![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is al in orde, Jazeker.
Born2bewild zal het mij morgen doorsturen. ![]()
![]() |
#842 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#843 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu ik toch aan het cheeren ben... effe gaan kijken naar de bhv boycott.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#844 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor de vlaming was de oranje periode een periode van welstand en culturele en economische voorspoed. Het geweldadige ontstaan van deze onstaat( met franse rugdekking)i... was dan ook tegen de wil van de vlamingen in. Zo ziet men in mijn gemeente willebroek nog zeer veel restanten( straatnamen, wapenschild tec) van de gouden periode onder nederlands bewind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#845 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het zijn de Franstaligen die hebben geweigerd om van België een tweetalig land te maken. Ze hebben ook steeds enige tolerantie tegenover Vlaamse inwijkelingen, arbeiders en landbouwers, categoriek geweigerd. Doordat de Vlamingen steeds meer respect begonnen ondervinden in dit België, moest de klok met Paars worden teruggedraaid en die evolutie willen ze blijkbaar ook verderzetten met de hulp van Decroo, Verhofstadt e.a. die hun postje met de hulp van de Franstaligen willen behouden. Het gaat inderdaad ver dat Paars een regering wil vormen met zijn grote meerderheid in Franstalig België en het niet nodig vindt om de 60 % Vlamingen in dit land zijn gekozen vertegenwoordiging te gunnen. Dat is trouwens al het geval want volgens alle peilingen staat minder dan 40 % van de Vlamingen momenteel achter de Paarse partijen. Tegelijk willen ze tijdens de volgende legislatuur ook de mogelijkheid om de grondwet te kunnen wijzigen zonder tussentijdse verkiezingen. De democratie is al ver als het arrest van het Arbitragehof wegens ongrondwettelijke kieskring BHV zomaar wordt genegeerd. Nu willen ze ook de mogelijkheid om een Paarse FDF-vriendelijke dictatuur te vestigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#846 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik voel mij Nederlander ook al heb ik een Belgisch paspoort. Laatst gewijzigd door Sinistra : 16 april 2007 om 02:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#847 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#848 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#849 | |
|
![]() Citaat:
![]() Weent nog een beetje om die glorietijd van oranje... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#850 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#851 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#852 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#853 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#854 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat maakt het uit ? Intelligentie is nu eenmaal een monster met vele armen. Trouwens in een land waar intelligentie, volgens sommigen, gelijk staat met het "op een eenvoudige manier kunnen gebrainwasht worden", kan men zich de vraag stellen over de definitie van het woord intelligentie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#855 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je ook nog iets zinnigs te zeggen, Largo?
![]() |
#856 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de krokodil heeft zich al verontschuldigd bij de vereniging... nu nog bij 1.000.000 kiezers !
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 16 april 2007 om 12:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#857 |
Minister
|
![]() Onlangs maakte Herman De Croo vlaams-nationalisten uit voor mentaal gehandicapten. Ik ben hierdoor diep gekwetst niet enkel als vlaming maar tot op mijn diepste ziel als mens. De reden daar voor is dat aan (een lichte) vorm dyslectie lijdt en daarvoor op school altijd werd gepest door medeleerlingen en bepaalde leerkrachten dit had tot reden dat ik mijn middelbaar niet heb afgemaakt. De manier waarop De Croo daar op hamert is voor mij zeer pijnlijk. Er wordt van een voorzitter van de kamer verwacht dat hij zich neutraal en verzoenend opstelt. Decroo gedraagt zich gewoon als een arrogante kwal. Hij is voor die funcite in mijn ogen zeker niet bekwaam en daarom stuur ik ook aan op zijn ontslag. Ik hoop dat jullie mij steunen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#858 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- keiharde interpellaties door VB en N-VA - de mentaal-gehandicapten hebben zelf hun lot in handen. Zij hebben op 10 juni hiervoor een historische kans. Ze moeten het belgisch establishment een zodanige muilpeer verkopen dat het volledig uitgeteld in de touwen hangt. De belgische miserie heeft lang genoeg geduurd, de rekening moet nu gepresenteerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#859 |
Europees Commissaris
|
![]() Weet je...mensen die voor grote naties zijn, zijn geen reet beter dan de visie van Adolf Hitler...die vond ook: groot, groter, grootst.
![]() |
#860 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |