![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
vooreerst snap je mijn argumentatie toch niet en ten tweede lach ik met mijzelf. Een kunde die u overduidelijk ontgaat.
![]() |
![]() |
#165 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() Het vriendjespolitiek argument om er niet te komen is dikke zeik. Bedrijven willen niks liever als zogenaamde high potentials....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En men hoeft er per se geen in de RVB te hebben... gewoon al goeie maatjes zijn met, is al genoeg... ons kent ons... Citaat:
een l&h iemand... daar liep de guts over.... lol... Ik werk voltijds voor iemand die net een zaak heeft opgestart, kom mij niet zeggen dat het toch zoooooo simpel is, want dat is het niet... Laatst gewijzigd door Zyp : 10 april 2007 om 15:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Kijk eens rond, aan een mini-ster mag je geen vierkantswortel vragen, kijk eens naar het programma dat ik onlangs zag en zie de patrons klungelen als ze de job van hun 'ondergeschikte' moeten overnemen (en ze opgelucht ademen als ze terug naar hun zeteltje mogen).... En zie ze eens iedere maand buitengaan met het 100 voudige (als je er komt) van wat hun "ondergeschikten" krijgen... allemaal 'high potentials"... Nu ben ik er niet tegen dat die meer krijgen dan 'werkvolk', maar komen zeveren dat er geen geld is voor werkvolk terwijl die zowat heel het sociaal systeem omhoog houd, maar zelf opslag ontvangen in de orde van tientallen percenten? pas op, ik ben nie bezig over een project manager ergens ten velde... ik spreek over het selecte groepje dat miljoenen opstrijkt, op kosten van de zaak een chauffeur, kleren, eten... etc... DE grote mannen. Op dat niveau zit er vriendjes-politiek tussen... Laatst gewijzigd door Zyp : 10 april 2007 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Zoek maar eens in andere topics naar Sfax zijn discussies. Dan begrijp je me wel. 'K vraag mij trouwens af wat die daar zo gans de dag bij Inbev uitsteekt. Van ' s morgens vroeg tot 's avonds laat zit die te lullen op een of ander forum. We zullen wij ons bier wel duurder betalen zodat Inbev de wedde van deze kloefkapper kan bekostigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En goeie argumenten dat ie heeft... Niet te schatten gewoonweg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bedrijven zullen er zeker niet van wakker liggen, want wat er ook zou gebeuren, m'n beste, het zal niets veranderen aan de winstmarges. En zou dat toch gebeuren, dan gebeuren er wel de nodige afvloeiingen om die marge terug te halen, al moet alle activiteit herleid worden tot nul en ergens anders beginnen... ze noemen dat "een gunstiger klimaat"
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 10 april 2007 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Men beslist zulke zaken in de politiek, maar in hoeverre mag je nog rekenen dat de politiek het beste doet voor de burgers als zowat elke politieker postjes heeft en regelmatig eens passeert met uitgestoken handje op om zijn 'aanwezigheidsgeld' te incasseren.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik zeg niet dat topmanagers idioten zijn, ik zeg dat ze te veel verdienen tegenover het werk dat ze doen, in vergelijking wat een gewoon werkmanneke moet doen is het verschil niet meer verantwoordbaar... zeker met al die beloningkjes omdat ze hun job 'gewoon goed hebben gedaan zoals iedereen moet doen', hup, nog wat aandelen, nog een premieke... Nog niet veel top-managers gezien die tegen de kuisvrouw zeggen " awel, das mooi gepoetst, hier se, pak wat aandelen als bonuske", of "hier se, pak dat pakske briefjes aan, voor u , zo'n mooi werk"... Het enige dat die kuisvrouw zal krijgen na 40 jaar dienst als beloning is een zere rug en ruwe handen... schril contrast tegen de lonen en beloningen van uw oh zo geliefde top-managers... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Ach voor de camera en achter de camera zeggen die kerels al andere dingen. Los daarvan maakt het geen bal uit wat ze op beleidsniveau al dan niet vinden... 't Zullen zij niet zijn die plots de verloningspolitiek van grote bedrijven gaan bepalen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Parlementslid
|
![]() Ik zie geen vraag, enkel een blind vertrouwen...
![]() Citaat:
Veel antwoorden op de dingen heb je niet buiten de zelfde naieve antwoorden.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lijkt me de essentie van heel deze "stop de toplonen"-beweging
![]()
![]() |
#180 | ||
Banneling
|
![]() "Welke dan?"
Wat heb je meer nodig om een vraag duidelijk te maken? Citaat:
Jouw statements bulken van simplisme... "Ik mag niet meedoen" en "die kerels hebben geen meerwaarde"... Het enige dat ik aangeef is dat het heus niet moeilijk is om een eigen bedrijf uit de grond te stampen. Als jouw simplisme klopt, dan mag het helemaal niet moeilijk zijn om als manager de centen met de kolenschop binnen te rijven. Durf je het uitproberen of niet? En hoeveel zaken heb ik: ik ben bezig er zelf eentje uit de grond te stampen... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |