Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 mei 2007, 15:30   #21
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Zo klinkt het inderdaad wel wat anders....
Idd...nog belachelijker!
(als morgen Van Hecke zegt kandidaat eerste minister te zijn zouden ze dus uitgenodigd worden... )
Er gaan zovele miljarden naar de VRT...hebben ze nu echt niemand die een serieuse smoes kan bedenken voor hun antidemocratische desinformatiepogingen?

Ik herhaal mijn oproep die ik in een andere draad op dit forum heb gepleegd.
Waarom mag BUB, CAP, LSP en andere PVDA's niet aan bod komen op onze "pluralistische" VRT?
Als je ziet welk een schabauwelijke programma's ze nu de ether inspuien kan dit de kwaliteit enkel ten goede komen.
Es geht mir zum kotzen als ik die schijnheilige smoelen zie debiteren over hun "democratie", "dialoog", "verdraagzaamheid" en andere semantische verkrachtingen.
Anderzijds leg ik mij meer en meer neer bij de domheid van een volk dat blijkbaar weeral niet inziet hoe ze zichzelf naar de kl*ten razen en keer ik mij walgend af van dit onkiese spektakel.
Oud 8 mei 2007, 15:38   #22
Tegendradigaard

Standaard

Ik stel voor dat alle VB aanhangers massaal de server van de VRT bestoken met de vraag:

"Waarom wordt de grootste zelfstandige politieke Vlaamse partij niet uitgenodigd voor de debatten".

Ik ben van plan om die vraag alle dagen zoveel mogelijk keer te stellen. Dan kunnen de medewerkers van de VRT dubbel zo hard werken om de "gewone" vragen eruit te filteren.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2007, 15:38   #23
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Voor de twee grote verkiezingsdebatten besliste de VRT het Vlaamse Belang niet uit te nodigen. "Het Vlaams Belang zegt zelf herhaaldelijk dat het geen beleidspartij is. En voorts hebben ze geen kandidaat-premier. Verhofstadt en Vande Lanotte hebben zich duidelijk wel geprofileerd en Leterme zegt zijn verantwoordelijkheid te nemen", verduidelijkt Hoflack.
Toch niet moeilijk....
Dan meld het Vlaams Belang nu meteen dat ....'lijsttrekker Senaat' (Is da Vanhecke?) gaat voor premier!!!
Ze moeten niets aan hun programma veranderen gewoon een 'officiële' boodschap doen dat Vanhecke (of wie dan ook) voor premier gaat? Moeilijk?

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2007, 15:40   #24
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Ik stel voor dat alle VB aanhangers massaal de server van de VRT bestoken met de vraag:

"Waarom wordt de grootste zelfstandige politieke Vlaamse partij niet uitgenodigd voor de debatten".

Ik ben van plan om die vraag alle dagen zoveel mogelijk keer te stellen. Dan kunnen de medewerkers van de VRT dubbel zo hard werken om de "gewone" vragen eruit te filteren.
En dan aangeklaagd worden voor spammen en stalking, nee, bedankt, ik betrouw die rode rakkers voor geen haar.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2007, 15:42   #25
baseballpolitieker

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
En dan aangeklaagd worden voor spammen en stalking, nee, bedankt, ik betrouw die rode rakkers voor geen haar.
Ofwel geven ze een antwoord, ofwel doen ze dat niet en dan kunnen ze je niets verwijten, stuur dus zoveel berichten tot dat je een antwoord hebt en dan kan het pas 'gevaarlijk' worden!

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
Oud 8 mei 2007, 15:43   #26
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Ofwel geven ze een antwoord, ofwel doen ze dat niet en dan kunnen ze je niets verwijten, stuur dus zoveel berichten tot dat je een antwoord hebt en dan kan het pas 'gevaarlijk' worden!
Het is zo he.
Ik betaal belastingen. Zij leven van mijn belastingsgeld. Zij moeten mij een duidelijk antwoord geven en als ze dat niet doen dan is het mijn goed recht om de vraag te blijven herhalen tot ik een bevredigend antwoord krijg.

Ik betaal belastingen, ik ben hun broodheer.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 8 mei 2007, 15:44   #27
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
dat zou wat zijn... mij een proces aandoen... LOL...

Oud 8 mei 2007, 15:53   #28
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Belachelijk maar o zo typisch Belgisch. 't wordt tijd dat Jimmy Carter met zijn ploeg afkomt om de verkiezingen oneerlijk te verklaren. En ik heb nog altijd mijn stembrief niet ontvangen van de ambassade. Luiaards weten zeker dat ik op de 'verkeerde' zal stemmen?
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2007, 15:57   #29
baseballpolitieker

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Belachelijk maar o zo typisch Belgisch. 't wordt tijd dat Jimmy Carter met zijn ploeg afkomt om de verkiezingen oneerlijk te verklaren. En ik heb nog altijd mijn stembrief niet ontvangen van de ambassade. Luiaards weten zeker dat ik op de 'verkeerde' zal stemmen?
Jij was het toch die woonde in Zuid-Amerika?

Oud 8 mei 2007, 16:00   #30
longhorn
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Jij was het toch die woonde in Zuid-Amerika?

Nope. Texas, maar was ik nog vrijgezel dan zou Argentinie wel aantrekkelijk zijn.
Oud 8 mei 2007, 16:01   #31
Tegendradigaard

Standaard

Als je naar het plaatje kijkt dan zou je weten dat het Texas moet zijn he.
Is dat je huisdier ?

Oud 8 mei 2007, 16:01   #32
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ons kiesstelsel kent nochtans geen 'kandidaat-premiers' ... ook geen rechtstreekse premierverkiezing ...
Neen, ook geen stemtest voor het publiek, ook geen schaduwen van uitgekozen kandidaten door tV ploegen, .... En toch komt dit allemaal op TV .
kleine partijen komen (bijna) niet op TV. presentatoren hebben hun eigen voorkeur, kandidaten als ze al mogen komen worden slecht in beeld gebracht, krijgen minder spreektijd dan de concurrentie, .....

Wie er zijn beroep van gemaakt heeft om te zagen en te klagen heeft weeral mogelijkheden zat.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2007, 16:02   #33
baseballpolitieker

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Nope. Texas, maar was ik nog vrijgezel dan zou Argentinie wel aantrekkelijk zijn.
Cool! Over texas hé!

Oud 8 mei 2007, 16:14   #34
longhorn
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Als je naar het plaatje kijkt dan zou je weten dat het Texas moet zijn he.
Is dat je huisdier ?
Nog niet. Dergelijk huisdier mag je enkel buiten 't stad hebben met minstens 5 hectaren grond. De longhorn Bevo is ook de maskotte (?) van de plaatselijke unief.

Maar terug on topic: het uitsluiten van het VB slaat nergens op. Hier hebben we ondertussen de eerste debatten gehad tussen de demokratische en republikeinse kandidaten onderling. Zowel een Ron Paul als een Mike Gravel waren uitgenodigd. 2 kandidaten die geen schijn van kans maken maar toch heel nuttig waren in het debat door de anderen kleur te doen bekennen.

Laatst gewijzigd door longhorn : 8 mei 2007 om 16:20.
Oud 8 mei 2007, 16:18   #35
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht

Wat ik begrepen heb is dat het VB NIET systematisch geweerd wordt, .

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2007, 16:33   #36
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Selectief quoten kan toch plezant zijn hé

Zeker als er in de openingspost stond dat het VB niet mocht meedoen aan de debatten.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2007, 16:39   #37
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Nieuwe Slogan VB.

"Discriminatie: Ander Volk Eerst"
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2007, 16:39   #38
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Voor de goede orde en vooral voor de forumleden die mij nog niet kennen : ik ben geen Vlaams Belanger.

Doch er moet gezegd dat de mensen van het Vlaams Belang bijzonder afwezig zijn in de media. Voor mijn part kan dat niet, wanneer je weet dat ze toch de grootste Vlaamse partij zijn, of tenminste één van de grootste.

Verder vraag ik mij af welk recht de directie van de VRT zich toe-eigent om te beslissen dat het Vlaams Belang niet mag deelnemen aan debatten. De VRT behoort aan de Vlaamse Gemeenschap, en daarvan zijn ongeveer 1.000.000 mensen Vlaams Belang-kiezers.

Ten laatste vind ik vooral dat zo'n debatten en andere praatprogramma's die betrekking hebben tot de verkiezingen gewoon enorm aan waarde verliezen wanneer het Vlaams Belang afwezig is.

Toch?
Laat staan dat de B.U.B. zou uitgenodigd worden door de "openbare" media; en wij dan maar belastingen betalen en braaf de particratische propaganda slikken.

Het is een schande.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2007, 16:55   #39
Jéhan
Partijlid

Standaard

Ik vind het belangrijk dat het VB aan bod kan komen in de debatten, maar men moet wel eerlijk zijn tegenover zichzelf. Hier werd men niet gediscrimineerd.

Dit is zoals Bayrou dat gaat klagen dat hij niet mocht meedoen in het laatste debat tussen Sarko en Sego. Hij vertegenwoordigd dan wel een zeker electoraat, dit neemt niet weg dat hij niet meer kandidaat was voor het presidentschap.

Dat calimero-gedoe begint stilletjes aan te degouteren ipv te overtuigen.
Jéhan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2007, 17:02   #40
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jéhan Bekijk bericht
Ik vind het belangrijk dat het VB aan bod kan komen in de debatten, maar men moet wel eerlijk zijn tegenover zichzelf. Hier werd men niet gediscrimineerd.

Dit is zoals Bayrou dat gaat klagen dat hij niet mocht meedoen in het laatste debat tussen Sarko en Sego. Hij vertegenwoordigd dan wel een zeker electoraat, dit neemt niet weg dat hij niet meer kandidaat was voor het presidentschap.

Dat calimero-gedoe begint stilletjes aan te degouteren ipv te overtuigen.
Mijn mening sluit hierbij aan.
Het gaat om federale verkiezingen. Het VB zijn standpunt is duidelijk. 'We federale regering/parlement dient om te splitsen.' Echt gericht op het premietpostje zijn ze dus niet.

Daarom is het logisch dat ze niet uitgenodigd zijn voor een debat tussen kandidaatpremiers. Als hun toon anders was, zou het gewoon logisch zijn dat ze niet werden uitgenodigd. Maar zover ik weet is dat niet het geval.
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be