![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Het was blijkbaar een ongelukkig "incident"
Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Als in Antwerpen 'jongeren' de politie overvallen, aan wie denk jij dan speciaal? Moet een overtuigde linkse dan volstrekt wereldvreemd en blind zijn voor problemen die de man in de straat maar al te goed kent? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Christelijke deelneming aan de familie van die agent.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongelofelijk, maar waar. Als een linkse relzoeker tijdens een betoging een stofje in het oog krijgt, dan is de politie bezig met oorlogsgassen en het pogen tot doden van de linkse rakkers.
Als een groep rellende "Jongeren" een pak slaag krijgen, dan is brandstichting, en zelfs geslaagde poging tot tdoodslag een "incident". Bof, ik zit hier goed in mijn migrantenhoekje. De zware jongens willen thuis komen in alle rust en vrede.
![]() |
#29 |
|
![]() Het zal weer interessant zijn om lezen hoe de (linkse) media daar op reageren.
Na de 'relletjes' (aldus VRT) in de Gare du Nord een goede week geleden las ik: "De ongeregeldheden in de Gare du Nord herinneren ons aan vroegere rellen in de Franse voorsteden waarbij duizenden auto's werden in brand gestoken. Sarkozy gebruikte toen harde taal en sprak van 'la racaille', wat hem zwaar werd aangerekend. Zoals ook nu weer het geval is. De opiniepeilingen wijzen echter aan dat Sarkozy zijn voorsprong op zijn rivalen vergroot." Herlees nog eens de tekst die duidelijk aantoont hoe de media verstikken in hun eigen leugens! Het werd Sarkozy dus zo zwaar aangerekend dat hij in de peilingen stijgt!! Laatst gewijzigd door luc broes : 11 april 2007 om 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Fuck zeg! Als ik zeg dat we moeten wachten tot het duidelijk is of het een ongeluk was, dan wel of de agent werd geduwd, welke criminelen snel ik dan ter hulp? Als ik zeg dat in het geval het om een ongeluk gaat, er van moord geen sprake is, welke criminelen snel ik dan ter hulp?
Wat stellen jullie eigenlijk concreet voor? Zullen we de rechtspraak maar ineens afschaffen? Feiten zijn niet meer belangrijk. En vanaf het moment dat er een dode valt, veroordelen we iedereen die in de buurt was voor moord ofzo? Laatst gewijzigd door Edina : 11 april 2007 om 15:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En met deze "uitspraak" verdween de rede ...
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen Edina , maar de linkse hoek van recht is meer "knuffel harder".
Een analogie. Ik duw jou morgen voor een trein, al dan niet per ongeluk. Moet ik dan geknuffeld worden of gestraft?
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Laten we eerst kijken waarom jij edina voor de trein duwde...
"Watch out! Pink deathclaw, three o'clock!" A junkie in New Reno. http://nukedfuture.ytmnd.com/ ![]() Laatst gewijzigd door pinbag : 11 april 2007 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och ja, ik zit in de rechtse hoek volgens jullie, die de straffen kunnen niet zwaar genoeg zijn.
![]() |
#36 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En straf moet kunnen.
"Watch out! Pink deathclaw, three o'clock!" A junkie in New Reno. http://nukedfuture.ytmnd.com/ ![]() Laatst gewijzigd door pinbag : 11 april 2007 om 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Wat je analogie betreft: als er sprake is van duwen, moet er vanzelfsprekend worden gestraft, maar dan is het nog maar de vraag of er sprake is van opzettelijk onder een trein duwen of opzettelijk duwen op het moment er toevallig een trein aankomt (zonder dat je dat dus wist). Dat is namelijk cruciaal voor het bepalen van de strafmaat. Laatst gewijzigd door Edina : 11 april 2007 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pinbag,
Mischien: Omdat Edina mijn vrouwtje lastig viel? omdat ik teveel stress van mijn onderbetaalde baan heb. Omdat ik een slechte jeugd heb gehad Omdat ik net diep christelijk ben geworden Omdat mijn vrienden klappen krijgen van Edina's vrienden. ************************************************** ******** Edina, als ik iemand op de sporen duw, is dat niet omdat ik hoop dat er geen trein aankomt. Als ik iemand zou duwen in een station- trein of metro- dan zal ik of van de sporen weg duwen, of een moord aan het plegen zijn. Ik ben geen idioot die zo'n belachelijke gok neemt.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 11 april 2007 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
"Watch out! Pink deathclaw, three o'clock!" A junkie in New Reno. http://nukedfuture.ytmnd.com/ ![]() Laatst gewijzigd door pinbag : 11 april 2007 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |