![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() 4,85 berichten per dag
IEUW dat is echt veel te veel, ik ga hier wegblijven Laatst gewijzigd door Tina : 23 december 2006 om 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb mij blijkbaar geregistreerd ergens in het begin van het jaar. Ben dan nooit teruggekomen, tenzij heel recentelijk. Wat maar bewijst dat cijfers relatief zijn.... en in dit geval redelijk onbelangrijk dan nog ook. Als ik soms berichten zie, waar enkel een smilie op staat? Of die grapjas (was ook een grappige draad) die elke letter van zijn antwoord in een berichtje steekt.... Dat brengt je cijfer dus (kunstmatig) omhoog. Voer voor statistici: op basis van welke parameter of parameters bepalen wij of een bericht zal geteld worden? welke periode nemen wij in ogenschouw: sinds de registratie, enkel de laatste x-maanden, weken of dagen? bekijken we periodes alleen als er minstens x aantal berichten zijn gepost per dat per periode.. En ga zo maar door... ------------------- STREEP ------------------- Al dit geschrijf alleen maar om te zeggen, dat de cijfers niet echt terzake doen. Dus vergeet maar alles wat boven de streep staat ![]()
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel Laatst gewijzigd door hermanvk : 23 december 2006 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() De profielpagina van kaffer geeft geen vertekend beeld .
Zonder af en toe een ban zat ik rond de dertig posts per dag . Of ze ook boeiend zijn ? Mijn gedacht . Laatst gewijzigd door Kaffer : 23 december 2006 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nu ga ik om een pint in den strandpaal . t'is nodig . Een mens moet iets doen in t'leven . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga er morgenavond eens goed invliegen. Mijn stamcafé opent zijn deuren op Kerstavond altijd om middernacht en na de kalkoen wil een mens al eens iets anders, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Essevee_VL: momenteel gemiddeld 50,55 berichten per dag. Heeft die mens buiten het forum nog een leven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Eens kijken
13.14 berichten per dag ![]()
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 18 april 2007 om 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja hij is hier pas enkele dagen he, hij heeft waarschijnlijk vakantie ofzo, ik kan me niet inbeelden dat die dat maanden gaat volhouden, 50 berichten per dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Gouverneur
|
![]() Geregistreerd: 22 juni 2005
Berichten Totaal aantal berichten: 902 (1,36 berichten per dag) |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3.01 per dag!
Wat weinig eigenlijk!
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Slechts 5,07 berichten per dag, er staat niet bij hoeveel zinnige bijdragen van meer dan enkele zinnen lengte ik per dag geef.
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door Pluche
![]() Oeps en nu stijgen ze nog en ik probeer zo weinig mogelijk te posten ![]() bwa ik ben 16 uur op, zijn maar 2,5 berichtjes per uur, valt wel mee hoor. En daarbij ik was gestopt maarja, zat ik op een ander forum, en ze kenden me er nog tja en ........ trouwens ik had daar 0,0 berichten per dag gemiddeld. Ik heb ooit eens 60 berichten per dag gehad op een voetbalforum, maar dat werd gehackt en de eigenaar was een BUB-er uit Dublin, de enigste BUB-er die intelligent is, maar hij woont in Dublin en hij gelooft mij niet dat hij de slimste BUB-er is, dus tja op voetbalforums lees je soms interessantere praat dan Hans. Het is trouwens een Hollander, misschien moet Hans hem eens asiel geven, want hij is te bescheiden om zelf de BUB te mailen, en BUB-ers kennen niets van voetbal. Citaat:
Zeker een Boertje uut Bovenkarspel
![]() |
![]() |
#58 |
Gouverneur
|
![]() Het werd alweer tijd voor een nieuwe Tifa als avatar
![]()
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Juffrouw Pluche, een hard werkende mens zoals Essevee_VL heeft nooit verlof!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat Raf zegt, is eigenlijk wel waar. Ik kan slechts enkele dagen enkele uurtjes per week online komen, want "thuis" heb ik geen internet, dan post ik blijkbaar wel veel.
Enfin, goed, maar we weten op zijn minst dat het toch veelal gezever is. Geen leven zou ik niet zeggen, zeker niet als je net iets met Kim gaan drinken bent en aan de Schelde gezeten hebt.
Laatst gewijzigd door lombas : 18 april 2007 om 17:01. |
![]() |
![]() |