![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ik heb een ongelofelijke sympathie voor het Nederlandse volk. Wanneer ik Nederlandse mensen zie krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Ik vind dat Nederlanders eerlijke betrouwbare mensen zijn. Ik vind dat Nederlanders een bepaalde vorm van onschuld uitstralen. Ze hebben in het algemeen een goed hart en ze zijn lief. Ze zijn echter ook een beetje bang voor wat de toekomst ze brengen gaat. Ze zijn onzeker over de situatie in hun eigen land en dit vind ik begrijpelijk. Ik houd elke dag meer van Nederlanders. Ik wil ze graag helpen. Ik help bijvoorbeeld ouderen met het dragen van hun tas wanneer ze de trein instappen. In een overvolle bus geef ik mijn plaats vaak af aan een persoon die moeite heeft met staan. Ik krijg dan vaak een vriendelijke 'bedankt' en een glimlach terug. Dit geeft mij een warm gevoel van binnen. Dit zeg ik niet om te slijmen. Dit zijn oprechte gevoelens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() /neer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nee, dan heb ik liever de Belgische Hollanderhaat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Turkse Nederlander, ziet u niet dat met de dag het fatsoen en de ambitie in Nederland verdwijnt? Vanuit mijn optiek heeft Nederland een serieus probleem met de jeugd. Tenslotte wil ik er nog bij zeggen dat ik ook van Nederlanders houd (ja evilbu, ook Vlamingen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig valt de prostitutie in Nederland relatief mee (net als drugsgebruik) omdat we een gedoogbeleid, maar tevens een ontmoedigingsbeleid voeren. Ik vind alleen dat er wel wat meer druk uitgeoefend mag worden m.b.t. rehabilitatie, zowel in de prostitutie als bij bijvoorbeeld drugsverslaafden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Turkse Nederlander : 6 mei 2007 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, ik denk dat de laatste tijd die angst voor islamisering wel aan het verdwijnen is. Hoewel ik sowieso in het rustige Apeldoorn er niet zoveel van merk (en dus ook totaal geen problemen heb met de Islam), hoor je er de laatste tijd ook niet zo veel meer over. Misschien dat Balkenende toch goede dingen heeft gedaan? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een anonieme tipgever heeft gemeld dat deze in ******** zullen plaats vinden! Zou de CIA me op het spoor komen wanneer ik in plaats van die sterren echte letters zou invullen voor de fun? ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |