![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Ik blijf trouw aan het VB | |||
tenzij ze blijven zakken |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,70% |
tenzij ze onder de vijftien procent halen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,70% |
tenzij ze onder de tien procent halen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,70% |
tenzij ze onderd de vjf procent halen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,70% |
altijd, zelf al hebben ze geen zetel meer |
![]() ![]() ![]() |
31 | 38,27% |
tot er een rechtsere partij komt |
![]() ![]() ![]() |
11 | 13,58% |
tot ze gematigder worden en het vreemdelingstandpunt weglaten |
![]() ![]() ![]() |
8 | 9,88% |
ik ben geen blokker en stem niet mee |
![]() ![]() ![]() |
44 | 54,32% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 81. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat zal dan ook een Goebels zijn waarschijnlijk.... ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 5 mei 2007 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Kunt ge het dan zelf niet uitwerken? Uw verklaring was dat het toch gemakkelijk was op mijn rekenmachientje. Goebbels was voorzichtiger en kon beter tellen alhoewel er dan geen computers bestonden. Maar de leermeester is dikwijls beter dan de leerling, Ge hebt dus een onvoorwaardelijk vertrouwen in Yves Desmet juist zoals de Duitsers een ongelooflijk vertrouwen in Hitler hadden, Hebt gij dan ook een fuehrercomplex? Maar de fuehrer hier is dan Yves Demet! Arme Feremans!!!! Aan het werk dan maar en teug naar school! En uw geschiedeniskennis is ook niet zo goed. Goebbels is met 2 b's. Laatst gewijzigd door Patrik : 5 mei 2007 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
Het VB zegt dat ze vooruitgaan wanneer ze achteruitgaan. Dat is "comical ali" stijl op zijn minst, en anders een vorm van Nazi-propaganda. Mijn bewering is in elk geval juist, over de cijfers zal men nog lang redetwisten, of het er nu een paar tienduizend min zijn of dat het er meer zijn is absoluut niet van belang: Het VB gaat achteruit, fors. Door de waarheid (het VB zakte) te herleiden tot: bewijs dat het er tweehonderdduizen zijn, ben je bezig met de Goebbelianen te helpen. Slim is dat niet, indien je er zo'n hekel aan hebt. Mij proberen leugenachtig te maken, omdat ik een cijfer citeer van een belangrijk editorialist, die overigens met zijn verklaring heel wat ophef maakte.... Ik denk dat ik jouw soort ken:t....? Laatst gewijzigd door ericferemans : 5 mei 2007 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stem VB tot er geen spaander meer heel is van den belgiek
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
![]() Vlaming of Waal, vraag ik me GEBELGD af ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zucht... wat denkt ge nu zelf?
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() heu dalende trend, tiens ik dacht dat de spa een dalende trend had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Parlementslid
|
![]() Ik zou even een boodschap willen doen aan mensen die het voorlaatste gestemd hebben. Als je niet voor hun vreemdelingstandpunten bent, stem dan toch niet op Vlaams Belang! Stem dan op de andere partij. Als je nationalist bent stem op NVA, als je christelijk (in politieke zin he) bent stem dan CD&V. Als je liberaal bent, stem dan LDD of VLD! etc... Maar als je echt niet voor het vreemdelingenstandpunt bent van't Vlaams Belang bent, dan schiet er niet veel meer over waarmee je met het VB overeenstemt! Dat is echt het enige waaraan zij inhoudelijk aandacht aan geven achter de schermen. DAT is het enige wat zij echt belangrijk vinden. Daarom zijn het ook extremisten.
(Binnen één uur na deze post zijn er waarschijnlijk al vijf postjes van kwade VB'ers gekomen... ![]()
![]() |
#112 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Er bestaan Engelse forums ook hoor..... Of is je gebruik van Engels zo een beetje zoals het gebruik van Frans door de bourgeoisie van Gent? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet je wat extremisten zijn ? extremisten zijn mensen die linkse politici zoals jij met alle plezier aanpakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |||||
|
![]() Den Geïllustreerden BLok Bijbel, de Koran der pezenwevers:
Mensen die voor iets staan zijn zeveraars. De anderen Koene Vlamingen! Citaat:
Citaat:
Citaat:
zijn alle andere politici leugenaars. Je moet het kunnen! Citaat:
Over stijl gesproken... Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
|
![]() Citaat:
Daarenboven is het altijd de moeite om op gemakkelijk te weerleggen standpunten van een oponent een scherp antwoord te formuleren. Enkel indien men geen minimale inhoud heeft, geen greintje verstand en daarenboven zelf in het bedje van simplismen is opgevoed met de papfles van het VB kan men niet anders dan machteloos toezien indien iemand iets zinnigs zegt. Sancta Simplicitas: your slip is showing! Citaat:
Met deze hetze bespelen ze hun mensen, geven ze illusies, beliegen ze en bedriegen ze. Alle andere punten van het VB zijn liberaal, of vaag, of onduidelijk (tjeverig). Dan onderscheiden ze zich niet van andere partijen: ze zijn dan noch mossel noch vis. Enkel het haatzaaien brengt hen op. En dus heeft degene die dit eenvoudig en duidelijk formuleerde groot gelijk, en is jullie hyena achtig gedoe terecht: verslind je eigen ideeën maar: ze zijn al goed rot... ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 7 mei 2007 om 10:30. |
||
![]() |
![]() |