![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#821 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja zeg, stel je voor. Om zomaar onderwijs in de eigen taal te gaan eisen, dat was er toch wel echt over he.
|
|
|
|
|
|
#822 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 15 april 2007 om 16:54. |
|
|
|
|
|
#823 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Om je dat straffeloos te kunnen permiteren moet je kamervoorzitter zijn.
|
|
|
|
#824 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#825 | |
|
|
Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
|
#826 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
||
|
|
|
|
|
#827 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#828 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die Koen Meulenaere mag voor mijn part de nobelprijs voor de literatuur eens krijgen. De laatste satirische schrijver die het landje rijk is. |
|
|
|
|
|
|
#829 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door born2bewild : 15 april 2007 om 17:32. |
|
|
|
|
|
|
#830 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat jij echter in het dagelijkse leven tegen anderen zegt over andersdenkenden kunnen we uiteraard niet weten he! Maar het ging niet specifiek over jou (raar dat jij je altijd aangesproken voelt), wel over Vlaams Belangers e.a. . Ook Voorpost is altijd heel respectvol naar anderen toe. *kuch* Citaat:
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 15 april 2007 om 17:37. |
||
|
|
|
|
|
#831 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 april 2007 om 18:59. |
||||
|
|
|
|
|
#832 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Yep, het eerste dat ik lees in de Knack.
|
|
|
|
#833 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#834 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En terecht. Ik zat wat achter qua lectuur dus heb die column van vorige week maar vandaag gelezen en ik lag echt plat van het lachen. Ik snap niet dat de VLD en de SP.a nog geen soortement CGKR hebben ingericht om dat soort persvrijheid ook aan banden te leggen. |
|
|
|
|
|
|
#835 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En welke zijn die trukjes die jij zo fijn vindt om op mij terug te richten? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 april 2007 om 19:41. |
|||||
|
|
|
|
|
#836 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je maakt me nieuwsgierig!
|
|
|
|
#837 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#838 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
@ Born2bewild. Kan je in je mail archief dat artikel terugvinden? Als dat kan, gelieve het hier dan te posten. Edit: ik merk dat ik geen artikels van de site van knack kan krijgen. Waarschijnlijk omdat ik enkel losse nummers koop en geen abo heb. Ik hoop dat born2bewild ons wat kan helpen om dat artikel online te krijgen.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 15 april 2007 om 20:00. |
||
|
|
|
|
|
#839 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je zou er me een groot plezier mee doen.
|
|
|
|
#840 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|