![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Minister-President
|
![]() Och laat hem begaan, vrije meningsuiting, ik vind hem soms wel grappig, en je bent niet verplicht van te reageren op wat hij zegt, gewoon laten doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Opruimen die troep.
![]() |
![]() |
#343 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En toch mag hij zeggen wat en hoe hij dat wilt. Ja, dat is vrije meningsuiting. Ook dat is verdraagzaam zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei,vedraagzaam zijn,das niet aan links besteed
![]() |
#345 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
|
![]() Tja, ik had van de zelfverklaarde verdraagzame zelfhaters weinig sympathie voor Karel Dillen verwacht. Ik neem mensen het niet kwalijk dat ze een andere mening hebben, maar de manier waarop ze hier geuit wordt, slaat alles.
Sommige staan hier te juichen, net alsof we van een groot tiran verlost zijn. Kan iemand me eens zeggen aan welke misdaad deze man zich heeft schuldig gemaakt, buiten het hebben van idealen? En kunnen de "verdraagzamen" me eens komen vertellen dat zij geen idealen hebben? Anders maken ze zich ook schuldig aan hun grootste doodzonde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
|
![]() Ik ben enkel verdraagzaam tegenover wie verdraagzaam is tegenover mij. Je kan niet voor iedereen goed doen en mensen met gezond verstand maken een objectieve keuze op feiten en niet op ideologie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Minister-President
|
![]() Over de doden niets dan goed...nou ja, Karel Dillen was geen Pinochet, dus mijn medeleven aan familie en kenniskring.
Laatst gewijzigd door jOOSt : 28 april 2007 om 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het misdrijf van Karel Dillen is dat hij een nationalistische en rechtse partij tot een groot succes geleid heeft door zijn standvastigheid en intellectuele inzet. Wie zegt dat KD van een lager intellectueel niveau was heeft hem nooit gekend en heeft ook nooit met hem gesproken. Karel was een cultuurmens van het hoogste peil en ondanks zijn stugge voorkomst had hij een grote zin voor humor. Hij heeft mij dikwijls verbaasd met zijn geestige replieken in een discussie. Dezelfde schunnige en vunzige commentaren over zijn overlijden door het links krapuul had ik vroeger al eens gehoord toen Franco overleed. De linksen hebben het nooit verwerkt dat Franco hen in 1939 een pak van jewelste gegeven had. Hetzelfde met Karel Dillen die hen een pak slagen gegeven heeft in de stembus waarvan ze zeer moeilijk zullen herstellen. Ik hoop dat de commentaar van het links ongedierte in het publiek domein besproken zal worden. Want dan ben ik zeker dat het VB een grote overwinning tegemoet gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is nu in de hel Duvels aan 't drinken met Verschaeve, Goebbels en Mengele.
Satan hebbe zijn ziel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
|
![]() Citaat:
Dillen was een man die op democratische manier opkwam voor het Vlaamse volk en op deze wijze moeten we hem in mijn ogen ook herdenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
|
![]() Citaat:
Er gaat niet veel overblijven van deze partij die haar leider voor het leven volmaakt voor schut zette ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#356 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
|
![]() Citaat:
Maar ja: Basken zijn Untermenschen zekers? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dat is het verschil,waar zijn de kranten nu om deze "onverdraagzaamheid" te tonen?
![]() |
![]() |
#359 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, sinds wanneer is revisionisme gelijk aan massamoord? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | ||