![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Daarnaast staat het onder religie en is het de invloed van de islam op het gedrag van de leerlingen dat centraal staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Zo noemen ze alles wat niet in het politiek correct denkbeeld past.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
De verwezenlijkingen van deze volkeren worden in het filmpje ook niet ontkent. Er wordt enkel op de kracht van de Europeanen gewezen. Als jij dat niet kan verdragen, zegt dat genoeg over jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Noch links, noch rechts; maar wel racistisch.
Laatst gewijzigd door Zonlicht : 10 april 2007 om 15:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als men mij zou bestempelen als blanke (laat staan dat ik mezelf zo zou bestempelen), ontken ik mijn individuele waarde. Mensen opdelen en beoordelen in groepen is ten eerste al ongelooflijk dubbelzinnig, en ten tweede gewoonweg onzinnig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Een Afrikaan is bv anders geëvolueerd dan een Europeaan. Dat is duidelijk op veel fronten te zien. Een Aziaat is dan weer anders. Elk volk en elke cultuur is uniek en het lijkt me beter om dat te bewaren dan alles in een grijze massa te veranderen. Ieder heeft ook behoefte om ergens bij te horen. We zijn nu eenmaal groepsdieren. Als u zich nergens wenst bij te rekenen, is dat uw keuze, maar bedenkt dat er evenveel meningen bestaan, als mensen. Instinctief zullen we het snelst gaan naar wie het best op ons lijkt en zullen we ons makkelijker thuis voelen met iemand waarin we onszelf een stuk herkennen. Of hebt u er een andere verklaring voor dat bv alle Marokkanen hier samen troepen en dat de Belgen in Spanje allemaal samen kruipen in Benidorm? Laatst gewijzigd door Boadicea : 10 april 2007 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet wel volledig zijn als je zo'n filmpje in mekaar prutst: waarom staat Hitler of Stalin er niet bij? Waarom staat Francis Drake er wel bij en Joseph Mengele niet? Laatst gewijzigd door system : 10 april 2007 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Ik vermoed dat dit mensen zijn die ook door de gemiddelde blanke niet meteen tot grote lichten gerekend worden en over wiens verwezenlijkingen er twist kan ontstaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Juist, zo lichtend was Europa ook niet altijd. Dat heb ik met een goede regelmaat al gedacht als ik de geschiedenis van Europa las.
Laatst gewijzigd door system : 10 april 2007 om 16:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Er is geen oorlog in Darfour. De aanslagen in Algiers vandaag de 11de (!) zijn verzonnen en in scene gezet. ... Voor mij zijn moslima's met hoofddoekje fundamentalisten, anders droegen ze dat niet, zie je die niet in onze steden? Anderzijds een geluk dat ze dat dragen; zo zijn ze zeer herkenbaar! Wees op he hoede als moslims zich onverklaarbaar plots aanpassen aan ons en onopvallend worden.
________________________________________ http://weeswaakzaam.punt.nl/index.ph...chief=0#266005 Ik ben het niet met alles eens van die site, vooral de letterlijke interpretatie; maar met die pagina wel Google naar "het interview met Wafa Sultan:" Ik geloof dat onverdraagzame mensen het interview hebben laten verwijderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen die enig onderzoek naar deze aanslagen heeft gedaan, zou moeten weten dat het inderdaad in scene is gezet door de CIA, MI6 en Mossad. Helaas gaat het hier niet om mediatechnieken maar om realiteit. Zodra je de naam "Al Qaeda" hoort vallen, weet je gewoon wat het weer nepterreur is. Al Qaeda is zelfs opgericht door de CIA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() In Nigeria staat een 35 jarige vrouw terecht voor overspel. Normaal gesproken niet iets om het nieuws mee te halen, ware het niet dat in Nigeria de sharia (Islamitische wetgeving) is ingevoerd. Deze wetgeving schrijft de doodstraf door steniging voor als een vrouw overspel pleegt.
Doodstraf voor overspel Iran zal morgen opnieuw bij een jonge vrouw de doodstraf worden voltrokken, omdat ze met een onbekende minderjarige man 'onzedelijke' feiten zou hebben gegaan. Hajieh Esmailvand zal tot haar borstkas in de grond worden begraven, waarna ze volgens het islamitisch recht, de sharia, gestenigd moet worden tot de dood er op volgt. Morgen steniging Iraanse vrouw Wat een heerlijke ideologie is het toch |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() [
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 11 april 2007 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Herinneren jullie nog die 'geïntegreerde moslim-persoon' in ons belgenland die eerst naar den imam is geweest en z'n goedkeuring vroeg en ook kreeg. Om dan z'n overspelige vrouw te vermoorden en op tv zei dat hij het direct opnieuw zou doen.
Nu die snotapen die jonge vlaams meisjes beginnen te verkrachten omdat ze geen moslima zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Allah weet het beste ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Niet te doen .............................................. Islam deugt niet Laatst gewijzigd door colargo : 11 april 2007 om 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Mensen delen zichzelf op in groepen. Sommigen beginnen steeds radicaler attributen te dragen om die opdeling en hun autosegregatie te benadrukken. Denk maar aan de hoofddoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |