![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.carm.org/diff/Lev_11_5-6.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geen vlees eten is ongezond, zelfs al gebruik je alle mogelijke vervangproducten. Komt daar nog bij dat het produceren van die vervangproducten nog meer resources vergt dan het produceren van vlees. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geen vlees eten is uiteraard ongezond. Ik weet niet als het telen vervangwaren van vlees meer grondstoffen vergen dan de vleesteelt zelf. Dit zal U met Dhr. ElFlamencoLoco moeten redetwisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Leuk, maar God gebruikte verkeerde woorden? Er bestond toen nog geen Engels! Of misschien is hij nooit naar school geweest? Groetjes, ![]() ![]() ![]() Gerard Golsteyn. ![]()
![]() |
![]() |
#127 |
Schepen
|
![]() ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Inderdaad, onvoorstelbaar achterlijk dat geloof! Je hebt het toch over het katholiek geloof, waar God bezig is over herkauwende haasjes? Groetjes, ook aan Alexandra, het dutske, dat zeer stil en onderdanig is aan haar ventje Beliën. Ze zal wel troost nodig hebben. Maar Filip heeft haar ook nooit toegelaten autoriteit over de mannen te hebben. Die kende dus zijn bijbel wel beter. Gerard Golsteyn. ![]()
![]() |
#128 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet meer dan een mathematisch verwaarloosbare marge
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 20 april 2007 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister
|
![]() [OFFTOPIC]
Zou openingsposter niet eens zo goed willen zijn om die flagrante dt-fout uit de topictitel te halen? [/OFFTOPIC] |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
Niet dat het belangrijk is: ik zie toch geen verschil: dyslexie.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Minister-President
|
![]() Kijk ik heb het gevoel dat een dt-fout erger wordt gestraft dan de tussentaal. Alhoewel beiden onaanvaardbaar zijn! Dus ik pleit voor een rechtlijnige standaardtaal, het AN, op dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar het is nog erger, System. 1. - Wat ik aan Alexandra Colen (Vlaams Belang)toeschrijf is geen uitvinding van mij, maar het staat in de bijbel: voor de vrouwen: hoofd bedekken, lange haren dragen, geen onderwijs geven, stil zijn bij de mannen,geen enkele autoriteit uitoefenen over mannen (MENSEN dus), totale onderdanigheid aan de MAN (in de bijbel Mens genoemd: dus DE MENS en zijn vrouw, dat kieken) enz. enz. Als je twijfelt zal ik een reeks opnoemen met verwijzingen. Geen enkele paus heeft er ooit iets aan veranderd! 2. - Tijdens de vasten mocht men geen VLEES eten, enkel vis. Maar omdat de "hogere" geestelijkheid graag een lekker hapje VLEES at, noemde men de zoogdieren in het water ook vis.(zoals een bever en andere). Het waren meestal geen kleine feestjes bij de bisschoppen en aanverwanten. 3. - Wat de DT-fouten aangaat. Een klein versje voor het VB.: Ik drink nooit T Gij drinkt altijd T Hij drinkt T als hij "tegenwoordig" is. Bij JIJ kan het wel eens mis lopen maar in dit geval zie ik geen fout. Maar je hebt gelijk dat er hier nogal fouten voorkomen. Hierboven staat er ook RESOURCES, deze geleerde woorden worden nogal verkeerd geschreven en uitgesproken. In het groene boekje is het RESSOURCES. Maar ik gebruik dergelijke woorden nooit. Tot in de volgende les, ![]() ![]() ![]() Gerard Golsteyn. ![]() ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Wie zonder fouten is werpe de eerste steen" (Jezus, naar een vrouw natuurlijk, die stomme wijven altijd!). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het verschil tussen plantaardige en dierlijke eiwitten op nutritioneel vlak is in mijn lessen menselijke voeding spijtig genoeg maar kort aan bod gekomen. De productie van vlees blijkt wel zeer inefficiënt te zijn, slechts 10% van de energie in het voeder komt in het vlees terecht, in het beste geval.
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Verder had ik het over de vleesvervangproducten. Die zijn ook het resultaat van een heel productieproces. Pure soja bijvoorbeeld is gewoon niet te eten. Net als vlees, zijn er ook voor de productie van vleesvervangers zeer veel resources nodig. Over cijfers beschik ik jammer genoeg niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() In Marokko is zijn film verboden. Regisseur Nabil Ayouch weigerde de seksscènes eruit te snijden. In 'Une Minute de Soleil en moins' is seksualiteit verhuld als een klassieke misdaadfilm, het belangrijkste thema.
door Nicolien Zuijdgeest Een man in onze cultuur heeft zijn eerste seksuele ervaringen door homoseksualiteit. Zo was mijn ervaring en zo is de ervaring van negentig procent van de Marokkanen. Dan eten ze in Marokko meer varkensvlees dan wie dan ook ![]() Laatst gewijzigd door Winterhamer : 22 april 2007 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister
|
![]() [OFF TOPIC]
Citaat:
jij loopt ---> loop jij jij bent ---> ben jij jij wordt ---> word jij Niet dat taalfouten me veel kunnen schelen. Ik vond het anders geen slecht idee om er tenminste zorg voor te dragen dat de titels van onze discussie-onderwerpen er geen bevatten. Maar wie ben ik? [/OFF TOPIC] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
Als genoeg mensen zeggen: "loopt jij", dan is het loopt jij. En al het azijnpis van de wereld zal dat niet veranderen ![]() Uiteindelijk zijn dat allemaal arbitraire regeltjes bepaalt door enkelingen. En democratie is toch in de mode, niet?
![]() |