![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Op wie zou u stemmen in de tweede ronde? | |||
Nicolas SARKOZY - UMP |
![]() ![]() ![]() |
49 | 58,33% |
Ségolène ROYAL - PS |
![]() ![]() ![]() |
25 | 29,76% |
Blanco - ongeldig - ik ga niet stemmen |
![]() ![]() ![]() |
10 | 11,90% |
Aantal stemmers: 84. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heb je enig idee hoe Frankrijk terecht is gekomen in een spiraal van armoede, van miserie, van machteloosheid? Ik denk dat praten niet het enige is om dat probleem op te lossen. Indien Sarko met zijn stomme repressieve gedachten, enkel verantwoord door het feit dat een aantal superrijken "fourt" zeggen en nu wat minder belastingen moeten betalen, het haalt wordt het NATUURLIJK erger. Wedden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
|
![]() Citaat:
Maar afkomen met "Stem niet Sarkozy.... of anders!!!" ![]()
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 6 mei 2007 om 00:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Banneling
|
![]() Nog efkes wachten op den uislag.........
![]() La Racaille en France : http://youtube.com/watch?v=FinrxjebMFg La Racaille en Belgique : http://youtube.com/watch?v=0-IIU-Ekd3w Laatst gewijzigd door colargo : 6 mei 2007 om 08:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Minister
|
![]() Eerste exit-polls voorspellen weinig goeds voor Ségolène Royal.
![]() |
#206 |
|
![]() Bij mij staat de champagne alvast koud. Sarko President!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
|
![]() Het voordeel van een overwinning door Sarkozy is natuurlijk dat er dan kans is op een beleid in Frankrijk dat hier in Vlaanderen door het VB gepropageerd wordt, dus bijkomende referenties zoals Denemarken en voor een stuk ook NL.
![]() |
#209 |
|
![]() Bedoel je dat het overwinnen van Sarkozy het einde van het VB betekent?
Laatst gewijzigd door ericferemans : 6 mei 2007 om 11:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
|
![]() Citaat:
Ik zal ze een copietje sturen van je vreugdekreten. Ik zou een zonnebril opzetten en een pruik als je daar gaat rondlopen. Vooral in Baskenland. Nooit enige notie gehad van de politieke situatie in Frankrijk: dat is duidelijk! ![]() Sarkozy dien je te vergelijken met de grootst mogelijk unitarist in Belgie. Zelf ons vorstenhuis kan niet aan hem tippen. Durf je dat aan je VB gepeupel gaan uitleggen: wij steunen het unitarisme in het buitenland? Wij zijn tegen nationalistische bewegingen als ze op een ander plaatsvinden? Le Pen steunen heeft dus te maken met zijn rechtse, asociale en vreemdelinghatende politiek, niets met nationalisme van de kleine volkeren in Frankrijk, die LE PEN HATEN.... Vive le président? Waarom niet "Vive le Roi"? Ik moet lachen met jou: ga bij BUB, dat is logisch! Laatst gewijzigd door ericferemans : 6 mei 2007 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
|
![]() Citaat:
Mooi zo. ![]() "Frans Vlaanderen? La Flandre entière est FRANCAISE!" Laatst gewijzigd door ericferemans : 6 mei 2007 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Banneling
|
![]() Sarko zelf is eigenlijk een immigrant en dat is juist het goede aan heel die zaak
![]() Stel je voor dat je naar Letland zou verhuizen en je achterkleinkinderen de locale bevolking zou uitschelden voor "commy bastards"!!!! ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 6 mei 2007 om 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht de resultaten met spanning af. Hopelijk wordt het zoals voorzien en zonder verrassingen een overwinning voor Sarkozy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
|
![]() Citaat:
Net zomin als andere nazistische uitspraken ooit een reactie van het VB-fauna uitlokken. We weten heel goed wat dit betekent... De colaboratie tussen de VB-ertjes hier en rabiate neo-nazi gespuis is naadloos en ontroerend. Nooit ENIGE commentaar op de meest mensonwaardige, meest domme, meest racistische praat! Vaak zelf wat giechelende emoticons. De colaboratie is nog steeds bezig, zo te zien! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
met alle respect: ik ken toch verschillende uitgesproken VB-ers die al in bijzonder duidelijke termen 'mensonwaardige, domme en racistische praat' afkeurden en hun ongenoegen over bepaalde partijgenoten of sympathisanten niet onder stoelen of banken staken. Ik begrijp best dat u niet hoog oploopt met een partij als het VB - dat doe ik trouwens ook niet - maar het zou het peil van de discussies wel kunnen opkrikken als wij ons zo weinig mogelijk of zelfs helemaal niet aan veralgemeningen zouden bezondigen. Vriendelijke groeten, djimi Laatst gewijzigd door djimi : 6 mei 2007 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
idd dat neo-nazi gespuis is nog steed aanwezig & bezig in europa : ![]() Sarkoootje we support you Laatst gewijzigd door colargo : 6 mei 2007 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste Iraniërs die zich in Europa bevinden, houden zich verre van het soort politiek waar u hier een voorbeeld van geeft. Meer zelfs, ze zijn haast zonder uitzondering al dan niet uitgesproken opposanten van het régime dat hun land onder de knoet houdt. Dat is trouwens erg begrijpelijk, daar het in de meeste gevallen om politieke vluchtelingen gaat. |
|
![]() |
![]() |