Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Op landsverraad staat de doodstraf. Zijn collaborateurs er makkelijk van afgekomen?
Ja, ze zijn niet zwaar genoeg gestraft, de doodstraf had in meer gevallen omgezet moeten worden 4 8,33%
Ja, ze zijn veel te goed behandeld, maar de mensen waren al dat geweld beu, dus ik begrijp dat 7 14,58%
Ze hebben de straf gekregen die ze verdienden 5 10,42%
Nee, hoewel ze formeel de doodstraf verdienen, vind ik hun gevangenisstraffen te zwaar 13 27,08%
Als overtuigd neo-nazi vind ik dat ze niet gestraft hadden moeten worden en een medaille verdienen 19 39,58%
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 1 mei 2007, 10:28   #201
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Giserke.
U weet wel zeer goed dat ik korte broeken niet letterlijk bedoel.
De Vlaamse beweging maakt wel degelijk een karikatuur van zichzelf.
We zien het jaarlijks op het oudbollig zangfeest en ijzerwake.
Sommigen vragen zich dan af waarom ze niet au serieus genomen worden.
Een overjaarse hyppie vind ik al koddig. Maar overjaarse vendezwaaiers met koppelriem en in korte broek beschouw ik als onvolwassen, pueriel en niet ernstig inderdaad.

Laatst gewijzigd door system : 1 mei 2007 om 10:30.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2007, 10:33   #202
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Een overjaarse hyppie vind ik al koddig. Maar overjaarse vendezwaaiers met koppelriem en in korte broek beschouw ik als onvolwassen, pueriel en niet ernstig inderdaad.
Allez zeg: vanuit heel de wereld komen fetishistische homo's naar de IJzerwake, om zich op te geilen aan dat opwindend gedoe. Je mag die mensen dat niet afpakken hoor!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2007, 12:47   #203
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Allez zeg: vanuit heel de wereld komen fetishistische homo's naar de IJzerwake, om zich op te geilen aan dat opwindend gedoe. Je mag die mensen dat niet afpakken hoor!
feremans homofoob! Wie had d�*t gedacht...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2007, 13:17   #204
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Ik heb me vergist.

De Waffen-ss was inderdaad het gevechtseenheid van de SS maar diende als aanvulling voor de Whermacht.
De Totenkopf Verbände was geen onderdeel van de Waffen-SS, er werd in 1939 wel de Waffen-SS divisie Totenkopf gevormd maar deze waren niet met elkaar verbonden.

De Totenkopf Verbände waren de bewakers van de kampen en Waffen-SS divisie Totenkopf vochten aan het Front. De eerste droegen zwarte uniformen zoals de rest van de SS-afdelingen terwijl de Waffen-SS grijsgroen gekleed ging.
De 3de Waffen SS-divisie Totenkopf werd voor een deel samengesteld uit voormalige kampbewakers van de Totenkopf verbande. Haar eerste bevelhebber was trouwens Theodor Eicke, de voormalige inspecteur-generaal van de concentratiekampen.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2007, 16:18   #205
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
1)U weet wel zeer goed dat ik korte broeken niet letterlijk bedoel.
De Vlaamse beweging maakt wel degelijk een karikatuur van zichzelf.
We zien het jaarlijks op het oudbollig zangfeest en ijzerwake.
Sommigen vragen zich dan af waarom ze niet au serieus genomen worden.
2) u weet ook wel dat dit 1 organisatie is die rondtrekt met die vlaggen.
3)Door de Vreemdelingen problematiek erbij te betrekken nekt de Vlaamse beweging zichzelf. per defenitie wijkt ze af van haar hoofdopdracht Vlaamse verzelfstandiging.
4) We zullen eens in VB kringen rondkijken hoeveel er positief zijn tav Vreemdelingen.
1) Zou dat zangfeest nu meer 'oubollig' zijn dan bv ons koningshuis, of dan een gerechtshof in Engeland waar men nog met pruiken rondloopt, of de traditionele Thaise volksdansen?
Maakt dat een karikatuur van al die landen, en mogen we die landen niet meer ernstig nemen?
2) Ik weet wie met die vlaggen rondtrekt, maar de vraag was of de 'brede lagen van de bevolking' daardoor afkerig staan tov de ronde van Vlaanderen. Ik denk het niet.
De linkse kandidate Ségolène Royal vindt dat elke Fransman een Franse vlag moet hebben. Maakt die zich nu ook onsterfelijk belachelijk, en mogen we die nu ook niet meer ernstig nemen?
3) De vreemdelingenproblematiek (40% werklozen) is een enorm probleem in heel het westen en dringt zich op in alle aspecten van de samenleving. De PS gebruikt dit om nieuwe kiezers aan te boren ondermeer om de Vlamingen te verdringen zoals het FDF trouwens letterlijk uitbazuinde.
Vlaamse zelfstandigheid is eerste Programmapunt van het VB. Dit is ook noodzakelijk ondermeer voor de integratie van hier aanwezige vreemdelingen, en om te verhinderen dat vreemdelingen hier staatsburger kunnen worden bijna zonder voorwaarden.
Hoe kun je nu over 'onze' hoofdstad praten zonder de vreemdelingen er bij te betrekken?
4) Ik vermoed dat de gemiddelde Vlamingen (en VB-ers) even positief staan tov allochtonen als andersom.

