![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Mag ik aub de quote of de pagina van deze website die U tot deze vreemde conclusie heeft gebracht?
www.iamthewitness.com "Have you seen the evidence that they are Zionists? They create anti-Semitism and identify Goy who oppose Zionism. Don't be fooled! Investigate people who support Nazis" dit staat bvb al op de homepage en ik vind nergens een artikel waarin enige heimwee naar nazis te bespeuren valt. Zou het kunnen dat de nazis vooral in jouw ![]() ![]() ![]() ![]() graag wat meer uitleg wanneer je iemand van nazi beschuldigd dank U ![]() Laatst gewijzigd door bosstraat5 : 10 mei 2007 om 05:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft nu weer een Engelse journalist ontvoert? De israeliers? Dacht het niet é.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan is het toch normaal dat hij weer eens nazi-site gaat gebruiken, zoals deze waar de negationisten gelijk David Irving als echte "historici" naar voor geschoven worden. Dat dit *knip* niet stoort is natuurlijk niet te verwonderen. Gelieve uw veronderstellingen niet voor werkelijkheid aan te nemen en geen persoonlijke aanvallen te posten. mvg, Arnold. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij ook opvalt is dat de Palestijnen beweren zeer dringend geld te moeten krijgen van het Westen omdat ze honger zouden lijden en geen medicijnen hebben. Dat deze eis samengaat met een koppige weigering om ook maar aan één enkele voorwaarde te willen voldoen is al voldoende bericht, maar waar ze het geld halen om zich sinds de volledige en eenzijdige terugtrekking van Israel tot de tanden te bewapenen is mij een raadsel. Er blijken inderdaad tonnen wapens te zijn gekocht en binnengesmokkeld, van vuurwapens tot en met raketten. Maar een appel, een broodje of een doosje aspirinen kopen en binnensmokkelen lukt niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zo gaat dat voor het Westen: je mag vrij en democratisch kiezen, maar je moet natuurlijk wél op de juiste partij kiezen,... Citaat:
Men neemt hier aanstoot aan het feit dat een kinderprogramma op een propagandistische manier de situatie belicht, maar men neemt natuurlijk geen enkele aanstoot aan het feit dat Palestijnse kinderen door de bezetting uitgehongerd worden en voor hun vijfde levensjaar moeten sterven. D�*t vinden jullie normaal, maar als men Palestijnse kinderen over de oorzaak daarvan iets zegt, dan schreeuwt men moord en brand. Jullie dubbele moraal en hypocrisie is misselijkmakend. *knip* Gelieve geen gruwelijke foto's te plaatsen op dit forum. Indien u het echt niet kunt laten, plaats dan eventueel een hyperlink met een waarschuwing dat het een gruwelijke foto betreft. mvg, Arnold.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 10 mei 2007 om 20:56. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Partijlid
|
![]() *knip*
Gelieve geen gruwelijke foto's te quoten. mvg, Arnold.
[SIZE=1][/SIZE] Laatst gewijzigd door bolle : 11 mei 2007 om 05:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dan zijn de IDF toch wel iets beschaafder. Zij knallen wel eens een journalist neer. Dat scheelt alvast op de kosten.
Laatst gewijzigd door djimi : 11 mei 2007 om 06:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zielig is het zeker. Allemaal PhotoShop?
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat er nu niet over wie wat gedaan heeft in het verleden, het gaat erom dat men nu doet om de vrede te bewaren en indien de palestijnen nu steun willen krijgen uit het buitenland zullen ze iets anders moeten doen dan dit.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Het is eigenlijk grappig hoe sommige zogenaamde "progressieven" zich hier in bochten wringen om zuivere racistische haat- en moordpropaganda te vergoelijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.cpj.org/killed/killed04.html http://www.cpj.org/killed/killed05.html http://www.cpj.org/killed/killed06.html Maar die ene is voor jou natuurlijk veel belangrijker dan de 158 anderen de laatste drie jaar: 56+47+56= 159 Waardoor je selectiviteit en je haat tegen Israël weeral eens serieus publiek gemaakt word |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Het begint met kritiek en het eindigt met revisionisme, haat en antisemitisme.
Laatst gewijzigd door Sinistra : 11 mei 2007 om 15:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb niemand dit soort filmpjes weten 'steunen'. Het is haatzaaiende oorlogspropaganda. Gezien de situatie waarin het Palestijnse Volk zich bevindt, is dat niet verbazingwekkend. Je zou de Israelische politiek voor minder haten. Ik ben geen voorstander van dit soort cinema, maar ik vind het minder aanstootgevend dan het lot dat de Palestijnse kinderen vandaag ondergaan. Maar dat zal u dan natuurlijk weer worst wezen.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ja uw foto is minder erg en wel om drie redenen: 1) de persoon op uw foto leeft nog 2) de persoon op uw foto is een volwassene 3) het aantal Israelische of Joodse slachtoffers zinkt in het niet ten opzichte van het aantal Palestijnse slachtoffers. Ik ben geen voorstander van aanslagen op onschuldigen, laat dat duidelijk zijn. Het zou ikzelf kunnen zijn of iemand die ik liefheb en die met het conflict niets te maken heeft. Men moet burgerslachtoffers vermijden. Maar het aantal slachtoffers van de Israelische staatsterreur is wraakroepend. Ik kan begrijpen dat Palestijnen die wraak ook letterlijk oefenen. Efficiënt is het niet maar op dat ogenblik spreekt niet hun ratio. Wel hun emotie. Het is interessant om eens te onderzoeken wat hen ertoe drijft. Het is de enige manier om er een einde aan te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee mijn beste: het begint met blind geloof, volgzaamheid en het eindigt met staatsterreur en fascisme.
![]() |