![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13521 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die hele theorie is te gek voor woorden. Waar komt dan de zeebodem vandaan? En aardbevingen doen toch echt iets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13522 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 14 april 2007 om 23:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13523 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zit heel afwisselend online op politics. Ik zit met een wisselende uurrooster voor het werk. Heb de laatste tijd nogal wat in het midden van de nacht online gezeten. Vanaf 2u snachts wordt dan heel het forum door mij gedomineerd. Volgende week wordt het zowel snacht overdag en s'avonds. Zondagnacht heb ik 12u shift en ga ik mij wss vervelen dus ben ik ook wel achtief. Het ik toevallig dezelfde mening als Filosoof? Nooit op gelet wie wanneer online zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13524 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13525 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13526 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Is de NWO-elite tegen alternatieve energiebronnen, of probeert ze juist de macht te grijpen door de mensen te doen geloven in de global-warming-theorie? O ja, "beiden" zult u waarschijnlijk weer antwoorden, omdat u er altijd maar op los blijft kletsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13527 |
Gouverneur
|
![]() foutje
Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 15 april 2007 om 06:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13528 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zou dat ook een vrijmetselaarscampagne geweest zijn? Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 15 april 2007 om 06:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13529 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13530 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nog niet, net even de site gezien, heel intressant! mag ik u danken? and so on and so forth Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13531 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het is heel simpel, het gaat om macht! Die macht verdwijnt als de echte alternatieve energien de boventoon zouden voeren. Nu kunnen ze ons nog manipuleren via o.m. de geldstromen etc. het gaat alleen maar om macht, macht, en meer macht. Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13532 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 april 2007 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13533 | |
Banneling
|
![]() nothing to worry about, all is going well...
Citaat:
Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13534 | |
Banneling
|
![]() en ik U blijft in uw diepe, diepe trance, u ziet niet wat er om u heen gebeurt, nee. erger nog, U gaat het ontkennen!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13535 | |
Banneling
|
![]() voor Uw eigen fascitische staat..eh... nee...sorry.......uw eh veiligheid!!!
Citaat:
Bron:Ergoweb Nuff said Pin d' Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 april 2007 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13536 | |
Banneling
|
![]() practice makes perfect:
Citaat:
Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13537 | |
Banneling
|
![]() No, really??
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13538 | |
Banneling
|
![]() .....everthing is under control!!!!
![]() Citaat:
en dat geldt voor bijna iedere andere ster of celebrity, dat ze onder controle van de illuminati staan. Noem maar op, John Travolta, Saumel Lackson, Madonna, Pink, Tom Cruise, Nicole Kidman, Camron Diaz, Bruce Willes, Uma Thurman, need I go on? Pin d' Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 april 2007 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13539 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Nu zitten er nog personen aan die camera’s bv. in London maar x aantal tijd kunnen we ons leven laten dirigeren door een program. Sly Stallone heeft zoiets ook gehad in één van zijn films..maar ben de naam kwijt
![]() |
![]() |
#13540 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeg, hoe zit het eigenlijk intussen met de concrete plannen om de Nieuwe Wereld Orde omver te werpen?
Gaan jullie voor het leninistische model van de avant-garde? Of omverwerping in één staat en daar consolideren (een eerder Stalinistische koers)? Of misschien een louter terroristische aanpak? Een anarchistisch en gedecentraliseerd model? Wat zal het worden? Of gaan jullie hier eigenlijk gewoon oneindig voort liggen babbelen en daardoor volop collaboreren aan de NWO? Graag wat meer info over jullie plannen. Het kan immers toch niet zijn dat jullie het louter op een koffieklets houden, want dan zouden jullie uiteraard de kleinste mensjes (mensjewiki) zijn die we ooit hebben bezig gezien. Dan verkies ik nog liever de smeerlappen van de NWO. Die doen tenminste nog iets. Enfin, schets mij uw strategische en tactische plannen eens. Ge hebt tenslotte al 3 jaar tijd gehad om die uit te werken. Dat moet nu toch stilaan klaar zijn hé. Heel benieuwd. ![]() Laatst gewijzigd door C2C : 15 april 2007 om 16:14. |
![]() |
![]() |