![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 12 april 2007 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand krijgt mijn respect enkel als zij/hij het verdient.
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies. Dat was dan ook exact mijn punt. Het is onzin om te stellen dat je sowieso voor iedereen respect moet hebben.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() Het eisen van respect is een eerste stapje richting terreur. Daar begint het mee. Respect is iets dat je verdient, niet iets dat je zomaar kan opeisen of afdwingen...
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Doe niet zo hypocriet.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En terecht! Iemand die Vlaams Blok stemt, geeft een stem aan racisme en onverdraagzaamheid. Zulke mensen verdienen inderdaad alleen maar minachting.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#89 |
|
![]() Dat bewijst hoe onverdraagzaam en extremistisch jullie zelf zijn. De pot verwijt de ketel.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mercie Van Maerlant, mercie! ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Wel, zo denk ik er ook over.
|
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Persoonlijk heb ik er geen probleem mee dat mensen me minachten, zolang ze me een reden geven om het gevoel wederzijds te maken. ![]() Echt serieus ... snap je nu hoe we bezig blijven? |
|
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk is het omgekeerd: omwille van de minachting van het Vlaams Blok voor bepaalde minderheidsgroepen, waaronder niet in het minst de homoseksuelen, dat de minachting voor hen er gekomen is.
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nochtans wemelt het bij extreem rechts van de homo's. Al dat gedoe met die leren broeken, al die kloeke-knapen-kolder, mij moet je niets wijsmaken.
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 12 april 2007 om 22:16. |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Persoonlijk heb ik niets tegen homo's zolang ze zich maar aan de normen van de maatschappij houden. Bv als een homo een misdrijf pleegt, moet hij in mijn ogen er dezelfde straf voor krijgen als een hetero die hetzelfde doet. En als je het over homohuwelijken hebt, geloof ik dat ertegen zijn en VBer zijn niet noodzakelijk in verband staan. Kijk bv naar VBer Jurgen Verstrepen, die wel voor is en die Luikse bisschop, die tegen is, lijkt me niet meteen een VBer. Als je alles doortrekt, behoort iedereen tot een minderheidsgroep. |
|
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar het zijn van die verdekte homo's die maar niet uit de kast durven komen. Naar het schijnt was dat bij de top van de nazi's destijds hetzelfde en we weten allemaal hoe d�*t afgelopen is, nietwaar?
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Ik vond Pim Fortuyn best een aardige man. Die werd als extreem rechts beschouwd en heeft zijn geaardheid toch nooit onder stoelen of banken verstopt.
|
![]() |
![]() |
#98 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, omdat je door je door je keuze een stem verleent aan de minachting voor homo's die deel uitmaakt van het Vlaams Blokdiscours, zèlfs al ben je het niet noodzakelijk eens met dat deel van hun discours. Je stemt voor een totaalpakket en niet alleen voor die elementen die toevallig je goedkeuring kunnen wegdragen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 12 april 2007 om 22:24. |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
![]() Als elke partij zijn ideologie zou volgen, zou bv CD&V ook niet meteen een voorstander zijn van het homohuwelijk. |
|
![]() |