![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Dat mee guido de moor is weer eens 1pot nat.
Men durft dan nog de schuld op de man steken wat wel makkelijk is natuurlijk aangezien de man zich niet kan verdedigen en tja,de oplossing is dan zeer makkelijk,beetje foefelen en verdoezelen en de allochtoontjes gaan gaan alweer vrij uit. Ook niet vergeten dat die grote groep allochtonen de flikken hebben tegen gehouden doen deze de daders aan het achtervolgen waren,wedden dat die gasten geen sanctie hebben gekregen.We zouden het wij eens moeten doen,ik denk dat ik rap mee m'n bakkes tegen de muur zou geboenkd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze week is nogmaals bewezen dat het geen rechtstaat is. Fraudezaken van hooggeplaatste magistraten in ons land word tegengewerkt door het gerecht zelf zodat er uiteindelijk geen straffen komen omdat ze het als verjaard kunnen klasseren. Maak jezelf geen illuzies, belgie heeft geen rechtspraak meer, toch niet die zorgt voor gerechtigheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil zeker niet ontkennen dat er problemen zijn, hoor. En ik ben allerminst opgetogen over het blinde materialisme dat een essentieel onderdeel blijkt van de pankapitalistische cultuur. Ik ben net als u verontwaardigd over de houding van die 'uitbuiters' in Quick, McDonalds en andere ondernemingen. En ik vind het eveneens erg belangrijk dat symptoombestrijding niet verward wordt met het aanpakken van de 'ziekte' of er gewoon de plaats van inneemt. Maar dat neemt allemaal niet weg dat heel veel jonge mensen zich NIET tot het soort gedrag gaan verlagen waarover het in deze topic gaat. En dat is toch ook een teken? Ik voel heel veel sympathie voor de jongeren die ernstig op zoek gaan naar werkbare en 'gezonde' alternatieven voor de doldraaiende consumptiemaatschappij, en sta steeds klaar om hen daarbij te helpen, mochten ze mijn advies en steun willen. Ik weet zeker dat u ook 'zo iemand' bent. Vriendelijk groet, djimi |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal zeker niet beweren dat de rechtsstaat die we kennen perfect werkt, hé. Dat vind ik echter zeker geen reden om die maar gelijk buitenspel te zetten. Integendeel, de rechtsstaat moet dringend versterkt en verbeterd worden, en dat is volgens mij zelfs een absolute prioriteit. De samenleving kan daar alleen maar wel bij varen. Er zijn - zelfs binnen de gerechtelijke wereld - heel wat mensen die dat ook vinden, en dat doet mij veel plezier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een paar enkelingen zijn wel voldoende om een sneeuwbal-effect te veroorzaken. In de USA kent men de gevolgen nu al heel goed en weet men niet meer hoe het optelossen, wij zijn de zelfde weg op aan het gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Edina, voor mij maakt het niet uit waar het vandaan komt. Krapuul is krapuul en ik geloof dat wie iemand voor de lol in coma trapt onder die noemer valt, al kan jij er misschien wat meer dure poco woorden aan verspillen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Die linkse pacifisten, die graag beroofd, verkracht en vermoord worden, als ultieme multiculturele verrijking en daad van verdraagzaamheid, vinden mensen die het niet met hen eens zijn als gevaarlijk. Natuurlijk is iemand die terugslaat gevaarlijk. De arme, gepamperde importcrimineeltjes, die hun politiek zo nauw aan het hart liggen, zouden er wel eens iets aan over kunnen houden. En het autochtoon crapuul verdient dezelfde behandeling als het allochtoon, alleen kunnen we het niet terugsturen en zullen we het zelf moeten sanctioneren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf waarschijnlijk een 'linkse' en zeker en vast een pacifist, maar ik word alleszins niet graag beroofd, verkracht noch vermoord. Ik heb me dan ook een aantal behoorlijk efficiënte geweldloze zelfverdedigingstechnieken laten aanleren, die het mij mogelijk maken vrij onbezorgd de wereld rondom mij te betreden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We doen er in elk geval niet slecht aan van het voorbeeld van de USA te leren, en aldus misschien te voorkomen dat het probleem bij ons gelijkaardige proporties krijgt. Nochtans wil ik u er op wijzen dat zelfs in de USA massa's jonge mensen rondlopen die géén problemen veroorzaken. Er zijn bovendien ook veel jongeren die mee op zoek gaan naar mogelijke oplossingen, of alternatieve leefvormen op poten helpen zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() O, ik kijk naar het idee, niet naar de persoon. Volgens mij geraken de meeste mensen met wat goodwill het op bepaalde punten soms wel eens met elkaar eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Turken die anti-arabische naampjes toewerpen, heb je dan echt verstaan dat het anti-arabisch was wat die Turken riepen tegen je. Ze wilden misschien je kontneuken en er ging misschien een nieuwe wereld voor je open gaan ![]() Wel ik moet toegeven dat ik tov een bende van +/-10 man niet echt opgewassen was. Maar ik ben dan ook geen Bruce-Lee Raven he. En dat waren een stelletje debielen die zich volspoten met steroïden destijds want een paar had ik al gezien in een sportclub. Ze konden wel niets maar 10 man is toch veel. Ajja ondertussen(18jaar later) zijn er twee die zelfmoord gepleegd hebben ![]() Och raven en ivm met dat beperkt leefwereldje, ik ga daar niet op in gaan want dat zegt al genoeg over jezelf. Net zoals ik op bekrompen commentaar van marokkanen niet in ga. Totaal aantal berichten: 5.770 (5,10 berichten per dag) Ammai aan het aantal berichtjes te zien, beperkt uw leefwereld zich ook maar............................ Laatst gewijzigd door colargo : 6 mei 2007 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Juist! Ik vind het alleen jammer dat deze bij bepaalde personen, zowel links als rechts, zoek blijkt te zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen: laat je er niet door ontmoedigen. 'De volhouder wint', om er nog maar eens een cliché bij te slepen. ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 6 mei 2007 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |