![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1601 |
|
Banneling
|
Niets aan die berichten is inhoudelijk ongeloofwaardig tenzij in de ogen van anti-westerse nestbevuilers die elke aanhouding en elke doding van een terrorist zullen ontkennen.Ik ben het die dus mag lachen.
|
|
|
|
|
|
#1602 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1603 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je lijkt wel een "blinde" volgeling van één of andere goeroe. Er nooit aan gedacht om eens zelfstandig na te denken ipv blindelings alles te slikken wat je voorgekauwd word ??????
|
|
|
#1604 |
|
Minister
|
Misschien is dat juist het probleem net. Nu heb ik 'toevallig' gisteren een documentaire gezien "Frontline: Gangs of Iraq". Er werd daarin geschat dat zeker 40% van die plaatselijke troepen (vooral IP's oftwel Iraqi Police) op één of andere manier sympathiseerden met Moqtada Al-Sadr. Of gewoon overliepen naar de rebellen. Totaal onbetrouwbaar dus. Als slot vroeg men zich af of men nu de plaatselijke troepen aan het opleiden en bewapenen was, of dat men bezig met het bewapenen en starten van een burgeroorlog.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 21 april 2007 om 16:44. |
|
|
|
|
|
#1605 |
|
Banneling
|
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik al ontelbare malen verkondigd heb;De persberichten van MNFIraq zijn inhoudelijk niet overdreven optimistisch en de informatie is dus volledig geloofwaardig.Niet geloofwaardig daarentegen
|
|
|
|
|
|
#1606 |
|
Banneling
|
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik al ontelbare malen verkondigd heb;De persberichten van MNFIraq zijn inhoudelijk niet overdreven optimistisch en de informatie is dus volledig geloofwaardig.Niet geloofwaardig daarentegen is ieder succes
|
|
|
|
|
|
#1607 |
|
Banneling
|
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik al ontelbare malen verkondigd heb;De persberichten van MNFIraq zijn inhoudelijk niet overdreven optimistisch en de informatie is dus volledig geloofwaardig.Niet geloofwaardig daarentegen is ieder succes tegen de
|
|
|
|
|
|
#1608 |
|
Banneling
|
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik al ontelbare malen verkondigd heb;De persberichten van MNFIraq zijn inhoudelijk niet overdreven optimistisch en de informatie is dus volledig geloofwaardig.Niet geloofwaardig daarentegen is ieder succes tegen
|
|
|
|
|
|
#1609 |
|
Banneling
|
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik al ontelbare malen verkondigd heb;De persberichten van MNFIraq zijn inhoudelijk niet overdreven optimistisch en de informatie is dus volledig geloofwaardig.Niet geloofwaardig daarentegen is ieder succes tegen de terroristen
|
|
|
|
|
|
#1610 |
|
Banneling
|
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik al ontelbare malen verkondigd heb;De persberichten van MNFIraq zijn inhoudelijk niet overdreven optimistisch en de informatie is dus volledig geloofwaardig.Niet geloofwaardig daarentegen is ieder succes tegen de terroristen systematisch
|
|
|
|
|
|
#1611 |
|
Banneling
|
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik al ontelbare malen verkondigd heb;De persberichten van MNFIraq zijn inhoudelijk niet overdreven optimistisch en de informatie is dus volledig geloofwaardig.Niet geloofwaardig daarentegen is ieder succes tegen de terroristen systematisch ontkennen zoals
|
|
|
|
|
|
#1612 |
|
Banneling
|
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik al ontelbare malen verkondigd heb;De persberichten van MNFIraq zijn inhoudelijk niet overdreven optimistisch en de informatie is dus volledig geloofwaardig.Niet geloofwaardig daarentegen is ieder succes tegen de terroristen systematisch ontkennen zoals sommigen
|
|
|
|
|
|
#1613 |
|
Banneling
|
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik al ontelbare malen verkondigd heb;De persberichten van MNFIraq zijn inhoudelijk niet overdreven optimistisch en de informatie is dus volledig geloofwaardig.Niet geloofwaardig daarentegen is ieder succes tegen de terroristen systematisch ontkennen zoals sommigen doen.Ik
|
|
|
|
|
|
#1614 |
|
Banneling
|
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik al ontelbare malen verkondigd heb;De persberichten van MNFIraq zijn inhoudelijk niet overdreven optimistisch en de informatie is dus volledig geloofwaardig.Niet geloofwaardig daarentegen is ieder succes tegen de terroristen systematisch ontkennen zoals sommigen doen.Ik ben
|
|
|
|
|
|
#1615 |
|
Banneling
|
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik al ontelbare malen verkondigd heb;De persberichten van MNFIraq zijn inhoudelijk niet overdreven optimistisch en de informatie is dus volledig geloofwaardig.Niet geloofwaardig daarentegen is ieder succes tegen de terroristen systematisch ontkennen zoals sommigen doen.Ik ben zeer blij over
|
|
|
|
|
|
#1616 |
|
Banneling
|
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik al ontelbare malen verkondigd heb;De persberichten van MNFIraq zijn inhoudelijk niet overdreven optimistisch en de informatie is dus volledig geloofwaardig.Niet geloofwaardig daarentegen is ieder succes tegen de terroristen systematisch ontkennen zoals sommigen doen.Ik ben zeer blij over de
|
|
|
|
|
|
#1617 |
|
Banneling
|
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik al ontelbare malen verkondigd heb;De persberichten van MNFIraq zijn inhoudelijk niet overdreven optimistisch en de informatie is dus volledig geloofwaardig.Niet geloofwaardig daarentegen is ieder succes tegen de terroristen systematisch ontkennen zoals sommigen doen.Ik ben zeer blij over de irritatie
|
|
|
|
|
|
#1618 |
|
Banneling
|
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik al ontelbare malen verkondigd heb;De persberichten van MNFIraq zijn inhoudelijk niet overdreven optimistisch en de informatie is dus volledig geloofwaardig.Niet geloofwaardig daarentegen is ieder succes tegen de terroristen systematisch ontkennen zoals sommigen doen.Ik ben zeer blij over de irritatie van sommigen
|
|
|
|
|
|
#1619 |
|
Banneling
|
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik al ontelbare malen verkondigd heb;De persberichten van MNFIraq zijn inhoudelijk niet overdreven optimistisch en de informatie is dus volledig geloofwaardig.Niet geloofwaardig daarentegen is ieder succes tegen de terroristen systematisch ontkennen zoals sommigen doen.Ik ben zeer blij over de irritatie van sommigen wanneer
|
|
|
|
|
|
#1620 |
|
Banneling
|
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik al ontelbare malen verkondigd heb;De persberichten van MNFIraq zijn inhoudelijk niet overdreven optimistisch en de informatie is dus volledig geloofwaardig.Niet geloofwaardig daarentegen is ieder succes tegen de terroristen systematisch ontkennen zoals sommigen doen.Ik ben zeer blij over de irritatie van sommigen wanneer ze
|
|
|
|