Laatst gewijzigd door luc broes : 1 mei 2007 om 16:21.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2007, 20:27   #206
Randa
Burgemeester

Standaard

het zangfeest oubollig ? toch wel erg dat vlamingen als het over hun eigen erfgoed gaat het oubollig vinden, maar in platte bewondering liggen als het over spaanse dansen en russische dansen en volksdansen van castillianen, en wat weet ik al, gaat,
gelukkig komt er een kentering en komen volksdansgroepen terug in de belangstelling, en door de jeugd, en jeugdkoren krijgen terug belangstelling voor onze liederschat, gelukkig maar
Randa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2007, 20:38   #207
Randa
Burgemeester

Standaard

nog een reactie : ik ben altijd blij als ik die leeuwenvlaggen zie op die koersen, en bewonder die mensen dat ze dat elke keer doen, proficiat
Oud 1 mei 2007, 20:48   #208
luc broes

Standaard

Citaat:
Jaja Luc: Priester Daens was geen katholiek! Blij dat je dat nu eens zo duidelijk stelt!
Het klinkt verdacht als ik jou blij maak.
Priester Daens was zonder twijfel wèl katholiek, maar hij kwam terecht op tegen de 'katholieke' partij van die tijd en werd door de leiding van de kerk tot en met de Paus schandalig behandeld.
Als je na die verduidelijking nog altijd blij bent, dan gaan we voor één keer akkoord.
Oud 1 mei 2007, 21:00   #209
Randa
Burgemeester

Standaard

Priester Daens was priester dus onverdacht katholiek, of de katholieke partij katholiek was, is wat anders, maar ze haar wel veel invloed in het vaticaan,
en ze had veel te verliezen, bij een doorbrak van een man als Daens, dus alle middelen waren goed om dat te verhinderen, en dat waren beslist geen kristelijke of katholieke middelen
Oud 1 mei 2007, 23:16   #210
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
en "ongelovige honden" de hals afsnijden met een bot mes, voor de kamera's van de hele wereld, om de mensen schrik aan te jagen, wat is dat?
dat is anderen overtuigen van uw geloof ?

uw eigen schuld ?

het toppunt van naïviteit ?

dat is een deur intrappen... en die deur vliegt u recht in uw gezicht !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2007, 23:19   #211
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"vanuit heel de wereld komen fetishistische homo's naar de IJzerwake"

Feremans in goede doen...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 2 mei 2007, 04:49   #212
D.Nibelung
Lokaal Raadslid

Standaard

Hoewel ik geen neo-nazi ben heb ik toch maar voor de laatste gekozen. Het was het enigste antwoord dat geen subjectieve zinspeling had. Jammer van de poll.

Edit: Ach ja, en jammer voor C2C dat we niet in China leven, waar mensen voor een dergelijke reden vervolgd zouden worden, nietwaar? Maarja, freedom of communism

Laatst gewijzigd door D.Nibelung : 2 mei 2007 om 04:53.
D.Nibelung is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2007, 04:52   #213
born2bewild
Banneling

Standaard

ik miste de optie van de doodstraf voor de opsteller van de poll
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2007, 04:56   #214
D.Nibelung
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
ik miste de optie van de doodstraf voor de opsteller van de poll
Die zou er zowiezo gekomen zijn voor het verzinnen van zo'n diverse keuze moest hij in z'n droomlandje leven

Laatst gewijzigd door D.Nibelung : 2 mei 2007 om 04:57.
D.Nibelung is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2007, 06:35   #215
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D.Nibelung Bekijk bericht
Hoewel ik geen neo-nazi ben heb ik toch maar voor de laatste gekozen. Het was het enigste antwoord dat geen subjectieve zinspeling had. Jammer van de poll.

Edit: Ach ja, en jammer voor C2C dat we niet in China leven, waar mensen voor een dergelijke reden vervolgd zouden worden, nietwaar? Maarja, freedom of communism
dergelijke polls zijn echt van uit linkse hoek gestuurd... normaal gezien moeten de keuzes iets ongenuanceerder zijn.

Daarom spreken we altijd van rechtsgeleerden en NOOIT van LINKSgeleerden... die bestaan gewoonweg niet !
Oud 2 mei 2007, 10:52   #216
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
1) Zou dat zangfeest nu meer 'oubollig' zijn dan bv ons koningshuis, of dan een gerechtshof in Engeland waar men nog met pruiken rondloopt, of de traditionele Thaise volksdansen?
Maakt dat een karikatuur van al die landen, en mogen we die landen niet meer ernstig nemen?
Het is niet omdat de één in de put springt...

De Vlaamse Beweging is inderdaad niet met zijn tijd mee en focust zich te fel op het verleden zonder enig zicht op de toekomst, behalve dan de naïeve droom van Vlaamse onafhankelijkheid. Wat de Vlaamse Beweging vandaag mist, is een zekere realiteitszin. Het belangrijkste probleem is echter de bloedarmoede: te weinig intellectuelen durven of willen de stap nemen om zich als Vlaams-nationalist te profileren en voor deze zaak te werken, waardoor de Vlaamse Beweging wordt overgeleverd aan vaak middelmatige afstammelingen van diegenen die nog de repressie hebben meegemaakt en ervaren, alsook een stelletje postjesjagers die de Vlaamse Beweging proberen te kapen voor hun eigen materialistische of Islamofobische agenda. Deze laatste groep vind je vooral bij het VB.

Het Engelse gerechtshof, de Europese kongingshuizen en Thaise volksdansen mogen dan wel eveneens oubollig zijn, geen van deze drie pogen een controversiële ideologie ooit waar te maken, zoals de Vlaamse Beweging wel doet. Geen van de drie zou dus eigenlijk moeten proberen de massa warm te maken voor een idee dat door het systeem verworpen wordt. Daar ligt een wereld van verschil. Ik ben als traditionalist zelf een liefhebber van sjoelbakken en andere elementen van de oude Vlaamse cultuur, maar als politieke beweging moet je verder denken dan het jaarlijks opvoeren van dromerige rituelen en je beklag te doen over hoe schandalig de systeemslaven jou en jouw ideeën behandelen.

Citaat:
2) Ik weet wie met die vlaggen rondtrekt, maar de vraag was of de 'brede lagen van de bevolking' daardoor afkerig staan tov de ronde van Vlaanderen. Ik denk het niet.
De linkse kandidate Ségolène Royal vindt dat elke Fransman een Franse vlag moet hebben. Maakt die zich nu ook onsterfelijk belachelijk, en mogen we die nu ook niet meer ernstig nemen?
Het probleem zit er in dat je het Vlaamse volksbewustzijn niet kunt wakkerschudden door vlaggetjes uit te delen. Zolang je de massa niet kunt inspireren, sta je nergens.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2007, 16:37   #217
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
1)De Vlaamse Beweging is inderdaad niet met zijn tijd mee en focust zich te fel op het verleden zonder enig zicht op de toekomst, behalve dan de naïeve droom van Vlaamse onafhankelijkheid.
2)Wat de Vlaamse Beweging vandaag mist, is een zekere realiteitszin. Het belangrijkste probleem is echter de bloedarmoede: te weinig intellectuelen durven of willen de stap nemen om zich als Vlaams-nationalist te profileren en voor deze zaak te werken, waardoor de Vlaamse Beweging wordt overgeleverd aan vaak middelmatige afstammelingen van diegenen die nog de repressie hebben meegemaakt en ervaren, alsook een stelletje postjesjagers die de Vlaamse Beweging proberen te kapen voor hun eigen materialistische of Islamofobische agenda. Deze laatste groep vind je vooral bij het VB.

3) Het Engelse gerechtshof, de Europese kongingshuizen en Thaise volksdansen mogen dan wel eveneens oubollig zijn, geen van deze drie pogen een controversiële ideologie ooit waar te maken, zoals de Vlaamse Beweging wel doet. Geen van de drie zou dus eigenlijk moeten proberen de massa warm te maken voor een idee dat door het systeem verworpen wordt. Daar ligt een wereld van verschil. Ik ben als traditionalist zelf een liefhebber van sjoelbakken en andere elementen van de oude Vlaamse cultuur, maar als politieke beweging moet je verder denken dan het jaarlijks opvoeren van dromerige rituelen en je beklag te doen over hoe schandalig de systeemslaven jou en jouw ideeën behandelen.
4) Het probleem zit er in dat je het Vlaamse volksbewustzijn niet kunt wakkerschudden door vlaggetjes uit te delen. Zolang je de massa niet kunt inspireren, sta je nergens.
1) De brede vlaamse beweging onderschrijft het minimum-programma dat door alle vlaamse partijen onderschreven wordt, en dat een duidelijke stap is in de richting van een naieve Vlaamse onafhankelijkheid.
niet voor niets omschreef Albert dit als 'omfloerste separatisten'.
2) 'geen realiteitszin?' zie hierboven.
Inderdaad zorgt de terreur van het regime voor problemen. Daarvoor is het regime verantwoordelijk, en niet de Vl beweging.
Postjes zijn gemakkelijker te bekomen in de regimepartijen.
In heel de wereld stelt men zich vragen over de opkomst van de militante moslimfundamentalisten, ook bij ons zouden er 8000 zijn. Ook in Turkije menen velen dat er een probleem is (zopas 700.000 manifestanten in Istamboel). Dus gelukkig en zeker niet alleen bij het VB stelt men zich daar vragen bij. En jammer genoeg brengt het modewoord 'islamofoob' geen oplossing. En het gaat jammer genoeg over veel meer dan een pintje bij de pitta.
3) Het systeem, het regime verwerpt ons. Nog nooit hebben de Vlamingen in dit 'vaderland' iets veroverd zonder strijd tegen het regime. Zelfs geen onderwijs in eigen taal. en jij stelt dat we niet mogen strijden voor een idee dat door het systeem verworpen wordt!?
Je zegt dus dat we niet mochten strijden voor onderwijs in eigen taal,
want de idee van het systeem was La belgique sere latine ou ne sera pas. Vergeet niet dat men in Luxemburg dat vroeger Duitstalig was daar perfect in geslaagd is?
en dat zou niet mogen aangeklaagd worden!?
4) Ben je niet een beetje blind? VB+NVA+nog wat overtuigde Vlamingen in andere partijen en een aantal andere organisaties waaronder VOKA (zonder dromerige rituelen)? Dat is toch al een behoorlijke massa!
Waarom altijd maar denigrerend doen over (Vlaamse) vlaggetjes. Sarkozy en zelfs de linkse Royal doen vandaag juist hetzelfde met (Franse) vlaggetjes. En zelfs de Duitsers tijdens de Worldcup ook.
Oud 2 mei 2007, 16:53   #218
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1) De brede vlaamse beweging onderschrijft het minimum-programma dat door alle vlaamse partijen onderschreven wordt, en dat een duidelijke stap is in de richting van een naieve Vlaamse onafhankelijkheid.
Het probleem is dat de Vlaamse Beweging qua vorm en mentaliteit is blijven steken in de jaren '60.

Citaat:
2) 'geen realiteitszin?' zie hierboven.
Als ik met een NSV!-er of VVB-er praat, dan is de naieviteit en het gebrek aan realiteitszin het eerste dat mij opvalt. Prachtige idealen, maar weinig feeling met de werkelijkheid.

Citaat:
Inderdaad zorgt de terreur van het regime voor problemen. Daarvoor is het regime verantwoordelijk, en niet de Vl beweging.
Uiteraard. Het probleem is echter dat de Vlaamse Beweging onvoldoende pogingen doet om het publiek voor zich te winnen en te zeer een gesloten kring vormt.

