![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe moeten we het doen? Ook tussen de beenhouwer en de bakker even in het gemeentehuis binnenspringen? Maar kijk: dit zou nu wel eens leuk kunnen worden. Als alle Vlamingen nu eens Nederlanders werden en dan gewoon bleven wonen waar we wonen, zou Vlaanderen dan niet gewoon Nederland kunnen worden? Zo'n beetje zoals de grote steden die ondertussen toch ook van naam veranderen? Bruxellabad, Saharabeek, Mollahbeek etc.... Daar heeft de koning van Marokko het toch ook voor het zeggen ondertussen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 18 april 2007 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een zure reactie op iets dat toch grappig verwoord werd.
![]() |
#245 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Natuurlijk kunnen jullie ook Nederlander worden en daar blijven wonen. Volgens mij kan iedereen die Nederlands spreekt en de belangrijkste spelregels van ons land kent genaturaliseerd worden. Alleen kun je dan niet meer in de politiek in Belgie , dat is een groot nadeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Banneling
|
![]() Dat is een zeer bittere interpretatie van uwentwege.
Laatst gewijzigd door system : 18 april 2007 om 21:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als alle Nederlanders nu eens Belg werden ![]() En als we die nu eens naar ginderboven in de Waddeneilanden stopten, dan hebben wij de Ardennen helemaal voor ons! ![]() Ik weet wel dat er op die Waddeneilanden niet veel te doen is, maar dat doen ze hier ook niet, dus dat zal het verschil niet maken denk ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 april 2007 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 18 april 2007 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat bepaalde Limburgers niet van Vlaanderen houden.
![]() |
#252 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Nederland trouwens evenmin.
Op dat stukje Limburg na vlak bij de grens.
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#255 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigenlijk een soort shangri la. Limburg mi landj, mi sjoen landj. Laatst gewijzigd door system : 18 april 2007 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eerst evn in het algemeen: Het spijt me, ik wil niet vervelend doen en misschien ligt het aan mij, maar ik kan weinig samenhang in je bericht ontdekken en/of begrijp ik niet helemaal wat je bedoelt. Ik doe toch een poging. Hoezo mag je er wel toe oproepen? Wat is dat voor flauwekul? Gebeurt dat dan? Dat heb je toch veel meer poten om op te staan dan dat ''�*slamofoob'''uitspraakje? Citaat:
Citaat:
Er zijn geregeld mensen die vinden dat er lichter gestrafd moet worden. Er was zelfs een bisschop die vond dat het stelen van een brood moet kunnen als iemand honger heeft. Dat MAG hij vinden als hij maar niet steelt. Citaat:
Ten tweede: Lafheid, Leugens en Minachting zijn geen misdaden die strafrechtelijk kunnen worden bestrafd. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tot mijn verbazing word ik door jou in een rol geduwd waarin ik ineens het Vlaams Belang moet verdedigen. Hmm, op zich ben ik daar juist niet de aangewezen persoon voor, zachtjes gezegd. Maar je moet wel het huisje bij het schuurtje laten. Hoe vervelend, xenofoox, geniepig, achterbaks, crapuleus, leugenachtig en populistisch je het VB ook vindt, het is geen van allen verboden of misdadig. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Banneling
|
![]() volgens mij zijn er hier tekenen van raar gedrag.
Troubling. Laatst gewijzigd door born2bewild : 19 april 2007 om 05:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Gisteravond was Aboudadja op ned 3 bij Pauw & Witteman ,over zijn Belgische nationaliteit en deelename aan de oorlog in Libanon. Vanavond kont er weer een Belg in dit programma. Dus jullie hebben helemaal geen asiel of Vlaamse TV nodig. Iedereen kan zeggen wat hij/zij vindt via de media bij de buren. Laatst gewijzigd door I amsterdam : 19 april 2007 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |