![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Idd...nog belachelijker!
(als morgen Van Hecke zegt kandidaat eerste minister te zijn zouden ze dus uitgenodigd worden... ![]() Er gaan zovele miljarden naar de VRT...hebben ze nu echt niemand die een serieuse smoes kan bedenken voor hun antidemocratische desinformatiepogingen? Ik herhaal mijn oproep die ik in een andere draad op dit forum heb gepleegd. Waarom mag BUB, CAP, LSP en andere PVDA's niet aan bod komen op onze "pluralistische" VRT? Als je ziet welk een schabauwelijke programma's ze nu de ether inspuien kan dit de kwaliteit enkel ten goede komen. Es geht mir zum kotzen als ik die schijnheilige smoelen zie debiteren over hun "democratie", "dialoog", "verdraagzaamheid" en andere semantische verkrachtingen. Anderzijds leg ik mij meer en meer neer bij de domheid van een volk dat blijkbaar weeral niet inziet hoe ze zichzelf naar de kl*ten razen en keer ik mij walgend af van dit onkiese spektakel.
![]() |
#22 |
|
![]() Ik stel voor dat alle VB aanhangers massaal de server van de VRT bestoken met de vraag:
"Waarom wordt de grootste zelfstandige politieke Vlaamse partij niet uitgenodigd voor de debatten". Ik ben van plan om die vraag alle dagen zoveel mogelijk keer te stellen. Dan kunnen de medewerkers van de VRT dubbel zo hard werken om de "gewone" vragen eruit te filteren.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Dan meld het Vlaams Belang nu meteen dat ....'lijsttrekker Senaat' (Is da Vanhecke?) gaat voor premier!!! Ze moeten niets aan hun programma veranderen gewoon een 'officiële' boodschap doen dat Vanhecke (of wie dan ook) voor premier gaat? Moeilijk?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Ofwel geven ze een antwoord, ofwel doen ze dat niet en dan kunnen ze je niets verwijten, stuur dus zoveel berichten tot dat je een antwoord hebt en dan kan het pas 'gevaarlijk' worden!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Ik betaal belastingen. Zij leven van mijn belastingsgeld. Zij moeten mij een duidelijk antwoord geven en als ze dat niet doen dan is het mijn goed recht om de vraag te blijven herhalen tot ik een bevredigend antwoord krijg. Ik betaal belastingen, ik ben hun broodheer.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() dat zou wat zijn... mij een proces aandoen... LOL...
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Belachelijk maar o zo typisch Belgisch. 't wordt tijd dat Jimmy Carter met zijn ploeg afkomt om de verkiezingen oneerlijk te verklaren. En ik heb nog altijd mijn stembrief niet ontvangen van de ambassade. Luiaards weten zeker dat ik op de 'verkeerde' zal stemmen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Als je naar het plaatje kijkt dan zou je weten dat het Texas moet zijn he.
Is dat je huisdier ?
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
kleine partijen komen (bijna) niet op TV. presentatoren hebben hun eigen voorkeur, kandidaten als ze al mogen komen worden slecht in beeld gebracht, krijgen minder spreektijd dan de concurrentie, ..... Wie er zijn beroep van gemaakt heeft om te zagen en te klagen heeft weeral mogelijkheden zat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar terug on topic: het uitsluiten van het VB slaat nergens op. Hier hebben we ondertussen de eerste debatten gehad tussen de demokratische en republikeinse kandidaten onderling. Zowel een Ron Paul als een Mike Gravel waren uitgenodigd. 2 kandidaten die geen schijn van kans maken maar toch heel nuttig waren in het debat door de anderen kleur te doen bekennen. Laatst gewijzigd door longhorn : 8 mei 2007 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Nieuwe Slogan VB.
"Discriminatie: Ander Volk Eerst" |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een schande. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Partijlid
|
![]() Ik vind het belangrijk dat het VB aan bod kan komen in de debatten, maar men moet wel eerlijk zijn tegenover zichzelf. Hier werd men niet gediscrimineerd.
Dit is zoals Bayrou dat gaat klagen dat hij niet mocht meedoen in het laatste debat tussen Sarko en Sego. Hij vertegenwoordigd dan wel een zeker electoraat, dit neemt niet weg dat hij niet meer kandidaat was voor het presidentschap. Dat calimero-gedoe begint stilletjes aan te degouteren ipv te overtuigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat om federale verkiezingen. Het VB zijn standpunt is duidelijk. 'We federale regering/parlement dient om te splitsen.' Echt gericht op het premietpostje zijn ze dus niet. Daarom is het logisch dat ze niet uitgenodigd zijn voor een debat tussen kandidaatpremiers. Als hun toon anders was, zou het gewoon logisch zijn dat ze niet werden uitgenodigd. Maar zover ik weet is dat niet het geval. |
|
![]() |
![]() |