Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 16 maart 2007, 12:39   #21
vulpes
Gouverneur

Standaard

terzijde: mag ik - ter illustratie - "the idiots" aanraden? een groep mensen die zich gedragen als 'idioten', maar eigenlijk 'normaal' zijn.
vulpes is offline  
Oud 27 maart 2007, 11:50   #22
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold Bekijk bericht

Persoonlijke aanvallen kunnen niet door de beugel en ja, iedereen die zich er aan schuldig maakt krijgt strafpunten.

mvg,
Arnold.
Nochtans vind ik hier dat men duidelijk werkt met 2 maten en 2 gewichten als het over een bepaalde forumdeelnemer gaat. U zal uiteraard wel weten wie ik bedoel, beste Arnold.
Sinistra is offline  
Oud 27 maart 2007, 12:22   #23
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan Bekijk bericht
Beste Maximus,

Ik zal het nogmaals herhalen.

U mag een post debiel vinden en die alsdusdanig afkraken.
U mag alle postings debiel vinden en ze alsdusdanig afkraken.
U mag daaruit de conclusie trekken dat de poster debiel is.
Dat laatste mag u echter niet schrijven want
-het is niet noodzakelijk waar (cfr. uw eigen kortzichtige postings omtrent dit onderwerp)
-het is irrelevant in de discussie
-het verpest de sfeer
Als dat redenen zijn om een (deel van een) post te verwijderen of te bestraffen kun je maar beter de helft van dit forum liquideren.

Is het overigens 'verboden' om een toelichting te geven bij je eigen gedrag? Bijvoorbeeld: "ik ga niet meer reageren op je want ik vind dat jij een volslagen imbeciel bent". Dat is a) waar (je zegt niet dat die persoon een imbeciel is, alleen dat jij dat denkt), b) relevant (je geeft aan dat je de discussie verlaat en waarom, c) misschien niet zo bevordelijk voor de sfeer maar tenminste wel eerlijk, en oneerlijkheid zou de sfeer nog erger kunnen verprutsen.

Bovendien heb je een persoon niet beledigd, je hebt gewoon je eigen gedachten blootgelegd.
Oud 27 maart 2007, 12:27   #24
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Beste,

U heeft het hier steeds over een persoon.
Dat is om te beginnen al op het randje.

Ik heb er begrip voor dat u bepaalde postings debiel vindt.
U mag die postings dan ook als dusdanig betitelen.
Beter is: de debiliteit van de naar voor gebrachte idee ontmaskeren en counteren met argumenten en illustraties.

Ik heb er begrip voor dat u van een poster die vaak debiliteiten schrijft denkt dat hij zwakzinnig is.
Dat mag u echter niet zeggen.
-Het is niet relevant in de discussie (die over ideeën behoort te gaan, remember!)
-Het is niet bevorderlijk voor de goede sfeer.

Snapt u het nu?

Peter Johan
in mijnen tijd leerden we dat op school geloof ik ... toen vielen er nog woorden als wellevendheid en inhoudelijk argumenteren en dergelijke : kortom schelden op niveau ! ... en echt, sommige van die jezuïetenpaters waren daar ongemeen bedreven in !
Anna List is offline  
Oud 27 maart 2007, 12:29   #25
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Als dat redenen zijn om een (deel van een) post te verwijderen of te bestraffen kun je maar beter de helft van dit forum liquideren.

Is het overigens 'verboden' om een toelichting te geven bij je eigen gedrag? Bijvoorbeeld: "ik ga niet meer reageren op je want ik vind dat jij een volslagen imbeciel bent". Dat is a) waar (je zegt niet dat die persoon een imbeciel is, alleen dat jij dat denkt), b) relevant (je geeft aan dat je de discussie verlaat en waarom, c) misschien niet zo bevordelijk voor de sfeer maar tenminste wel eerlijk, en oneerlijkheid zou de sfeer nog erger kunnen verprutsen.

Bovendien heb je een persoon niet beledigd, je hebt gewoon je eigen gedachten blootgelegd.
die is ook wat mij betreft idd nog net binnen de krijtlijnen ...
Anna List is offline  
Oud 27 maart 2007, 13:07   #26
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe idioot de posting ook moge zijn, ze bewijst niets over de poster.
Statistisch gezien, mss wel , zenne.
Oud 27 maart 2007, 15:02   #27
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Statistisch gezien, mss wel , zenne.
't blijft een forum. Er zitten hier een paar mensen die hier precies niets anders doen dan onzin uitkramen waarvan ik vermoed dat ze irl toch een beetje anders zijn.
Oud 27 maart 2007, 15:26   #28
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
't blijft een forum. Er zitten hier een paar mensen die hier precies niets anders doen dan onzin uitkramen waarvan ik vermoed dat ze irl toch een beetje anders zijn.
zou je denken ?
Anna List is offline  
Oud 9 april 2007, 20:30   #29
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me doodeerlijk af wat eigenlijk persoonlijke aanvallen zijn. Ik geloof dat het ook van persoon tot persoon af hangt. De ene zijn tenen zijn hier blijkbaar langer dan die van de andere.
Als ik merk dat mensen elkaar beledigen, heb ik niet meteen zin om op de knop te drukken, dat zal ik enkel doen als iemand mij beledigd met zaken die niets met de topic te maken hebben. Maar over een ander ga ik niet oordelen, omdat ik niet weet hoe ik het moet opvatten, of omdat ik ook niet weet hoe een ander reageert.

Anderzijds zijn mensen die continu de mods inroepen voor elke scheet en er voor zorgen dat tegenstanders strafpunten krijgen en uiteindelijk uitgesloten worden, mensen die het forum verzieken.
Vooral omdat deze mensen zelf graag op de man spelen en de hypocrisie zelve zijn. Meestal probeer ik beledigingen zelf van me af te bijten met de nodige argumenten, maar plots krijg ik een waarschuwing, omdat ik eens iets terug zeg.

Voor mij is dit forum een compleet gekkenhuis aan het worden. Probeer op je woorden te letten en je wordt uiteindelijk het slachtoffer van een zuurpreker, die achterbaks genoeg op knopjes drukt bij je posts, totdat ze toch iets vinden.

Dit systeem werkt enkel de achterdocht op dit forum in de hand en in mijn mening moeten mensen die geen debat kunnen voeren, hier beter weg blijven, dan te blijven uitdagen om een tegenstander te laten bannen.
Als iets dubbelzinnig is, maak ik er niet meteen een belediging van, maar als het duidelijk platvloerse taal is, mag er wat mij betreft ingegrepen worden.

Alleen zou ik het appreciëren, moesten mensen die zich door iets beledigd voelen, dat op de eerste plaats duidelijk maken aan betrokken poster zelf, zodat deze zijn post kan aanpassen of verduidelijken, voor men naar de mods stapt. Dat zou de sfeer hier beter ten goede komen en moet men niet elke keer meteen een waarschuwing van de mods krijgen, voor iets dat ze knippen, zonder dat je echt weet wat je de oorzaak erachter is.

Een open dialoog lijkt me beter en voorkomt misschien dat mensen geband zouden worden voor misverstanden.

Ik geloof dat ik het nog al eens ergens vermeld heb: hier beschikken we alleen over geschreven tekst, desnoods met smiley's, maar onze mimiek, toon en ga zo verder ontbreken.
Moest Geert Hoste hier bv posten, zou hij hoogst waarschijnlijk ook meteen geband worden, als hij zijn voorstellingen hier letterlijk zou neerpennen.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 9 april 2007 om 20:30.
Boadicea is offline  
Oud 9 april 2007, 23:09   #30
Peter Johan
Parlementslid

Peter Johan's schermafbeelding

Standaard

Geachte,
Citaat:
Ik volg u hierin.
Toch laat ik veel staan, omdat sommige posters het niet erg vinden om beledigd te worden en er mij bijgevolg niet attent op maken.
Ik laat me daarbij inspireren door het gezegde: "Verwijten kan niet bijten"
Uitzondering: in de forumsessies met geïnviteerden verwijder ik belediging én beledigde als ik er op uit kom, of wanneer iemand er mij attent op maakt.

Citaat:
Is het overigens 'verboden' om een toelichting te geven bij je eigen gedrag?
Dat hangt er van af hoe je die toelichting formuleert.

Citaat:
Bijvoorbeeld: "ik ga niet meer reageren op je want ik vind dat jij een volslagen imbeciel bent". Dat is a) waar (je zegt niet dat die persoon een imbeciel is, alleen dat jij dat denkt), b) relevant (je geeft aan dat je de discussie verlaat en waarom, c) misschien niet zo bevordelijk voor de sfeer maar tenminste wel eerlijk, en oneerlijkheid zou de sfeer nog erger kunnen verprutsen.
a)U kan best gelijk hebben en de waarheid zeggen wanneer u iemand een imbeciel noemt, maar we willen het niet op ons forum.
b)Iemands geestelijke (on)vermogens zijn in tegenstelling tot wat u denkt totaal irrelevant in een discussie over bestuurlijke aangelegenheden.
Ook het feit dat u het forum verlaat of het debat met een deelnemer ontwijkt is totaal irrelevant: geen kat maalt erom, het draagt niks zinvols bij in een debat over politieke aangelegenheden.
c)Als u eerlijk wil zijn over iemands mentale capaciteiten, en uw visie is eerder negatief, dan verzoek ik u om dit niet publiekelijk neer te pennen. Stel de geïnteresseerden via PB, MSN, GSM of ander kanaal op de hoogte.

Toelichtingen van deze aard wensen we dus niet op ons forum te zien.
Gedenk de hoofddoelstelling: debat over politieke aangelegenheden, politieke en maatschappelijke ideeën, filosofieën etc.
De evaluatie van medeforummers hoort daar niet bij, is irrelevant voor datgene wat we met het forum beogen.
Als u uw negatieve visie op een forumkarakter wenst mee te delen, dan doet u dat maar via een ander medium.

Citaat:
U hebt weldegelijk een persoon beledigd: u zei immers iets heel negatiefs over hem/haar.
Dat mag best uw 'gedacht' zijn, toch hoort het niet thuis in onze visie op het forum van politics.be. Het is immers geen politieke visie noch een visie op een politieke aangelegenheid. Hou dat soort gedachten dus voor uzelf of zoek andere kanalen om ze te ventileren.

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 9 april 2007 om 23:32.
Peter Johan is offline  
Oud 9 april 2007, 23:26   #31
Peter Johan
Parlementslid

Standaard

Geachte,
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ik vraag me doodeerlijk af wat eigenlijk persoonlijke aanvallen zijn.
persoonlijke aanvallen = negatieve opmerkingen aangaande (de persoon van) b.v. een forumdeelnemer.

Citaat:
Ik geloof dat het ook van persoon tot persoon af hangt. De ene zijn tenen zijn hier blijkbaar langer dan die van de andere.
Uiteraard.
Net omwille van de verschillende subjectieve toleranties voor schelden en persoonlijke opmerkingen, vragen we om niks negatiefs over mekaar te zeggen, en enkel mekaars ideeën aan te pakken.

Citaat:
Als ik merk dat mensen elkaar beledigen, heb ik niet meteen zin om op de knop te drukken, dat zal ik enkel doen als iemand mij beledigd met zaken die niets met de topic te maken hebben.
Maar over een ander ga ik niet oordelen, omdat ik niet weet hoe ik het moet opvatten, of omdat ik ook niet weet hoe een ander reageert.
Prima.
Meldingen door derden laat ik zelfs meestal links liggen, zolang de geviseerde niet zelf reageert.

Citaat:
Anderzijds zijn mensen die continu de mods inroepen voor elke scheet
Klopt!
Het is zelfs véél erger dan u kan bevroeden.

Citaat:
en er voor zorgen dat tegenstanders strafpunten krijgen en uiteindelijk uitgesloten worden, mensen die het forum verzieken.
Klikspanen en zeurpietjes halen echt niet zo makkelijk hun slag thuis als u denkt........

Citaat:
Vooral omdat deze mensen zelf graag op de man spelen en de hypocrisie zelve zijn.
Als u ze terecht kan melden: ga uw gang. Dergelijke figuren die me overlast bezorgen met kleinzielig geëmmer over futuliteiten, liquideer ik met plezier als ze zich bezondigen aan dat wat ze bij anderen aangrijpen om via moderatie hun zielige gelijk te proberen halen.

Citaat:
Meestal probeer ik beledigingen zelf van me af te bijten met de nodige argumenten, maar plots krijg ik een waarschuwing, omdat ik eens iets terug zeg.
Uw brede rug siert u.
Nu nog een inspanning om niks persoonlijks 'terug te zeggen' tegen infantiele provocateurtjes, en uw forumcarrière is gebeiteld.

Citaat:
Voor mij is dit forum een compleet gekkenhuis aan het worden.
Mag ik op u rekenen voor zinvolle bijdragen die het niveau opkrikken?

Citaat:
Probeer op je woorden te letten en je wordt uiteindelijk het slachtoffer van een zuurpreker, die achterbaks genoeg op knopjes drukt bij je posts, totdat ze toch iets vinden.
U hoeft niet op uw woorden te letten zolang u zich maar houdt bij het aanpakken van meningen, opinies en ideeën, zonder daarbij uit te halen naar diegene die ze ventileert.

Citaat:
Dit systeem werkt enkel de achterdocht op dit forum in de hand en in mijn mening moeten mensen die geen debat kunnen voeren, hier beter weg blijven, dan te blijven uitdagen om een tegenstander te laten bannen.
Iedereen, zowel debiel als genie mag hier zijn politieke opinie komen verkondigen. Beider opinie mag zowel volslagen idioot als erudiet onderbouwd zijn.
Niemand hoeft weg, geen enkele opinie wordt geschrapt (behoudens de wettelijk verbodene)
Zolang iedereen zich beperkt tot het schrijven over politiek en het achterwege laat om de andere schrijvers negatief te beoordelen.

Citaat:
Als iets dubbelzinnig is, maak ik er niet meteen een belediging van, maar als het duidelijk platvloerse taal is, mag er wat mij betreft ingegrepen worden.
U mag platvloerse beledigingen aan uw adres steeds melden.
Zonodig wordt er werk van gemaakt.....

Citaat:
Alleen zou ik het appreciëren, moesten mensen die zich door iets beledigd voelen, dat op de eerste plaats duidelijk maken aan betrokken poster zelf, zodat deze zijn post kan aanpassen of verduidelijken, voor men naar de mods stapt. Dat zou de sfeer hier beter ten goede komen en moet men niet elke keer meteen een waarschuwing van de mods krijgen, voor iets dat ze knippen, zonder dat je echt weet wat je de oorzaak erachter is.
Een open dialoog lijkt me beter en voorkomt misschien dat mensen geband zouden worden voor misverstanden.
Een uitmuntend idee!

Citaat:
Ik geloof dat ik het nog al eens ergens vermeld heb: hier beschikken we alleen over geschreven tekst, desnoods met smiley's, maar onze mimiek, toon en ga zo verder ontbreken.
Moest Geert Hoste hier bv posten, zou hij hoogst waarschijnlijk ook meteen geband worden, als hij zijn voorstellingen hier letterlijk zou neerpennen.
Als die Geert Hoste u nogmaals beledigt, of persoonlijk aanvalt, dan gaat hij er onverbiddelijk uit.
Dat beloof ik u.

Peter Johan

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 9 april 2007 om 23:34.
Peter Johan is offline  
Oud 9 april 2007, 23:33   #32
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Is het mogelijk dat het nieuwe systeem eigenlijk vooral de interessante posters die discussiëren bestraft? Op zich is systeem goed, daar heb ik niets tegen, maar het kan onbedoelde effecten hebben. CHIPIE bijvoorbeeld is al eens tijdelijk verbannen en dat terwijl hij of zij een van de meest leuke en interessante posters is.

Daarentegen de grootste spam-bot van het forum, Pietje, die elke discussie verziekt met spam en flauwe aanvallen mag blijkbaar gewoon doorgaan. Het puntensysteem is er niet van op toepassing omdat hij nooit in discussie gaat maar wel alles volspamt. Hetzelfde met Raf en Bhairav. Dwaze opmerkingen bij de honderden, nooit on-topic.

Kunnen deze gebruikers geen waarschuwing krijgen? Ze verzuren nodeloos het forum en lokken eigenlijk handelingen uit die tot strafpunten leiden, terwijl ze zelf niets bijdragen. Kan hier iets tegen gedaan worden?

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline  
Oud 9 april 2007, 23:37   #33
Peter Johan
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Is het mogelijk dat het nieuwe systeem eigenlijk vooral de interessante posters die discussiëren bestraft?
Als die leuke interessante posters het niet kunnen laten om forumdeelnemers te schofferen met beledigingen aan hun persoonlijk gericht, dan worden ze bestraft, evengoed als elke andere.

Citaat:
Daarentegen de grootste spam-bot van het forum, Pietje, die elke discussie verziekt met spam en flauwe aanvallen mag blijkbaar gewoon doorgaan. Het puntensysteem is er niet van op toepassing omdat hij nooit in discussie gaat maar wel alles volspamt. Hetzelfde met Raf en Bhairav. Dwaze opmerkingen bij de honderden, nooit on-topic.

Kunnen deze gebruikers geen waarschuwing krijgen? Ze verzuren nodeloos het forum en lokken eigenlijk handelingen uit die tot strafpunten leiden, terwijl ze zelf niets bijdragen. Kan hier iets tegen gedaan worden?
U kan er zelf iets aan doen: stop ze in uw negeerlijst, en laat u niet uitlokken en verleiden tot persoonlijke opmerkingen aan hun adres.
Als u hun ideeëngoed niet de moeite waard vind om inhoudelijk op te reageren: negeren die handel.

Peter Johan

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 9 april 2007 om 23:37.
Peter Johan is offline  
Oud 9 april 2007, 23:44   #34
Preuße
Minister

Standaard

[quote=Peter Johan;2597272]Als die leuke interessante posters het niet kunnen laten om forumdeelnemers te schofferen met beledigingen aan hun persoonlijk gericht, dan worden ze bestraft, evengoed als elke andere.[quote]

Akkoord, maar ik denk dat een discussieforum nood heeft aan posters zoals CHIPIE et al die in der daad nog discussiëren met elkaar. Aan posters die alleen maar spammen heeft niemand iets. Pietje en aanverwanten zijn zo cynisch om alles te melden terwijl ze het zelf uitlokken.

Citaat:
U kan er zelf iets aan doen: stop ze in uw negeerlijst, en laat u niet uitlokken en verleiden tot persoonlijke opmerkingen aan hun adres.
Als u hun ideeëngoed niet de moeite waard vind om inhoudelijk op te reageren: negeren die handel.
Dat is inderdaad de beste manier vrees ik. Maar het lijkt me toch een averechts effect wanneer de goede posters verdwijnen omwille van het feit dat ze het forum gebruiken, en dat de non-posters blijven omdat ze het forum misbruiken. In de praktijk komt het soms daarop neer.

Zelf wens ik niet te klagen, maar misschien louter en alleen waarschuwen dat sommige posters het forum misbruiken op een manier die niet expliciet in de forum-regels vervat zit.

Preuße is offline  
Oud 9 april 2007, 23:57   #35
Peter Johan
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Akkoord, maar ik denk dat een discussieforum nood heeft aan posters zoals CHIPIE et al die in der daad nog discussiëren met elkaar.
Iedereen, en dus ook Chipie, mag zijn opinies hier neerpoten, maar wie zich niet aan de richtlijn houdt en meermaals medeposters persoonlijk uitscheldt, gaat er uit, ongeacht de appreciatie die ze daarbuiten genieten van deelnemers of moderators.

Citaat:
Aan posters die alleen maar spammen heeft niemand iets. Pietje en aanverwanten zijn zo cynisch om alles te melden terwijl ze het zelf uitlokken.
Best mogelijk, maar de enige opties zijn:
-posters die u irriteren -> negeren
-u niet laten uitlokken om posters die u ergeren te beledigen
-wanneer uw kwelduivels uit de bocht gaan: melden en hopen dat hun krediet op is.

Citaat:
Dat is inderdaad de beste manier vrees ik. Maar het lijkt me toch een averechts effect wanneer de goede posters verdwijnen omwille van het feit dat ze het forum gebruiken, en dat de non-posters blijven omdat ze het forum misbruiken. In de praktijk komt het soms daarop neer.
Niet akkoord.
Elke poster, dus zowel goede als affreuse, krijgen steeds verwittigingen alvorens ze na herhaaldelijk wangedrag erafgegooid worden.
De eerste ban is zelfs in 99% van de gevallen slechts tijdelijk.
Een echt goeie poster weet daarna waar de grenzen liggen, en gaat door met goeie postings, zonder daarbij anderen persoonlijk te viseren.

Peter Johan

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 9 april 2007 om 23:58.
Peter Johan is offline  
Oud 10 april 2007, 00:05   #36
Preuße
Minister

Standaard

In orde. Ik bedank me overigens voor Uw tijd en wil om deze dingen te bespreken, in andere fora is dit niet mogelijk.

