![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7501 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7502 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7503 | |
|
Minister
|
Citaat:
Dat het kot te klein zou zijn mocht een andere mannelijke groep geviseerd worden is pertinent onwaar. Bekijk de onderwerpen op dit forum en het valt op dat het kot net in homosexualiteit-gerelateerde discussies het kleinst is. |
|
|
|
|
|
|
#7504 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik hebn iets met CG gemeen. Maar ik heb mijn bronzen medaille al voor 25 giften.
|
|
|
|
#7505 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7506 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7507 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en lesbiennes zijn verdomme soms knappe grieten, hoe dat die aan geen vent geraken begrijp ik niet bij mannen heb je dat natuurlijk ook
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#7508 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
with their balls
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#7509 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#7510 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar zoals ik al zei, dat de Janetten een "Roos Kruis"oprichten, enkel voor gelijkgeaarden.Ze hebben al een eigen karnavalstoet, eigen Olympische Spelen, dit kan er nog wel bij... |
|
|
|
|
|
|
#7511 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7512 |
|
Parlementslid
|
Even terzijde: sinds wanneer moeten wij mensen ons aantrekken wat de dieren doen? Of zij nu homoseksuele contacten hebben of niet, who cares!
Geen enkel dier warmt zijn eten op. Toch eet ik graag een heet pak frieten. Ben ik nu pervers? Ben ik nu verwerpelijk? De vraag of homoseksualiteit "natuurlijk" is heeft geen enkele betekenis. Homo's doen wat ze willen, net als hetero's. Simpel, toch?
|
|
|
#7513 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7514 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik sta soms werkelijk versteld op dit forum. Net op het moment dat je denkt dat je de grootste stupiditeiten nu wel gehad hebt, komt er tòch telkens weer eentje ergens onderuit gekropen die er in slaagt om een nòg grotere onnozeliteit te verkondigen... Het is verbazingwekkend!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#7515 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7516 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#7517 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nee, serieus: die jongens hebben gewoon slechte smaak.Meer moet je er niet achter zoeken. |
|
|
|
|
|
|
#7518 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|