![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier misschien een oproep doen om iedereen die wil dat de kieskring splitst de avater van supervlaming ik en zwartengeel neemt!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En een Nederlander?
![]() ( ![]()
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burgemeester
|
![]() Mijn overtuiging is groot, maar me mezelf zomaar 1000 euro boete laten krijgen zomaar..
Als de rechtbank beslist dat een boete MOET, maakt het niet uit of er 5 of 500 dienstweigeraars zijn. Politiekers doen toch altijd hun zin. De franstaligen kosten ons al genoeg geld. Ik heb geen zin om nogis zoveel in de staat te pompen in ruil om te mogen staken |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik besef dat niet iedereen hier graag op ingaat. Het organiserend team gaat voor juridische ondersteuning zorgen, maar ik zou mensen zonder geld niet aanraden om hier aan mee te doen. Ik kan het me min of meer permiteren mocht ik toch zo'n boete krijgen. Maar ik blijf uitgaan van een vrijspraak gezien de verkiezingen onwettig zijn (uitspraak van de Raad van state) en ik daar niet wil aan meewerken. Maar ik hou altijd in het achterhoofd dat men die Gentse franstalige rechter van het Vlaams Blok proces bovenhaalt natuurlijk. En dan worden dienstweigeraars waarschijnlijk bij uitzondering getrakteerd op de doodstraf of zo.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 14 april 2007 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeer juist... als je centen belangrijker vind is dat omdat je je niet kan veroorloven een boete te krijgen... the system....
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan het me voorlopig veroorloven om zo'n boete te krijgen. Het zal een flinke knauw in mijn rekening zijn... maar ik wil dit doen. Wat is je probleem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Staat er niet op hun site dat ze tot nog toe al de mensen die via hun weigerden te stemmen volledig hebben vergoed...Er zit natuurlijk nog altijd risico aan!
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() anderen noemen ons vlamingen platzakken omdat we alles ondergaan. Ik doe dat niet... laat er maar een boete van komen. Ik ga tegen het systeem in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 640
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 640 dat begint hé ....
![]() |
#35 |
|
![]() Op die site staat dat de spa, spirit en de vld de grondwet naast hun neerleggen. Doet de cdv dat dan nie??
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BHV is een federale materie en daar zijn SP.a en VLD verantwoordelijk voor. De CD&V zit enkel in de Vlaamse regering en heeft daar amper zeggenschap over BHV.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 14 april 2007 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burgemeester
|
![]() dit gaat voor mij niet over geld belangrijker vinden..
Dat is zoals zeggen, wat is het belangrijkste, geld hebben of een ideale partner? Maar als je de partner kiest neem je wel al het geld weg. Dat zijn van die rare vergelijkingen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() ik vind het alvast een héel sjiek gebaar van de dienstweigeraars. Mijn oprechte proficiat aan de forummers die dit doen!
Ik ben student met zogoed als geen budget.. Ik wil hen wel moreel steunen, als dat ergens gaat via een petitie ofzoiets, laat dat zowiezo weten. groetjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
||
![]() |
![]() |