![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
goddamn my navel itches Laatst gewijzigd door doggy : 29 april 2007 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jij relativeert de meeste posts kapot. Enig verschil?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() touché.
![]() |
#86 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() maar vergeef het me als ik het absurd vind dat men zoiets triviaal als een miss-verkiezing gebruikt om antidiscriminatiewetten aan te vallen.
dat gaat het hele punt voorbij. de boodschap die ik hier hoor is niet "de antidiscriminatiewetten zijn stom" maar "discriminatie is oké" en daar kan ik het niet mee eens zijn.
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bij U moeten ze er tegenwoordig een tekeningetje bij maken zeker? ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
neem me niet kwalijk dat ik het nut van cynisme in politiek niet inzie.
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Belgische politiek bestaat nochtans uit niets anders dan cynisch cynisme.
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Knuppel, voor één keer heb je gelijk en dat is voor 80% de schuld van de flaminganten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder het corrupte en Vlaamshatende koningdom Belgique bestonden er nochtans geen flaminganten maar enkel Nederlanders.
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() zonder vreemde inmenging was Vlaanderen en Nederland waarschijnlijk uitgegroeid tot een belangrijke natie, waarin de Walen ofwel ver-nederlandst waren, ofwel bij Frankrijk aangesloten waren.Eigenlijk is dat nu nog steeds aktualiteit: waarom het frans-sprekende gedeelte van België niet verwisselen tegen verFRANSt Vlaanderen, tot en met Duinkerken (Dunkerque), en Lille ?En van België een ééntalig Nederlands-sprekend land maken, dat eventueel in de toekomst nog meer tezamengroeit met Nederland...Kijk maar eens, moest Vlaanderen en Nederland tezamen geweest zijn, hoeveel havens we niet zouden gehad hebben bvb...Niet om je te verwonderen, dat zowel Frankrijk, Duitsland en Engeland zulks met onbehagen bekeken...
Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 30 april 2007 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En discriminatie op soort? Mag ik een vrouwelijk ongetrouwd paard zonder kinderen van 21 jaar inschrijven?
Nee, natuurlijk niet, want die worden al zo gediscrimineerd dat ze geen nationaliteit mogen hebben.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 30 april 2007 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ga mijn hond inschrijven. Ze is ongehuwd, twee jaar en heeft een stamboom. Ze is van een Belgisch ras. Geldt dat ook?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Domme blondjes onder elkaar...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Troost je Raf.
Ten eerste mag jij achtereen ook meedoen bij Miss Belgie, echter moet je wel op je taal letten: "domme blondjes" is een uiting van racisme die niet meer wordt toegestaan, waar je een gevangenisstraf voor kan oplopen en daarbij 10 jaar je burgerrechten kan verspelen. En dan mag je ook niét meedoen bij Miss België!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementsvoorzitter