![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb vorige week nog gewuifd naar een Spaanse (schone) en mijn middelvinger opgestoken naar zo'n dikke Hollander. Wat bewijst dat de Westvlaming de van het is. Overigens begrijp ik nu waarom zoveel Antwerpenaren, Brabanders en Limburgers depressief zijn, zij balen ervan dat zij niet in West-Vlaanderen geboren zijn.
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. Laatst gewijzigd door puud : 12 april 2007 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is natuurlijk een lange weg daar naartoe. Prominente figuren zouden in dit verband een lichtend voorbeeld kunnen zijn. Maar blijkbaar verkiezen velen liever een slecht vb te geven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met het speelgoed en de merkkledij van die twee verwende snotjongeren, kan je gerust dertig normale kinderen onderhouden.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar neem nu bijvoorbeeld dat geval in Wallonië die met zijn vrouw, haar zus en nog een derde in totaal aan 33 kinderen of zo kwam (zelf was hij werkloos) Nu ga ik waarschijnlijk op mijn kop krijgen maar tienerzwangerschappen komen toch ook vaker voor bij laaggeschoolden, in het algemeen hebben die kinderen het toch op voorhand al lastiger (ik weet waarover ik spreek).... Misschien moeten jullie deze site eens bekijken http://www.vhemt.org/ [SIZE=5]The Voluntary Human Extinction Movement[/SIZE] Doe vooral mee aan de test om te kijken of jij kinderen mag maken : http://www.vhemt.org/biofokken.htm#intelltest Het duurt niet lang! ![]() Ze hebben nog andere interessante dingen te zeggen: Citaat:
http://www.vhemt.org/demography.htm#two
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 12 april 2007 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb geen cijfers, en met drie kinderen per echtpaar stijgt de bevolking, in ieder geval in westerse landen wel, maar met twee kinderen daalt de bevolking, er zijn tenslotte ook sterfgevallen enzo. Stel nou: je hebt twee kinderen, eentje rent er onder een auto, mag je dan weer?
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Feit blijft wel dat 2 kinderen/koppel het dichtst naar de status-quo neigt. Dat er een lichte afname zou zijn is enkel toe te juichen. 1 is zware terugval, 3 is reeds serieuze toename, laat staan 4 of nog meer. Je zal het ook nooit zo geregeld krijgen dat ieder koppel exact 2 kinderen verwekt. Mocht het echter als streefcijfer gehanteerd worden zou het reeds een stap vooruit zijn. Nu wordt nog te vaak het moto: "meer is beter gehanteerd", vanwaar anders de felecitaties? Rationeel benaderd is dit echter zeker niet zo, tijd voor een ommezwaai in het denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dit was echt wel grappig. Alleszins, wat boeit mij nu dat koningshuis in Nederland of wat boeit mij nu dat Dietse idee. Zoek eens een hobby. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Sinds wanneer maak ik threads over de geboorte van een prinses?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Geen tijd. : >
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is er geboren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Alle eerbied voor je dochter. Je koningin laat me koud. Die princes ook.
Laatst gewijzigd door filosoof : 4 januari 2012 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het kan nog erger : zoals de christenen 3 dagen de tijd geven om hun land en huizen te verlaten ; de groeiende aversie tussen Koerden en araben, sjieten en soennieten.. De nog redelijk recente burgeroorlogen in Ex Joegoslavië die veel meer een aangelegenheid waren van godsdienstwaanzin tussen Orthodoxen en katholieken en Moslims dan "zuiver etnische" zaken. Ik maak me nog het meest zorgen over de haleluha sfeer rond de zfn. BRIC landen die een ongeziene economische voortuigang zouden boeken.. dank zij het bestaan binnen hun grenzen van een zeer groot lompenproletariaat dat voor een kommetje rijst of een hoomp brood per dag eigenlijk slavenarbeid moet verrichten of uitgezogen wordt door Maffia en drugsbaronnen. Het schijnt dat de maffia zeer katholiek is.
![]() |