![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bende kleuterliberals.
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest. Vrij goede voorstellen. Niet alles mee akkoord, maar toch ook niet heel slecht. Ik denk niemand dat iemand echt tegen deze voorstellen kan zijn - toch zeker niet in't geheel. Dat je de vld niet betrouwbaar vindt, is natuurlijk ieder zijn eigen keuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() Die betalen nu de prijs van hun verraad. Mooi zo.
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Wie nog in de VLD gelooft moet wel heel achterlijk zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() open VLD bewijst dat de neanderthalers ook baarden en brillen hadden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wantrouw ten zeerste een bedrijf dat zijn eigen productiegebouwen moet verkopen. Ik raad iedereen aan om geen bestellingen te plaatsen bij een dergelijk bedrijf: je voorschot zou er wel eens aan kunnen zijn. Heldere afspraken met de Walen en de Brusselaars. Zoals vb. bij de lawaaioverlast door Zaventem. Stel je voor dat zo'n diskussie zou ontstaan tussen Vlaanderen en Nederland, door de luchthaven van Maatstricht. Verafstoot zou dan zeggen: we moeten die bevoegdheid geven aan de hogere staatsvorm: het Dietse Rijk dan maar voorzekers?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() Ofwel bent u nog erg jong en terecht naïef, of u volgt totaal niet de media, of een familielid van de eerste graad is kandidaat op de lijst van de(open????) VLD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
http://www.rva.be/D_partners/default...gsinstellingen Je uitkering door een vakbond laten uitbetalen is een vrije keuze van de werkzoekende. Niets belet hem/haar om beroep te doen op de Hulpkas van de RVA .
Koop nooit nog de merken die reclamespots maken met negers of makakken. Laatst gewijzigd door Daphne : 6 mei 2007 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft iemand eigenlijk het rapport van het rekenhof al eens zélf doorgenomen? Want op dit moment gelooft iedereen lekker en leuk de oppositie, zonder enige vorm van kritische vraag. ^^ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Elke partij is opgeschoven richting vlaams-fetisjisme. Het is de enige reden dat ik nog overweeg om op VLD te stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() belastingverlagingen : federale taksen ( een beetje ) omlaag dat is juist en gemeentebelastingen verhoogden = vestzak broekzak ? holocaust : Verafstoot ging tot 2 maal toe in Israel vergiffenis vragen voor de "misdaden van het belgische regime" tijdens WOII ( Terwijl er onder historici nog discussies zijn over de precieze rol van de verschillende overheden in ons land. Velen hebben bijvoorbeeld ook joden geholpen ) afbouw van de staatsschuld : onze belastingsdruk steeg met 2 of zo % de laatste 8 jaar tot een verbluffende 47%. Met zulk een druk zou je mogen verwachten dat de staatsschuld wel veel meer zou gedaald zijn dan hij daadwerkelijk is. De grootste daling van de schuld viel overigens tijdens Verhofstadt1 en is nog het doorwerken van maatregelen van Loodgieter-Dehaene. Onze schuld zou met goed bestuur de laatste 8 jaar VEEEEEEL lager zijn geweest dan hij vandaag is (en zonder uitverkoop van de staat) Overigens zal de druk van de schuld weer sterk toenemen binnenkort (wanneer de lage renten waar de staat van profiteerde weer zullen stijgen) de verjonging en verruiming : bedoel je nu het binnenhalen van pakweg Slangen ? Is zijn idee vanwat open debatcultuur is datgene wat je verstaat onder vooruitgang ? waarom dan wel ? Ik vraag me ook af welke voorstellen uit de burgermanifesten en die gerealiseerd zijn geweest je precies trots op bent ? ( en moest je nu beginnen over de nood aan compromissen en zo , stoort het je niet dat "soms" nogal wat maatregelen zijn genomen die lijnrecht ingingen TEGEN de burgermanifesten ? ) mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 7 mei 2007 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vindt gij dat verhaaltje over het zustitiepaleis van Antwerpen dan zo grappig??? Mocht een van uw kinderen op een zeker ogenblik zijn/haar huis verkopen, om direkt van de nieuwe eigenaar het terug te huren, om er met zijn/haar gezin te kunnen blijven wonen .... zoudt gij daar zo mee lachen? Wel ik niet. Mijn kinderen zijn op dit ogenblik aan het afbetalen. Met andere woorden: zij worden iedere maand meer eigenaar. Zij gaan erop vooruit. Onder Verafstoot zijn we er op achteruit gegaan. Behalve de groot-verdieners-managers. Ah gij vindt dat allemaal hilarisch. Ik denk dat jij iets mankeert in je denk- of in je beoordelingsvermogen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() raar...dat stond allemaal al in direct- of indirecte- vorm in de burgermanifesten,en dergelijke gedachtenhangen werden beleden door wat ooit de Vlaamse Vrije Democraten waren,de partij waar kelt bij verschillende gelegenheden voor gestemd heeft.....
O-VLD zal NIKS,dat weet ik nu...een mens wordt grijzer en wijzer |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'Doet?' Daar heb ik de afgelopen 8 jaar anders niks van gemerkt. En de VLD zal nog veel zwakker staan in de volgende regering dan in de huidige als ze al mag meedoen. Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. Van die boer hoef ik geen eieren meer hoor. |
![]() |
![]() |