![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik met die mensen een praatje maakte ging dat alleszins niet over de Islam. Gewoon een babbelke "aan den toog" of met de buren.
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Maar daarvan willen jullie niets van afweten..... Laatst gewijzigd door nubian : 10 april 2007 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zie ik het nut niet van in. Ik ben niet-gelovig en moei mij derhalve niet met iemands religie.
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() al over een skinhead gehoord, of over een VB-er, vermits je die niet kan missen, die een oude vrouw van 83 jaar verkrachtte?In het algemeen hebben die enkel last met het gerecht als ze geweld uitoefenen op van die kerels als die "kleine piraat"...Véél minder erg dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De huidige generatie is veel erger...Het gaat van kwaad naar erger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Maar daarvan wil jij niet echt iets afweten zeker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
Hmm.., dit lijkt me net iets te simpel om te geloofwaardig te zijn. Vandaar dat u wsl het intellectuele nut niet inziet, om u eens iewat te verdiepen in hun islamitische geloofsideologie en dit te vergelijken met de term democratie. Mijn vorige opmerking was dus toch terzake. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Pietje af!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door telkenmale te hameren op dat geloof, ook als het niet relevant is, wordt de geloofwaardigheid van die stelling onderuit gehaald als het wel relevant is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vorige week is er zo een festival in een vtm medium gekomen. Zeer leerrijk. Prachtig hoe de blanken (laten we voor de eenvoud ook maar eens beginnen veralgemenen) nog steeds de fuhrer verheerlijken en hopen dat hun invloed groter wordt zodat ze zijn meesterlijk, geniaal plan kunnen uitvoeren. Dat ene "superieure" blanke ras, uitverkoren door God de Almachtige. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Is godsdienst niet louter een vorm van fascisme/nazisme ? Laatst gewijzigd door Wimpeus : 11 april 2007 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk zijn er heel wat moslims die dit totaal afkeuren.
Maar weinigen zullen eerlijk zijn, over wat dit gedrag in de hand werkt. Bij die jongen, de '' kleine piraat'' zou ik willen weten op welke sites hij gesurfd heeft, wat hij aan cassettes beluisterde, met wie hij omging en in welke moskee en vereniging hij kwam. Mogelijk komt hij uit de ''Marokkaanse onderklasse'' en hing hij veel op straat rond, zonder ouderlijk gezag. Dat maakte hem vatbaar voor allerlei invloeden? Voor alle duidelijkheid, ik zoek geen excuss voor zijn daden. Wel kan onderzoek helpen om te voorkomen dat dit fenomeen van verkrachtingen, vaak ook gangbangs, geen maatschappelijk probleem wordt zoals reeds in de Parijse en sommige Nederlandse wijken. Dan is het van belang om te weten wie op het denken over vrouwen, seks en geweld invloed hadden. Omdat vooral internet hiervoor wordt gebruikt. |
![]() |
![]() |