![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oké, oude of nieuwe Belgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]() Of hoe moet je anders gaan beschrijven dat die jongeren zo oud als de straat waren? Laatst gewijzigd door Boadicea : 5 mei 2007 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het krapuul dat dergelijke "incidenten" veroorzaakt zouden ze gewoon een kogel door hun kop moeten jagen, zoals dolle honden. Maakt niet uit of het allochtonen of autochtonen zijn. Laatst gewijzigd door andev : 5 mei 2007 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het voorval werd net op het VTM nieuws getoond. Was het hoofdnieuws. Op de VRT geen woord.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet de tekst uit het kranten verslag niet verandere he, het waren jongeren en geen bejaarden, dus het waren nieuwe Belgen. Mijn straat is namelijk wel wat ouder dan jij en er is nergens gezegd om welke jongeren het gaat.. Ik vind het ook om te wenen, want over bepaalde zaken blijft men weken zagen en andere vinden ze gewoon niet het vermelden waar. De media is dus duidelijk discriminerend, en dit niet tegenover daders of slachtoffers, maar over het soort voorval en het aantal centen die ze er mee kunnen binnen rijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat je gelijk hebt,Edina, waarom vermelden ze dan nu wel de afkomst van die jongeren maar als het over allochtoonse jongeren gaat houd men het op het meer algemene begrip ''jongeren''? Misschien dat onderstaande al meer verklaart. AANBEVELINGEN VOOR DE BERICHTGEVING OVER ALLOCHTONEN .1 Veralgemeningen Aanbevolen wordt de berichtgeving over allochtonen waar dat relevant is te nuanceren. 3.2 Daarnaast wordt aanbevolen dat migranten meer op een positieve manier in de media aan bod worden gebracht Laatst gewijzigd door daiwa : 5 mei 2007 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb ook op het nieuws horen zeggen dat het om autochtonen zou gaan tenzij ze natuurlijk verkeerd zijn en/of zouden gelogen hebben(media). ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]()
![]() |
#30 |
|
![]() Je moet je beter informeren. De daders zijn wel degelijk autochtonen en geen nieuwe Belgen. Voor mij verandert dat nochtans niets aan de zaak hoor... voor anderen blijkbaar wel. En dat is ronduit zielig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moet voor jou zelfs in een ander subforum worden geplaatst! Ik neem aan dat je vindt dat het slachtoffer het wel zelf zal uitgelokt hebben?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat vindt (bijna) niemand, voor mij mogen de daders en in het bijzonder die springer voor de rest van hun leven in de gevangenis gaan zitten, of dat nu autochtonen of allochtonen zijn. Met een duidelijke berichtgeving van onze media hadden we alleen niet moeten speculeren of het oude of nieuwe Belgen waren, dit soort gedrag is eerder bij de nieuwe Belgen terug te vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Autochtoontjes die erbij waren verdienen en even strenge straf en een lange gevangenisstraf. Een woord ervoor : krapuul van het laagste allooi en duidelijke producten van onze linkse materialistische, liberale respectloze maatschappij. Bedankt, ruggegraatloze politiekers.
Laatst gewijzigd door Riksken : 6 mei 2007 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, ik vraag mij één ding af Mitgard. Als dit nu eens uw vader/broer/neef/beste vriend overkwam... Heel eerlijk, zou je het zelf dan nog een incident noemen ? Dit heeft toch niets meer te maken met pro of anti VB, maar des te meer met menselijkheid ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb net dat filmpje gezien (wordt getoond in het vtm nieuws van gisterenavond), het is om te kotsen. Zo blijven natrappen, zo blijven terugkomen...Achterlijken, meer zijn dat niet.
De man is hersendood nu. Allemaal voor een portemonneetje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet zeggen ik vond het ook crapuleus....ofwel waren die kereltjes "high" en raakten langzamerhand gevoel voor realiteit kwijt !!!!!!!!!!!!!! Wat was er gebeurd indien die volwassene een van die gastje een klop had gegeven en die ook een hersenletsel had opgelopen en er geen beelden waren!!! ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 6 mei 2007 om 09:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In beide gevallen was het crapuleus. Wat was er gebeurd dan ? Rethorische vraag, nietwaar ? Iemand die op deze manier iemand bijna dood schopt, mag van mij gerust hetzelfste lot ondergaan, oog om oog, tand om tand. Ik heb voor zo iemand geen begrip of medelijden. Je bent nog altijd als individu verantwoordelijk voor je daden, wat ook je achtergrond, verleden etc mag geweest zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Dat van Guido Demoor, dat verhal zal het publiek nooit kennen.
Ik denk niet dat we er in het nieuws nog iets van zullen horen. Maar ik ben er bijna zeker van dat zij niet de bedoeling hadden hem te doden en dat het uit de handgelopen zelfverdediging was tegen een onnodige reactie. MAAR ja. Het waren marokanen, EN jaaaah de mensen zouden toch graag nekeer marokanen in den bak zien vliegen, zeker als ze zo jong zijn... etc etc etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Geloof me dit gebeurd ook met vlamingen
![]() ![]() ![]() ![]() Een buitenstaander had toen het lef om te zeggen dat er politie was gebeld en ik moest terug in de zaak gaan omwille van m'n eigen bescherming en er was een vriend van me mee die het weer allemaal zeeer leuk vond en verstandig was en er zich niet zoveel mee moeide ![]() Het beste is soms er niet op in te gaan, al is dat soms enorm moeilijk en vraagt het ook veel karakter. run away and live to fight another day |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Als gij het zelfs al zegt...
![]() |
![]() |
![]() |