Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 mei 2007, 14:59   #1
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard Ik houd van Nederland en Nederlanders

Ik heb een ongelofelijke sympathie voor het Nederlandse volk. Wanneer ik Nederlandse mensen zie krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Ik vind dat Nederlanders eerlijke betrouwbare mensen zijn. Ik vind dat Nederlanders een bepaalde vorm van onschuld uitstralen. Ze hebben in het algemeen een goed hart en ze zijn lief. Ze zijn echter ook een beetje bang voor wat de toekomst ze brengen gaat. Ze zijn onzeker over de situatie in hun eigen land en dit vind ik begrijpelijk. Ik houd elke dag meer van Nederlanders. Ik wil ze graag helpen. Ik help bijvoorbeeld ouderen met het dragen van hun tas wanneer ze de trein instappen. In een overvolle bus geef ik mijn plaats vaak af aan een persoon die moeite heeft met staan. Ik krijg dan vaak een vriendelijke 'bedankt' en een glimlach terug. Dit geeft mij een warm gevoel van binnen. Dit zeg ik niet om te slijmen. Dit zijn oprechte gevoelens.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 15:06   #2
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

/neer
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 16:35   #3
Spinoza
Minister-President

Spinoza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Ik heb een ongelofelijke sympathie voor het Nederlandse volk. Wanneer ik Nederlandse mensen zie krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Ik vind dat Nederlanders eerlijke betrouwbare mensen zijn. Ik vind dat Nederlanders een bepaalde vorm van onschuld uitstralen. Ze hebben in het algemeen een goed hart en ze zijn lief. Ze zijn echter ook een beetje bang voor wat de toekomst ze brengen gaat. Ze zijn onzeker over de situatie in hun eigen land en dit vind ik begrijpelijk. Ik houd elke dag meer van Nederlanders. Ik wil ze graag helpen. Ik help bijvoorbeeld ouderen met het dragen van hun tas wanneer ze de trein instappen. In een overvolle bus geef ik mijn plaats vaak af aan een persoon die moeite heeft met staan. Ik krijg dan vaak een vriendelijke 'bedankt' en een glimlach terug. Dit geeft mij een warm gevoel van binnen. Dit zeg ik niet om te slijmen. Dit zijn oprechte gevoelens.
Jij bent echt grappig.

Nee, dan heb ik liever de Belgische Hollanderhaat.

Spinoza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 16:46   #4
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie een land dat zienderogen verasociaalt.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 17:15   #5
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En rekent u ons daar nog altijd bij?
Oud 6 mei 2007, 21:20   #6
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
En rekent u ons daar nog altijd bij?
Natuurlijk evilbu
Oud 6 mei 2007, 21:22   #7
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Turkse Nederlander, ziet u niet dat met de dag het fatsoen en de ambitie in Nederland verdwijnt? Vanuit mijn optiek heeft Nederland een serieus probleem met de jeugd. Tenslotte wil ik er nog bij zeggen dat ik ook van Nederlanders houd (ja evilbu, ook Vlamingen ).
Oud 6 mei 2007, 21:23   #8
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik zie een land dat zienderogen verasociaalt.
Daar heb je wel gelijk in. Kijk maar naar die lovergirls die andere meisjes proberen te overtuigen de prostitutie in te gaan. Ik krijg er gewoon tranen in mijn ogen.
Oud 6 mei 2007, 21:24   #9
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
Turkse Nederlander, ziet u niet dat met de dag het fatsoen en de ambitie in Nederland verdwijnt? Vanuit mijn optiek heeft Nederland een serieus probleem met de jeugd. Tenslotte wil ik er nog bij zeggen dat ik ook van Nederlanders houd (ja evilbu, ook Vlamingen ).
Hmm. Dit bericht heb jij geschreven toen ik op dat andere bericht aan het reageren was Zie mijn vorige reactie. Ik merk ook dat de fatsoen verdwijnt.
Oud 6 mei 2007, 21:25   #10
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar heb je wel gelijk in. Kijk maar naar die lovergirls die andere meisjes proberen te overtuigen de prostitutie in te gaan. Ik krijg er gewoon tranen in mijn ogen.
Gelukkig valt de prostitutie in Nederland relatief mee (net als drugsgebruik) omdat we een gedoogbeleid, maar tevens een ontmoedigingsbeleid voeren. Ik vind alleen dat er wel wat meer druk uitgeoefend mag worden m.b.t. rehabilitatie, zowel in de prostitutie als bij bijvoorbeeld drugsverslaafden.
Oud 6 mei 2007, 21:29   #11
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nog even terugkomend op dit bericht. In mijn openingsbericht had ik geschreven dat Nederlanders onzeker zijn over de situatie in hun eigen land en over de toekomst. Ik denk dat dit ook bijdraagt aan de dalende ambitie.
Oud 6 mei 2007, 21:34   #12
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nog even terugkomend op dit bericht. In mijn openingsbericht had ik geschreven dat Nederlanders onzeker zijn over de situatie in hun eigen land en over de toekomst. Ik denk dat dit ook bijdraagt aan de dalende ambitie.
Hmm... die dalende ambitie is volgens mij ontstaan bij de dreiging van het terrorisme en de recessie die erop volgde (met daarna het aantreden van Balkenende). Ervoor leek het alsof ons land economisch en cultureel onverwoestbaar was. Dat bleek niet zo te zijn, hoewel ik wel geloof dat we op beide punten zeer sterk zijn. Ik stel voor om revolutionaire (ik heb zo mijn eigen sociaal-liberale ideeën ) maatschappelijke en economische hervormingen door te voeren. Het kan Nederland ''weer op de kaart zetten''.
Oud 6 mei 2007, 21:39   #13
Turkse Nederlander
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hmm... die dalende ambitie is volgens mij ontstaan bij de dreiging van het terrorisme en de recessie die erop volgde (met daarna het aantreden van Balkenende). Ervoor leek het alsof ons land economisch en cultureel onverwoestbaar was. Dat bleek niet zo te zijn, hoewel ik wel geloof dat we op beide punten zeer sterk zijn. Ik stel voor om revolutionaire (ik heb zo mijn eigen sociaal-liberale ideeën ) maatschappelijke en economische hervormingen door te voeren. Het kan Nederland ''weer op de kaart zetten''.
Die onzekere situatie waarover ik het heb is de angst voor islamisering. Jij gebruikt de term terrorismedreiging.

Laatst gewijzigd door Turkse Nederlander : 6 mei 2007 om 21:39.
Oud 6 mei 2007, 21:43   #14
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die onzekere situatie waarover ik het heb is de angst voor islamisering. Jij gebruikt de term terrorismedreiging.
Maar geef nu zelf toe, die angst voor islamisering is hand in hand gegaan met de terrorismedreiging, oftewel sinds de aanslag op de Twintowers.

Nu, ik denk dat de laatste tijd die angst voor islamisering wel aan het verdwijnen is. Hoewel ik sowieso in het rustige Apeldoorn er niet zoveel van merk (en dus ook totaal geen problemen heb met de Islam), hoor je er de laatste tijd ook niet zo veel meer over. Misschien dat Balkenende toch goede dingen heeft gedaan?
Oud 6 mei 2007, 21:47   #15
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Maar geef nu zelf toe, die angst voor islamisering is hand in hand gegaan met de terrorismedreiging, oftewel sinds de aanslag op de Twintowers.

Nu, ik denk dat de laatste tijd die angst voor islamisering wel aan het verdwijnen is. Hoewel ik sowieso in het rustige Apeldoorn er niet zoveel van merk (en dus ook totaal geen problemen heb met de Islam), hoor je er de laatste tijd ook niet zo veel meer over. Misschien dat Balkenende toch goede dingen heeft gedaan?
Tot dat al qaida een nieuwe aanslag pleegt.......
Een anonieme tipgever heeft gemeld dat deze in ******** zullen plaats vinden! Zou de CIA me op het spoor komen wanneer ik in plaats van die sterren echte letters zou invullen voor de fun?

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be