Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 april 2007, 22:49   #41
Essevee_VL
Minister-President

Essevee_VL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
En de broederlijke festijnen van Dewinter met de Alte Kamaraden aus dem Krieg?

Vergeten??
Stop Vlaams Belang te verbinden met de NSDAP!!!
Vlaams Belang=democratisch!!!
Het is hetzelfde alsof ik zou zeggen dat de SPA/PS communistisch is.
Essevee_VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2007, 22:50   #42
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Essevee_VL Bekijk bericht
Raadpleeg deze verwijzing voor meer inlichtingen over onze mooie Vlaamse cultuur:

http://members.lycos.nl/vlaamssiteje/cultuur.htm
Als onze cultuur bestaat uit dingen die in een museum hangen, dan zie ik niet goed in hoe allochtonen dit kunnen bedreigen.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2007, 22:51   #43
Essevee_VL
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Als onze cultuur bestaat uit dingen die in een museum hangen, dan zie ik niet goed in hoe allochtonen dit kunnen bedreigen.
Moslim zelfmoordterroristen
Oud 12 april 2007, 22:52   #44
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
en van teveel schapevlees wordt men pedo
En wat wordt men van rund ? en van kip ?
Oud 12 april 2007, 22:52   #45
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Moslim zelfmoordterroristen
Dus uw voornaamste bekommernis is dat zelfmoordterroristen het Lam Gods gaan opblazen. Allez vooruit, gij zorgeloze mens.
Oud 12 april 2007, 22:53   #46
Essevee_VL
Minister-President

Standaard

Citaat:
Onze Vlaamse cultuur is heel wat meer dan dingen die in het museum handen. Lees eens onze volksaard in de verwijzing. U toont weinig eerbied voor uw eigen volk maar dat is eigen aan de grotendeels vooruitstrevende jeugd.
Oud 12 april 2007, 22:59   #47
Essevee_VL
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dus uw voornaamste bekommernis is dat zelfmoordterroristen het Lam Gods gaan opblazen. Allez vooruit, gij zorgeloze mens.
Kijk dat was nu een "graptjen" maar binnen een bepaalde tijd zal dat niet meer zo zijn. Ook zie ik bedreiging van hun cultuur die wil vestigen in Vlaanderen. Ik wil geen soep of hutsepot (stoemp) van culturen maar duidelijke afgelijnde grenzen met de cultuur van het volk die binnen die grenzen woont. U heeft gezien wat een multikul in Midden-oosten (Palestijnen, Arabieren<->Joden), de anarchistsiche brol in de VS en de burgeroorlogen in de Balkan. Dus ik wil bvb. geen moskee of synagoge naast de kerk & en steng inwijkelingbeleid zodat verschillende culturen niet verbasteren. Het is eigenlijk eerbied hebben voor elkaars cultuur op die manier want als verschillende culturen verbasteren zijn ze minderwaardig.

Laatst gewijzigd door Essevee_VL : 12 april 2007 om 23:00.
Oud 12 april 2007, 22:59   #48
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Onze Vlaamse cultuur is heel wat meer dan dingen die in het museum handen. Lees eens onze volksaard in de verwijzing. U toont weinig eerbied voor uw eigen volk maar dat is eigen aan de grotendeels vooruitstrevende jeugd.
De Vlaamse volksaard is dat hij een tamzak is, die op zijn kop laat zitten. Juist daarom is het feit dat negers en moslims ons land overnemen een perfecte manifestatie van de Vlaamse volksaard, en dus helemaal geen bedreiging van de Vlaamse volksaard.
Oud 12 april 2007, 23:01   #49
Essevee_VL
Minister-President

Standaard

Citaat:
De Vlaamse volksaard is dat hij een tamzak is, die op zijn kop laat zitten. Juist daarom is het feit dat negers en moslims ons land overnemen een perfecte manifestatie van de Vlaamse volksaard, en dus helemaal geen bedreiging van de Vlaamse volksaard.
Verlichte, vooruitstrevende mens stop met uw eigen cultuur, uw volk te vernederen. U hebt U alllerlei dingen laten wijsmaken in het extreem-linkse onderwijs van Vlaanderen.
Oud 12 april 2007, 23:02   #50

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RingbaardFlamingant Bekijk bericht
Nen echten Vlaming eet veel varkensvlees, maar nen nechten Vlaming is tevens allesbehalve homo.
Een goed bewijs dat deze Moslimstelling zever is.
Plezant dat ge dat nog wilt bewijzen.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2007, 23:03   #51
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Stop Vlaams Belang te verbinden met de NSDAP!!!
Vlaams Belang=democratisch!!!
Het is hetzelfde alsof ik zou zeggen dat de SPA/PS communistisch is.

Ofwel bent u een simpele ziel en dan is het u vergeven. Ofwel wilt u niet inzien en dan bent u een dwaas of kwaadwillig. De mensen die voor het VB stemmen zijn natuurlijk niet allemaal 'NDSAP-ers' zoals u dit zo treffend zegt of (neo)-fascistisch. Zeker niet. Maar het driemanschap aan de leiding, dat is een ander paar mouwen. U kunt toch niet ontkennen dat De Winter lekker ging feesten met de Alte Kamaraden. Dat spreekt toch boekdelen. Daar kunt u toch niet naast kijken. U probeert het onder de mat te vegen.

Bekijkt u rustig deze docu en u zult zien wat u zult zien.

En deze beelden zijn geen fictie.

Laatst gewijzigd door system : 12 april 2007 om 23:08.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2007, 23:07   #52
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Verlichte, vooruitstrevende mens stop met uw eigen cultuur, uw volk te vernederen. U hebt U alllerlei dingen laten wijsmaken in het extreem-linkse onderwijs van Vlaanderen.
Ik was maar aan het schertsen, en niet geheel ernstig.
Oud 12 april 2007, 23:08   #53
Essevee_VL
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ofwel bent u een simpele ziel en dan is het u vergeven. Ofwel wilt u niet inzien en dan bent u een dwaas of kwaadwillig. De mensen die voor het VB stemmen zijn natuurlijk niet allemaal 'NDSAP-ers' zoals u dit zo treffend zegt of (neo)-fascistisch. Maar het driemanschap aan de leiding, dat is een ander paar mouwen. U kunt toch niet ontkennen dat De Winter lekker ging feesten met de Alte Kamaraden. Dat spreekt toch boekdelen. Daar kunt u toch niet naast kijken. U probeert het onder de mat te vegen.

Die vooruitstrevende jeugd denkt dat ze zo slim is met hun uit te kluiten gewassen extreem-links onderwijs. Dit onderwijs is anti-nationalistisch waardoor U uw eigen volk en cultuur begint te vernederen. In de PS zou U goede boodschappenjongen zijn en gemakkelijk te verfransen iemand die de PS altijd gelijk zou geven. Stop met de partijtop van VB te verbinden met (Neo)nazi zaken. Want VLAAMS BELANG=DEMOCRATISCH maar nu moet er gewerkt worden. Tot ziens!
Oud 12 april 2007, 23:18   #54
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

"'Homohuwelijk' in Marokko

RABAT - Een homoseksueel koppel in de Marokkaanse stad Meknes is dit weekeinde symbolisch in het huwelijk getreden. Dat meldde de krant As-Sabah (De Ochtend). Homoseksualiteit is in Marokko strafbaar.

De symbolische huwelijksvoltrekking vond plaats bij een religieuze viering ter ere van Sidi Ali Bin Hamdoush, een van de vele lokale islamitische heiligen. Voor de ceremonie werden de rituelen van een traditionele Marokkaanse bruiloft gevolgd.

Henna

Zo waren er vrouwen die schalen met henna en dadels droegen, liet een van de partners de ander melk drinken en werden er huwelijksliederen gezongen. Een van de mannen droeg een witte jurk.
Mohammed al-Hamdoushi, een lokale functionaris en afstammeling van de heilige, stelde in de krant dat de autoriteiten moeten optreden tegen dit soort "verschijnselen". Het heiligdom van Sidi Ali Bin Hamdoush zou het toneel zijn geworden van onbestrafte uitspattingen als seks, drank en magie.
En dat terwijl de heilige volgens Hamdoushi een voorbeeldig moslim was die al op zijn zevende de koran uit zijn hoofd kende. Hoewel de druk van religieuze en politieke groeperingen op homoseksuelen toeneemt, is homoseksualiteit steeds openlijker aanwezig in de Marokkaanse samenleving."

Wie nu nog beweert dat de hele islamitische wereld een archaïsch homovijandig bolwerk is ..
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2007, 23:18   #55
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Vlaanderen is een kunstmatige staat, zoals België. Het wordt niet gedragen door een spontaan volksbewustzijn. Kijk maar eens hoeveel vlaggen er aan de huizen hangen op 11 juli. Niet veel. En zo is het ook voor de Belgische feestdag op 21 juli. De mensen zijn met wat anders bezig. Het interesseert hen niet. Ze denken liever aan de voetbal of gaan op vakantie. De IJzerbedevaart trekt nauwelijks 4000-6000 mensen. Dat zegt op zichzelf genoeg. Het nationalisme is voor voor een groot stuk voorbijgestreefd. Het is een gedachte vanuit de 19de eeuw. Het is wel zo dat de taalwetten correct moeten worden toegepast vooral ook in Brussel, BHV gesplitst en de transfers fair moeten gebeuren. En dat is het.

Laatst gewijzigd door system : 12 april 2007 om 23:19.
Oud 12 april 2007, 23:20   #56
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Vlaanderen is een kunstmatige staat, zoals België. Het wordt niet gedragen door een spontaan volksbewustzijn. Kijk maar eens hoeveel vlaggen er aan de huizen hangen op 11 juli. Niet veel. En zo is het ook voor de Belgische feestdag op 21 juli. De mensen zijn met wat anders bezig. Het interesseert hen niet. Ze denken liever aan de voetbal of gaan op vakantie. De IJzerbedevaart trekt nauwelijks 4000-6000 mensen. Dat zegt op zichzelf genoeg. Het nationalisme is voor voor een groot stuk voorbijgestreefd. Het is een gedachte vanuit de 19de eeuw. Het is wel zo dat de taalwetten correct moeten worden toegepast vooral ook in Brussel, BHV gesplitst en de transfers fair moeten gebeuren. En dat is het.
Dus eigenlijk is de 25% van het belang fantastisch?

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2007, 23:21   #57
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Vlaanderen is een kunstmatige staat, zoals België. Het wordt niet gedragen door een spontaan volksbewustzijn. Kijk maar eens hoeveel vlaggen er aan de huizen hangen op 11 juli. Niet veel. En zo is het ook voor de Belgische feestdag op 21 juli. De mensen zijn met wat anders bezig. Het interesseert hen niet. Ze denken liever aan de voetbal of gaan op vakantie. De IJzerbedevaart trekt nauwelijks 4000-6000 mensen. Dat zegt op zichzelf genoeg. Het nationalisme is voor voor een groot stuk voorbijgestreefd. Het is een gedachte vanuit de 19 eeuw. Het is wel zo dat de taalwetten correct moeten worden toegepast vooral ook in Brussel, BHV gesplitst en de transfers fair moeten gebeuren. En dat is het.
Een gebrek aan nationalisme is juist wat de Vlaming zo siert, en hem verheft boven de volkeren. Er is wel degelijk een sterk volksbewustzijn, maar het is gewoon niet nationalistisch.
Oud 12 april 2007, 23:24   #58
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Een gebrek aan nationalisme is juist wat de Vlaming zo siert, en hem verheft boven de volkeren. Er is wel degelijk een sterk volksbewustzijn, maar het is gewoon niet nationalistisch.
Er is helemaal geen volkbewustzijn. Mensen interesseren zich daar niet aan. Ook al omdat de politiek zeer saai overkomst. Het vlaams-nationalisme heeft ook lange tijd een kwalijke reputatie gehad door de collaboratie van het VNV, maar dat is nu weg aan het ebben. Het huidige Vlaanderen moet men zien in een Belgische context. Indien er geen Belgiê was geweest was er nu ook geen Vlaanderen van nu geweest. Dit bewijst gewoon dat het een constructie is. En dan heeft men ook nog Frans Vlaanderen en daar spreekt men overwegend Frans. Ik ben Limburger en ik heb helemaal niets te maken met de geschiedenis van Brugge en Gent. Ik versta die mensen nog niet eens. Maar ik kan die wel appreciëren. Vlaanderen als kunstmatige entiteit, ik ben daar niet tegen natuurlijk, maar men moet niet komen aandraven met 'volksbewustzijn' of 'ik ben fier dat ik Vlaming ben' en van die praat. Dat is de mensen een rad voor de ogen draaien. Ik ben blij dat ik Limburger ben, ik steun de gerechtvaardigde Vlaamse eisen en ik ben tevreden dat ik een land woon met drie culturen. En wat meer is ,ik woon kort bij Luik, Aken en Maastricht. En ik vind dat fijn, ik heb daar allemaal geen problemen mee. Integendeel, dit is een verrijking. En al die overige prietpraat, die gaat aan mij voorbij.

Laatst gewijzigd door system : 12 april 2007 om 23:41.
Oud 12 april 2007, 23:38   #59
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ofwel bent u een simpele ziel en dan is het u vergeven. Ofwel wilt u niet inzien en dan bent u een dwaas of kwaadwillig. De mensen die voor het VB stemmen zijn natuurlijk niet allemaal 'NDSAP-ers' zoals u dit zo treffend zegt of (neo)-fascistisch. Zeker niet. Maar het driemanschap aan de leiding, dat is een ander paar mouwen. U kunt toch niet ontkennen dat De Winter lekker ging feesten met de Alte Kamaraden. Dat spreekt toch boekdelen. Daar kunt u toch niet naast kijken. U probeert het onder de mat te vegen.

En deze beelden zijn geen fictie.

dien DeWinter is toch veel te jong om de oorlog meegemaakt te hebben? Hij is hooguit 50 jaar?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2007, 23:39   #60
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
dien DeWinter is toch veel te jong om de oorlog meegemaakt te hebben? Hij is hooguit 50 jaar?
U moet zich beter informeren. Natuurlijk heeft Dewinter de oorlog niet meegemaakt.Dit heeft niets te maken met de oorlog, rechtstreeks niet neen,maar wel onrechtsteeks. Het gaat over de 'alte kamaraden'. Steek eens uw licht op. Doe aan onderzoek. Denk vrij. Kijk naar het filmje, niet omdat ik het u zeg, wel om te kijken of het waar is wat ik zeg.

Laatst gewijzigd door system : 12 april 2007 om 23:45.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be