Citaat:
3) Het systeem, het regime verwerpt ons. Nog nooit hebben de Vlamingen in dit 'vaderland' iets veroverd zonder strijd tegen het regime. Zelfs geen onderwijs in eigen taal. en jij stelt dat we niet mogen strijden voor een idee dat door het systeem verworpen wordt!?
Dat heb ik nooit gezegd. Ik zeg alleen dat jullie opboksen tegen een systeem dat de modernste indoctrinatietechnieken gebruikt, terwijl jullie zelf amper er in slagen om zelfs maar bekend te geraken bij de massa. Het VB is welliswaar bekend, maar Jan met de Pet heeft nog nooit gehoord van het VNJ, Voorpost of de VVB. Van het NSV! hoort hij dan weer één keer per jaar, wanneer de linkse tegenbetogers hun jaarlijkse betoging weeraleens proberen te verpesten.

Citaat:
4) Ben je niet een beetje blind? VB+NVA+nog wat overtuigde Vlamingen in andere partijen en een aantal andere organisaties waaronder VOKA (zonder dromerige rituelen)? Dat is toch al een behoorlijke massa!
Grapjas.

De meerderheid van Vlaanderen ligt hoegenaamd niet wakker van de Vlaamse Onafhankelijkheid en geloofd klakkeloos de onzin die er over de Vlaamse Beweging wordt verteld in de media.

Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 2 mei 2007 om 16:54.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2007, 17:36   #219
luc broes

Standaard

Citaat:
1) Het probleem is dat de Vlaamse Beweging qua vorm en mentaliteit is blijven steken in de jaren '60.
Als ik met een NSV!-er of VVB-er praat, dan is de naieviteit en het gebrek aan realiteitszin het eerste dat mij opvalt. Prachtige idealen, maar weinig feeling met de werkelijkheid.
2) Uiteraard. Het probleem is echter dat de Vlaamse Beweging onvoldoende pogingen doet om het publiek voor zich te winnen en te zeer een gesloten kring vormt.
3) Dat heb ik nooit gezegd. Ik zeg alleen dat jullie opboksen tegen een systeem dat de modernste indoctrinatietechnieken gebruikt, terwijl jullie zelf amper er in slagen om zelfs maar bekend te geraken bij de massa. Het VB is welliswaar bekend, maar Jan met de Pet heeft nog nooit gehoord van het VNJ, Voorpost of de VVB. Van het NSV! hoort hij dan weer één keer per jaar, wanneer de linkse tegenbetogers hun jaarlijkse betoging weeraleens proberen te verpesten.
4) Grapjas.De meerderheid van Vlaanderen ligt hoegenaamd niet wakker van de Vlaamse Onafhankelijkheid en geloofd klakkeloos de onzin die er over de Vlaamse Beweging wordt verteld in de media.
1) Ik heb meermaals vastgesteld dat de Vlaamse beweging, VB NVA enz meestal met zeer zakelijke en nuchtere economische argumenten de Vlaamse zaak verdedigen. Zie ook het Manifest van De Warande. Belgisch unitaire argumenten blijven steken in het verleden en het o zo belangrijke koningshuis dat nodig is om de eenheid van het land te bewaren!
Het VB benut de modernste technieken en heeft een zeer degelijke nuchtere website met 12.000 bezoekers per dag. Daar kunnen de andere partijen niet van dromen, ze liggen er wel wakker van.
Voorpost en dergelijken zijn bij het brede publiek even veel of even weinig bekend dan BUB en consoorten.
2) & 3) zie bovenstaande
4) Grapjas, de meerderheid ligt ook niet wakker van het ondeelbare België.
Maar de meerdeheid weet stilaan wel dat er onaanvaardbare transfers zijn en dat er met de Walen geen land te bezeilen is, integenstelling met de onzin die dagelijks in de media verteld wordt. Bewijs: alleen al VB & NVA halen 30%

Laatst gewijzigd door luc broes : 2 mei 2007 om 17:37.
Oud 2 mei 2007, 17:53   #220
luc broes

Standaard

Citaat:
Het probleem is dat de Vlaamse Beweging qua vorm en mentaliteit is blijven steken in de jaren '60.
Beste Illusion om er helemaal van overtuigd te zijn dat onze mentaliteit alles behalve achterlijk is zeker in vergelijking met de grootste meest corrupte parij van het land, kijk dan even vlug naar DSonline, het filmpje "Brusselse PS wantrouwt Leterme"
Onvoorstelbaar dat die over ons de baas spelen, en dan nog met ons geld!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be