespaard gebleven hier in Antwerpen.
![]() Laatst gewijzigd door Edina : 9 april 2007 om 12:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De schade die onze maatschappij overduidelijk lijdt door de dar-al-islam is al jaren zichtbaar en wordt met de dag acuuter : - de degradatie van het onderwijsniveau vanaf het moment dat er te veel-dar-al-islammers aanwezig zijn - de torenhoge aanwezigheid van dar-al-islammers in de criminaliteit - de ghettovorming en stadsverloedering - het oprukkend moslimterrorisme - de dar-al-islam no-go zones - de oprukkende censuur ter wille van de lange tenen van de dar-al-islamisten - etc. etc. Janssens heeft het ondertussen begrepen. Nu nog diegenen die hun gesubsidieerde boterham verdienen via de dar-al-islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eerlijk gezegd Circe, ik maak mij meer zorgen over pékes en de mékes waarvan de reflexsen niet meer zo goed zijn en die ook niet meer zo goed zien. Van gevaren op de weg gesproken, met alle respect voor de oudjes. Kijk Circe, op dat vlak is mijn ervaring toch enigszins anders. Van de schattige meisjes met hoofddoek die ik op straat zie, en ook in de auto, kan ik bezwaarlijk zeggen dat hun hoofddoek het zijzicht belemmert. Van oudere dames misschien wel, maar die zie ik niet met de auto rijden. Of zou mijn perceptie dan toch zo selectief zijn ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus : liever een langdurige strenge (de)Winter, dan een Islamlente, islamzomer, Islam... Er is nog een hoop, dat de ANDERE vreemdelingen, dit fenomeen tijdig gaan inzien, en hun stem anders laten bepalen...
![]() |