Preuße is offline  
Oud 10 april 2007, 00:33   #37
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Citaat:
Een uitmuntend idee!
Open dialoog??? Maar vanaf dat je iemand zijn beledigingen aan jou adres quote vervallen de beledigingen en grijpen de mods niet meer in!!!

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline  
Oud 10 april 2007, 05:24   #38
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is het mogelijk dat het nieuwe systeem eigenlijk vooral de interessante posters die discussiëren bestraft? Op zich is systeem goed, daar heb ik niets tegen, maar het kan onbedoelde effecten hebben. CHIPIE bijvoorbeeld is al eens tijdelijk verbannen en dat terwijl hij of zij een van de meest leuke en interessante posters is.

Pot... Ketel... Zwart...

Nog afgezien van het feit dat de bovenstaande post op zichzelf eigenlijk niet meer of niet minder dan een niet mis te verstane persoonlijke aanval is, moet de vraagsteller de hand misschien ook eens in eigen boezem durven steken. Een bloemlezing uit de bijdragen van deze zelfverklaarde "interessante poster":
Citaat:
Bravo. Domheid heeft hier een nieuw hoogtepunt bereikt met deze dwazigheid.
Citaat:
Wat voor een belachelijke manier van posten heeft U? Duidelijk een geval van mentale impotentie.

Het is wel grappig dat iemand die dweept met linkser zijn dan de linksen hier de kaart trekt van het ongebreidelde capitalisme. De enigen die beter worden van het steeds groter, steeds gedurfder, steeds duurder zijn natuurlijk de kleine groep kaderleden van enkele multinationals en misschien die marketeer die het hele spul heeft bedacht. Wat heeft een normaal iemand aan dieze vorm van immorele en buitenmaatse vorm van "reklame"? Wat is feitelijk Uw argument want U post hier weer niets anders dan agitatie. Hopelijk heeft U dit verstaan, ik voel me een beetje als iemand die uit Dickens zit voor te lezen aan een baviaan.
Citaat:
LOL, Pietje, de supergefrusteerde nul-bijdrager, heeft het klaargespeeld om hem de laagste score te geven. Zo zie je maar dat blinde haters geen rede meer kennen en alleen hun eigen klein bekrompen doel nastreven.
Citaat:
"Bianca" = een spambot van de Spa?
Citaat:
LOL. Kan iemand vertalen wat "Linkse Vogel" eigenlijk schreef? Ik heb altijd de indruk dat die linksen constant gedopeerd voor hun computer zitten, iets coherent en zonder fouten schrijven is blijkbaar teveel gevraagd.
Citaat:
Buiten wat slecht-geschreven provocatie kan Hans1 blijkbaar niets presteren, het is opermerkelijk hoe notoir incompetent hij in debateren is. Het is begrijpelijk, de arme man moet de wanhoop nabij zijn. Het belgicisme heeft er nog nooit zo slecht voorgestaan en het zal vermoedelijk in de komende jaren ook helemaal verdwijnen. En het gekke is dat mensen zoals Hans1, eerder dan hun eigen zaak goed te doen, het door hun eigen brutaal gedrag sneller de dieperik in jagen.
Citaat:
Ik post hier amper op het forum, maar ik wil wel zeggen dat mensen zoals "Brugge Veilig en leefbaar", Hans1 en Raf van een ongekende perversiteit en slechtheid zijn om een smartelijk overleden iemand zo te misbruiken na zijn door voor hun eigen, bekrompen politieke agenda. Maar goed dat de familie hun schrijfels niet moet lezen. Lager kunnen deze bijzonder slechte, laag-bij-de-grondse personen toch niet meer vallen? Mij zijn de schellen van de ogen gevallen bij het lezen van hun reacties. Dat deze mensen moreel zo ziek en verdorven zijn geworden, het blijft een ontnuchterende vaststelling.
Zal ik de moderatie nu ook vragen om strafpunten toe te kennen? Of gaan we eens een poging doen om ons als volwassen mensen te gedragen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 10 april 2007, 06:04   #39
born2bewild
Banneling

Standaard

Preuße slaat de nagel op de kop vind ik.
born2bewild is offline  
Oud 10 april 2007, 06:25   #40
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Preuße slaat de nagel op de kop vind ik.
Natuurlijk vind jij dat.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be