![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat er gebeurt met allochtone jongeren en jeugdcriminaliteit heeft niets meer te maken met foute veronderstellingen, dit zou gekunt hebben indien het uitzonderingen waren maar dat is het al lang niet meer.
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt waarschijnlijk wel Jantje, maar over het algemeen gaat het bij bendevorming niet om jongens die Wim heten maar vaak om jongeren die met een reeds geweldadig verleden naar Vlaanderen komen. Ik denk bijvoorbeeld aan de Afrikaanse kindsoldaten, of jongeren uit Oostbloklanden die opgroeiden in geweld en vaak hier weinig structuur vinden wat hun leven in andere en betere banen leidt.
Wat niet betekent dat dit geen Wim kan zijn geweest die dit deed, maar voor mij doet dit er eigenlijk niet toe. En Edina? Als Circe Mohammed zou heten, kijk je dan ook toe wanneer de vergelijking met mestkevers wordt gemaakt of hol je dan richting moderator? Gelijkheid is er voor iedereen dus behandel ook Circe of anderen die jou mening niet delen eens met wat meer respect. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dit is dus ook een fout van onze egoistische maatschappij, want wij laten ze ginder gewoon aan hun lot over en als ze tot hier geraken, dan word hen wat geld in de handen geduwd en denken de leiders van onze maatschappij dat ze een goede daad hebben gedaan en hun schuld hebben afgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk ben ik ook geen voorstander van geweld, maar ik vrees dat je in sommige omstandigheden niet anders kan dan met tegengeweld reageren. Mijn visie is er één dat de minst gewelddadige oplossing voor een probleem de beste is, maar niet alles valt met diplomatie op te lossen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kwestie van zelf ook steeds zo goed mogelijk op de hoogte te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sarkozy is de meest hypocriete Jood van heel het Franse establishment.
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Even had ik dit gemist! Een prachtige staaltje van pocosofische gedachtengang Edina! Even op een rijtje: - allochtonen zijn armeluiskindjes - armeluiskindjes mogen crimineel zijn - autochtonen zijn rijkeluiskindjes - rijkeluiskindjes mogen niet crimineel zijn. Het groote verschil is nu dus verantwoord: in dit geval waren het rijkeluiskindjes DUS zijn ze fout, in het geval Demoor waren het armeluiskindjes dus zijn ze niet in staat om het onderscheid tussen crimineel en niet-crimineel te maken! En dat alles zonder discriminatoir te zijn! Proficiat Edina! You made your point!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 mei 2007 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb nergens beweerd dat allochtonen per definite arm zijn of dat autochtonen per definite rijk zijn. De opmerking waar je op reageert, maakte ik als reactie op de post van Jantje die beweerde dat daders steeds uit dezelfde klasse kwamen, namelijk de armere klasse. (het zal wel "toeval" zijn dat je mijn oorspronkelijke post waaruit je citeerde niet kan eenvoudig kan gaan bekijken via het pijltje zeker...) Waar je uit diezelfde zin haalt dat ik zou vinden dat armen wel en rijken niet crimineel mogen zijn is me al evenzeer een raadsel. Dat zal dan wel weer die soms op hol slaande fantasie van jou zijn zeker? En waarom je Demoor hier weer moet bij betrekken, is me al helemaal een raadsel. Ik heb mij nog nooit over schuld of onschuld van de 2 beklaagden uitgesproken daar nog steeds niet geweten is in die zaak wat er precies is gebeurd (itt tot deze zaak waar er filmbeelden zijn). Dat zal de rechtbank dus wel bepalen. Laatst gewijzigd door Edina : 7 mei 2007 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo Edina?
Stap je nu ineens af van je mantra dat er meer criminaliteit voorkomt bij allochtonen omdat het armeluiskindjes zijn? Ik dacht dat dit toch een standaard pocosofische stelregel was?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nergens gezegd, dat ze uit de arme klasse komen, maar dat ze arm zijn naar hun normen en dat ze alle middelen gebruiken om in de maatschappij de positie te bekomen die zij willen bereiken. Het is idd wel steeds dezelfde klasse die zich op dit pad begeeft. De misnoegden. En de meeste misnoegde komen idd uit de armere klasse, en zij worden vaak misbruikt door de rijkere criminele klasse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige dat je kan zeggen is dat er andere criminaliteit is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door Edina
![]() Ik vrees dat je je hierin lelijk vergist... De daders in deze zaak zouden trouwens uit welgestelde families komen... Ik twijfel niet dat het in deze zaak om autochtone rijkeluiskindjes gaat maar mag ik vragen wat uw bron in deze is daar zover ik weet de officiële persmededeling enkel sprak over 4 aangehouden Belgen. Kwestie van zelf ook steeds zo goed mogelijk op de hoogte te zijn. ... op deze post (105) van Wimpeus had ik eigenlijk ook wel graag wat meer inlichtingen... want daar is nergens niets over te vinden, blijkbaar. Even mysterieus als de drie trouwlustige koppels van Van Bellingen... Zeg nu zelf, "autochtonen", wat zijn dat tegenwoordig? Wie hier geboren is, uit de Xste generatie enz is autochtoon, gelijk of dat ze zeggen... Enfin, de vraag zal niet in de smaak vallen, maar wat meer verduidelijkingen zouden toch leuk zijn! Waren het echte "oude" Vlamingen, mensen uit de Oostbloklanden, of van waar ook ter wereld, of wat? Wanneer daar geheimzinnig wordt over gedaan begint een mens zich vragen te stellen, nietwaar? Laatst gewijzigd door andev : 7 mei 2007 om 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Kan je even quoten waar ik dat "mantra" zou hebben verkondigd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afkomst is wel belangrijk. Door de afkomst te verzwijgen wekt enkel maar verzinsels op en net het omgekeerde wat men wil bereiken. Geen sensuur, vertel gewoon hoe de vork aan de steel zit zodat de mensen zelf kunnen uitmaken wat ze moeten geloven.
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() De afkomst wordt dan ook helemaal niet verzwegen. Alleen wordt er niet meer aandacht dan nodig aan besteed. Wat maakt de afkomst van de daders in hemelsnaam uit?!? Verandert dat iets aan de ernst van de feiten? of is het belangrijk omdat het dan politiek gerecupereerd kan worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Me dunkt dat de oorzaak van het wangedrag van "jongeren" echter héél dikwijls afhankelijk is van de kijk die die gastjes aangeleerd krijgen op de maatschappij. Hoe hun maatschappijbeeld eruitziet dus. En d�*�*r knelt regelmatig het schoentje dacht ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |