![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3161 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat met die truck enzo zijn niet van de WTC torens op 9/11, leugenaar!!! Die zijn van de bomaanslagen enkele jaren ervoor mijn beste. Komt nog bij dat dus explosieven zaten in de kelders volgens jou en dat het gebouw toch van boven naar beneden is ingestort...straffe toebak kerel ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 7 mei 2007 om 11:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3162 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat er enkele zijn die in het geval van die aardbeving denken een explosie te hebben gehoord dat de getuigen die over explosies spreken in het geval 9/11 het bij regel niet bij het rechte eind (kunnen) hebben
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 7 mei 2007 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3163 |
Gouverneur
|
![]() Chill hè man ... waar heb ik beweerd dat het over 9/11 ging, ik wou maar gewoon aantonen dat het dat wel eens kon zijn deze keer omdat er explosies 'at the base' waren ... gij noemt mensen wel snel leugenaar hè ... en ik ben 'uw beste' niet.
![]() |
#3164 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Deze kerel: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...iguez_Bush.jpg samen met Bush op de foto ... Hier heeft hij over wat hij zag in de kelder: http://video.google.com/videosearch?...iguez+basement Veel meer over deze man zijn speeches te vinden als je geïnteresseerd bent in de waarheid ... oh neen, nu ga je zeker ook zeggen dat deze man liegt, gewoon omdat het niet in 't officiele verhaaltje past hé ![]()
![]() |
![]() |
#3165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De getuigenissen passen overigens in geen enkel logisch schema van CD. Er zijn explosies gehoord bij de impacts, tijdens de branden, tijdens de instortingen. Er zijn getuigenissen over bomauto's, er is een bomalarm in de Peter Stuyvesant school. Sommige getuigenissen komen van mensen in WTC1 die eigenlijk de instorting van WTC2 horen (en op dat ogenblik uiteraard niet wisten dat WTC2 aan het instorten was). En waarschijnlijk nog meer incidenten die mij niet bekend zijn. Pas al deze getuigenissen maar in één coherent CD-verhaal. Bij zo'n inslag+brand+instorting hoor je explosies. Zoals bij de brand in Madrid, zoals bij een aardbeving. Om het gebruik van explosieven aan te tonen zal je beter dan deze getuigenissen moeten doen. Positieve bewijzen en een coherent verhaal graag. Ik houd mijn adem niet in ...
![]() |
![]() |
#3166 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie ontkent dat? Je moet echter bedenken WAT het juist was dat explodeerde en WANNEER dat gebeurde. Na de inslag van de vliegtuigen bvb. waren een aantal liftkokers doorgesneden waardoor de liften naar beneden stortten en waardoor er enige seconden later honderden liters kerosine in die liftkokers stroomde. dus tot in de kelders. Je weet bijvoorbeeld toch dat door de explosie van die kerosine, de liftdeuren in de lobby van de north-tower kapot werden geslagen door de drukgolf en dat er een vuurbal door de lobby schoot die verschillende mensen verbrandde en die bijna alle vensters vernielde? Hoe moet dat geklonken hebben denk je? En om te bewijzen dat ik dat NIET uit mijn duim zuig, hier een quote uit Firehouse magazine waarin een brandweerman die er was zelf het verhaal doet : Citaat:
Citaat:
Niet verwonderlijk als je weet dat hij toen al een tijd terrorist nr. 1 was voor de VS én dat Al Quaeda achter de bomaanslagen in 1993 op het WTC zat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3167 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongelooflijk! ![]() ![]() Laat iets weten wanneer je in deze topic 9/11 over 9/11 wil discussieren mijn beste.
![]() |
![]() |
![]() |
#3168 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3169 |
Gouverneur
|
![]() Ik zeg dat niet hè van die explosies in de kelder, dat zegt de laatste man die in het WTC was voor het instorte, Mr. Rodriguez, een prominente 9/11 truther ...
Deze kerel: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...iguez_Bush.jpg samen met Bush op de foto ... Hier heeft hij over wat hij zag in de kelder: http://video.google.com/videosearch?...iguez+basement Veel meer over deze man zijn speeches te vinden als je geïnteresseerd bent in de waarheid ... oh neen, nu ga je zeker ook zeggen dat deze man liegt, gewoon omdat het niet in 't officiele verhaaltje past hé
![]() |
#3170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een deel ontplofte inderdaad bij impact. (ik heb al schattingen gelezen tussen 40 en 60%) Hoeveel blijft er dan nog over, Krizis? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3171 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De vliegtuigen waren zeker niet volgeladen ... het waren korte vluchten en je meot weten dat ze vliegtuigen altijd maar ent voltanken tot dat nodig is ... (onnodig zwaar maken doen ze dus niet).
![]() |
![]() |
#3172 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk is dat Rodriguez het op 9/11 niet over explosies had.
Dit vertelde hij op de dag zelf op CNN: Citaat:
Bijvoorbeeld: Citaat:
![]() |
![]() |
#3173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlucht 11: Boston - Los Angeles
Vlucht 175: Boston - Los Angeles. (Toch zo'n 4000 km.) Ach ja, feiten ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 7 mei 2007 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3174 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Helemaal niet, eerst heeft hij het over "moving furniture" inderdaad op een bepaalde vloer waar normaal niemand kwam (lege vloer voor odnerhoud). Die elposies waren boven (righting waren het vliegtuig was) en onder hem, in de onderste kelder ... en toen hij ging kijken waren die grote noodgenerators allemaal geexplodeerd en voor een deel weggesmolten ... Dat is maar een deel van zijn uitleg ... hij heeft zijn verhaal NOOIT aangepast, als je beweert van wel wil ik NU de twee versies zien! Dat is gewoon pure desinfo wat jij hier typt!
![]() |
![]() |
#3175 |
Gouverneur
|
![]() Awel ja, da's toch maar een binnenlandse vlucht ... 4000km is neit zo ver als je weet dat diezelfde toetellen van London New York naar Sydney vliegen ...
![]() |
#3176 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://video.google.com/videoplay?do...94&q=rodriguez
![]() |
![]() |
#3177 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3178 |
Staatssecretaris
|
![]() Als je anno 2007 not steeds het officiële verhaal verdedigt en dan nog het lef hebt om te zagen over "bewijzen" dan zou ik maar eens heel hard en diep nadenken over uw standpunt.
Trouwens uw poging om Rodriguez z'n woorden aan te passen is best lachwekkend. Zeker als je weet dat wat hij zegt op film staat, explosie en impact, dat wist je toch? Bovendien zijn er veel brandweermannen en werknemers van in het gebouw zelf die z'n verhaal ondersteunen. En rapporteerde de FBI over het voorval. Ach ja, feiten... Laatst gewijzigd door Akufen : 7 mei 2007 om 13:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3179 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ziehier wat ik bedoel: http://www.youtube.com/watch?v=h7cvjBViV7g Om maar te zwijgen over WTC7, superduidelijke controlled demolition: http://www.youtube.com/watch?v=2EadoxWXpgY
![]() |
![]() |
#3180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NC-STAR1-2 : At the time of impact : United Airlines 175 contained approximately 62 000 lb kerosine (+- 28 Ton) American Airlines 11 contained approximately 66 081 lb kerosine (+- 30 Ton) Waarom zoek jij nooit eens iets op? Bang dat je fantasiën dan hopeloos zinken? |
|
![]() |
![]() |