![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus weeral: nihil novi sub sole. Laatst gewijzigd door system : 21 april 2007 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Bij "Reserved Seats". Niet alles is kommer en kwel in Iran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan wat een "islamitische" regering doet niet eens projecteren naar haar totale islamitische bevolking, laat staan naar de hele moslimgemeenshap wereldwijd of de islam (zoals de topic-starter doet). Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 27 april 2007 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als er nog iets anders bestaat, zal dat vooral overblijfsel zijn van voor de revolutie. In Iran heeft men immers na de revolutie de grote gezinsvorming zitten stimuleren, met als gevolg dat de bevolking daar ontploft is, met een meerdheid aan jonge, extreme 20 jarige Shia's die als een front staan achter de radicale stromingen. Ooit, en dat was dan 10 of 20 jaar terug, was er een hervormingsbeweging opgezet door degene die de revolutie hebben zien plaatsvinden, en niet akkoord waren met de strenge islamitische theocratie die er onstond. Maar aangezien deze mensen ofwel verbannen zijn, ofwel dood, en de rest het nooit anders heeft gekend, is die beweging quasi dood.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke "recente" vondsten? Heeft u het over het Thomasevangelie? Dat is echt niet "recent", hoor. En daarenboven is het zeker geen bewijs voor dat "vergeten" christendom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarenboven staat er bijna niets in over de niets ontziende vervolging van de Baha'i's. http://vervolgingeniniran.bahai.nl/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ik herinner me een uitspraak van een moslim-forumlid - ik dacht dat het Yahyazakarya was, maar ik kan me vergissen - die sji'ieten géén moslims noemde doch... sji'ieten. Goed, het misverstand is de wereld uit. Daar ben ik blij om. En ik vermoed jij ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met welke fascistische, superioristische, half-joodse hersenkronkel heeft die sunni dat uitgekotst, zou een shia denken...