![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2861 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd, eindelijk nogmaals de bevestiging dat het proces verhaal onzin was en 1 groot leugen zoals alle andere believers fabeltjes.
![]() |
![]() |
![]() |
#2862 |
Minister
|
![]() Ik ga me niet meer moeien in de discussie, maar ik vind de vraag van Illwill niet zo eigenaardig.
Wanneer wordt een proces ingespannen tegen de 9/11-samenzweerders? Onze CT's beweren over overtuigende bewijzen te beschikken, maar het blijft bij beweren zonder echte actie. Als groep kunnen ze voldoende geld bijeen schrapen om een proces te initiëren met bijvoorbeeld enkele familieleden van overledenen als burgelijke partij. Natuurlijk kwam het voor de hand liggende antwoord er al van CT-zijde: er komt geen proces wegens ...jawel...samenzwering. Een beetje zwakjes. Dus de vraag nog eens duidelijk stellen: Waarom spannen de CT-goeroes die al miljoenen dollars hebben vergaard met hun beschuldigingen (en dus over de financiële slagkracht beschikken om een proces in te spannen), geen proces in om hun 'grote gelijk' te halen?
![]() |
#2863 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komt trouwens nog bij dat men beweert dat onnoemelijk veel mensen meer en meer beginnen te geloven in het inside job verhaal en men beweerde ook dat degene die in het complot zaten maar een kleine groep was... Dus in deze groep van mensen die geloven in een inside job zit geen enkele persoon of personen met bakken geld? ![]() Als een advocaat gratis Saddam wilde verdedigen maak je mij niet wijs dat er niemand is die met harde bewijzen in de hand Bush niet zou willen aanklagen. Komt nog bij dat de believers een tijd terug zelf zeiden dat men Bush ging aanklagen en nu...plots niet meer...zijn er dan believers met de harde bewijzen in de hand van kamp overgelopen? En waarom zijn ze overgelopen?
Laatst gewijzigd door illwill : 19 april 2007 om 08:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2864 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou zelfs bijkomend durven vragen : WIE zouden ze in geval van dat proces exact willen beschuldigen en van welk misdrijf? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2865 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.boston.com/news/nation/ar...es_protection/ |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2866 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie een hoop artikels over het aanklagen van mensen omdat ze al dan niet valse info hebben gegeven of verkeerde beslissingen hebben gemaakt ivm de inval in irak zoals dat tegen Cheney.
Ik zie nogmaals nergens dingen over het proces met harde bewijzen dat men ging beginnen zodra Bush geen president meer was. Sorry trouwens, maar ik was niet degene die met dit verhaal is begonnen é.
![]() |
![]() |
![]() |
#2867 |
Staatssecretaris
|
![]() Zal ik die quote nog eens vertalen illwill?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2868 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet jij weten, probleem is dat in die quote het antwoord niet staat. ![]() Twas toch foert...
Laatst gewijzigd door illwill : 19 april 2007 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2869 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
replace x with: Rice, Rumsfeld, Powell, Bush, Cheney, Rove, Wolfowitz, ... Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 19 april 2007 om 12:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2870 |
Minister
|
![]() Beste Akufen,
De zaken die je aanhaalt zijn niet direct een antwoord op mijn vraag. Zie je, ze zijn koren op jullie perpetale samenzweringsmolen. Je hebt het klaarblijkelijk over allerhande overheidsinstanties. Wat ook de conclusies van die officiële instanties zijn, we weten allemaal hoe CT's met dergelijke conclusies omgaan. Mijn vraag is... Waarom spant de CT-community zelf geen proces aan als ze - naar eigen zeggen toch - over overdonderend bewijsmateriaal beschikt? Waarom zetten mensen die miljoenen dollars verdienden door het wereldkundig maken van sensationele beschuldigingen, niet een deel van dat geld in voor het aanhangig maken van een zaak? Met tien procent van wat de makers van bijvoorbeeld Loose Change met hun filmpjes verdienden, kan een legertje topjuristen in stelling worden gebracht. Ik zal je zelf het antwoord geven, dat bespaart ons heel wat tijd. CT-goeroes zijn niet gebaat met een proces dat voor eens en voor altijd uitsluitsel zou geven. Ze troggelen liever geld af van goedgelovigen dan dat ze hun eigen vruchtbare oase in de woestenij der fantasie laten uitdrogen door de warme zon van de waarheid.
![]() |
#2871 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar goed, het is uw keuze te leven met een wereldbeeld dat niet geheel correct is op het vlak van de maatschappij en de internationale politiek. Alsof men het kwaad niet kan inzien dat kan aangedaan worden door sommigen hogerop in de maatschappij als het van een zogenaamd democratisch land als Amerika komt. Je bent leugens verkocht en je gelooft ze nog ook.
Laatst gewijzigd door exodus : 19 april 2007 om 13:26. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2872 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Bewijsmateriaal is bewijsmateriaal, Exodus, het bijvoegelijk naamwoord dat ervoor staat doet niet terzake. Het bijvoegelijk naamwoord is in deze illustratief en accentuerend. Zoiets als een 'ronde bol'. De bol is per definitie rond zoals bewijsmateriaal per definitie overdonderdend moet - of toch zou moeten - zijn. Dan volgt dit eigenaardig zinnetje... Citaat:
Indien wel, gebruik dat bewijsmateriaal en span een proces in tegen hen die jullie beschuldigen. Als jullie bewijsmateriaal overtuigend is dan moet - in geval van burgelijke partijstelling - overgegaan worden tot proces al dan niet na dieper onderzoek. Schrijf al de CT-goeroes aan met de vraag wanneer ze een proces gaan aanspannen om hun 'bewijs dat in de richting wijst van' op tafel te gooien. Citaat:
Eerst willen jullie een onderzoek en dat moet onafhankelijk zijn. Als dat onderzoek jullie fantasieën niet bevestigt dan zullen jullie beweren dat het onderzoek gemanipuleerd is en de resultaten gelogen. Omdat jullie zichzelf wegstoppen achter dergelijk onderzoek - eerst onderzoek dan proces - blijven jullie dus eeuwig bezig want nooit zullen jullie aanvaarden dat 9/11 geen inside job was. Veronderstel volgende: Ik heb bewijs dat mijn boekhouder me reeds jaren oplicht. Ik leg klacht neer en stel me burgelijke partij. Als burgelijke partij kan ik het onderzoek op de voet volgen en heb inzage in alle documenten. Na dat onderzoek komt er - indien mijn bewijsmateriaal klopt - een correctioneel/burgelijk proces. Als jullie dus stellen dat jullie geen proces kunnen inspannen alvorens er een onderzoek werd uitgevoerd, dan stellen jullie eenvoudigweg dat jullie geen bewijs hebben. Het kan natuurlijk dat CT-goeroes de miljoenen dollars die ze, met het wereldkundig maken van allerhande fantasieën, verdienen, beschouwen als een kwalijk gevolg van hun queest naar de 'waarheid'. Laat me echter toe hieraan enigszins te twijfelen. Maar ik ben inschikkelijk en geef ze het voordeel van de twijfel: de CT-goeroes vinden hun vergaarde rijkdom onaangenaam. Zo goed?
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 19 april 2007 om 13:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2873 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat jullie doen is zeveren tegen de vaak hoor. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat alle "CT's" uit zijn op geld is je reinste zever. Vele mensen zijn eerlijk bezorgd om de waarheid. En tja, ik zou ook geen boek gratis weggeven hoor. Alex Jones geeft zelfs toestemming om zijn films gratis te verdelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#2874 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2875 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kortom, er komt dus nog lang geen proces want er is zelfs nog geen onderzoek bezig en men heeft dus geen harde bewijzen.
Als er harde bewijzen naar buiten zouden gebracht worden zou het snel daar zijn, al de rest is bijzaak.
![]() |
![]() |
![]() |
#2876 | |||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Jullie laten het neerleggen van een klacht met burgelijke partijstelling afhangen van een nieuw, officieel onderzoek �* la 9/11 Commission. Dat onderzoek zou aantonen dat 9/11 geen inside job was en dan kunnen jullie van vooraf aan opnieuw beginnen beschuldigingen uiten. Dat, Exodus, is jullie perpetale fantasiemolen. Als de CT-community bewijzen zou hebben dat 9/11 een inside job zou zijn dan was het een makkie om voldoende familieleden van slachtoffers te vinden die zich burgelijke partij zouden stellen. Hieruit volgt een onderzoek en de advocaten van de burgelijke partij - in deze de CT-community - zouden jullie bewijzen naar voor brengen en het onderzoek op de voet volgen. Mij gaat het niet om jullie vraag naar nog eens een officieel onderzoek dat jullie in de mogelijkheid stelt de resultaten ervan in vraag te stellen als de uitkomst niet naar jullie believen is. Zaak is dat als jullie bewijzen hebben, jullie zouden moeten ijveren voor het ondernemen van juridische concrete actie. Nu is het van: "Hou me tegen of ik doe niks!" Gelieve me aub geen zeveraar te noemen, wanneer ik je niet naar de mond praat. Citaat:
Wat ik wil weten is welke concrete acties jullie in de zeer nabije toekomst gaan ondernemen met de eventuele bewijzen die jullie hebben en zouden aantonen dat 9/11 een inside job was? Of is de CT-community iets als een luidruchtige kudde, die blind haar leiders volgt in een eindeloze weg van waterpoel tot waterpoel? Citaat:
"Als de CT-community bewijzen heeft dat 9/11 een inside job was, waarom stelde ze zich via familieleden van slachtoffers nog geen burgelijke partij?" Schrijf of mail deze vraag eens naar David Ray Griffin. Citaat:
Citaat:
Stel je volgende even voor... De CT-community raapt eindelijk de moed bijeen om zich burgelijke partij te stellen. Niet dat ik dit ooit zie gebeuren, maar deze schets is dan ook louter hypothetisch. Er volgt een onderzoek dat die CT-community op de voet kan volgen en haar inzage verleent in alle nodige documenten. Blijkt dat er voor en na 9/11 heel wat misliep, maar niks bewijst een inside job. Het leven van heel wat CT's zou plots bijzonder leeg worden. Die leegheid zou ertoe leiden dat al gauw samenzweringstheorieën opduiken die stellen dat het onderzoek werd gemanipuleerd ondanks het feit dat datzelfde onderzoek door de CT-community kon worden gevolgd. De perpetale fantasiemolen... Citaat:
Noem me aub geen onnozelaar. Citaat:
Inderdaad zijn veel mensen bezorgd om de waarheid. Veel ondernemingen geven jaarlijks voor miljarden gratis weg, neemt niet weg dat ze grote winsten boeken. Voor alle duidelijkheid dus nog eens de vraag stellen: "Indien de CT-community beschikt over bewijzen dat 9/11 een inside job was, waarom stelde ze zich, al dan niet via familieleden van slachtoffers, tot op heden nog geen burgelijke partij zodat een onderzoek dat door de CT-community kan worden gevolgd via rechterlijke weg verplichtend wordt?" Indien je zou beslissen om op deze ene concrete vraag zeer concreet te antwoorden, dan zou ik het vanzelfsprekend appreciëren dat ik in dat ene antwoord geen tweemaal voor zeveraar en eenmaal voor onnozelaar wordt uitgescholden. Waarvoor dank.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 19 april 2007 om 16:38. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2877 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Death by irony, a growing possibility. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2878 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vraag was : WIE zouden ze willen vervolgen voor WELK misdrijf in verband met 9/11? Dat er eventueel grond is voor impeachment betreffende Irak is een totaal ander verhaal. Uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2879 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zie daar al 2 punten staan over 9/11, toevallig over het hoofd gekeken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2880 |
Burgemeester
|
![]() Ik kan La Chunga deels wel volgen.
Alleen is het momenteel zo dat Bush en cs nog niet vervolgd kunnen worden zolang hij zetelt. Wanneer hij president af is en er dan nog niets wordt ondernomen, moet ik hem gelijk geven. En de vraag naar een nieuw "onafhankelijk onderzoek": wie moet dat dan wel uitvoeren, aub. Neen, neen, meteen voor de rechter ermee! (Jamaar, wel een onafhankelijke, hé!) |
![]() |
![]() |