![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens al in mijn eerste post vermeld dat mijn familielid in kwestie die hiermee niet akkoord ging, zelf geen VB-er is. Dus waarom zou die zoiets verzinnen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DE homo-adoptie is voor velen de stap te ver enkel uit de belangen van het kind, de invloed van dergelijke gezinnen moeten nog hun degelijkheid en kwaliteit bewijzen. Er moet getracht worden naar evenwicht in een gezin en met twee mannen of twee vrouwen is dat niet evident. Raf doet dit wel, in tientallen posts, helemaal niet naar mijn zin vooral zoals hij zit te kakken op het Vlaams Belang. De hele holebiwereld heeft op 10 jaar meer bereikt dan vrouwen in 100 jaar...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de zogenaamde 'Family Day' in Rome zijn zaterdag ruim een half miljoen mensen op de been om te demonstreren voor de traditionele familiewaarden en tegen meer rechten voor samenwonenden, en dus ook homoseksuelen.
De organisatoren telden één miljoen demonstranten afkomstig uit heel Italië. Onder hen voormalig premier Silvio Berlusconi. Er werd ook een tegenbetoging georganiseerd op het Piazza Navona in het centrum van de stad, maar daar daagden minder mensen op: enkele duizenden, onder wie vertegenwoordigers van radicaal-links. Ook binnen de regering-Prodi is er verdeeldheid over dit onderwerp. Katholiek Italië hinkt over deze kwestie achterop in vergelijking met de rest van Europa. aldus De Standaard...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het centrum van Brussel zijn 3.000 mensen opgestapt in de "Belgian Lesbian and Gay Pride". Dat is het jaarlijkse feest van de holebigemeenschap in ons land. De opkomst was een stuk lager dan vorig jaar.
Volgens de VRT...
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() "Bent u werkelijk zo fel tegen vrijheid van meningsuiting?"
Om VAKA te citeren "wie zijn stem aan extreem rechts geeft, is ze voor altijd kwijt". Racisme mag geen forum hebben op een school. Ik vind dat niet meer dan normaal. Je kan geen 'school zonder racisme' of een school zijn die zijn leerlingen een brede kijk op de wereld en de samenleving wil doen verwerven en dan een organisatie als het VB op de school dulden. Rechts moet zijn stem krijgen. Maar dat kan goed door Open VLD uit te nodigen of LDD of één van de werkgeversorganisatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() "Door enkel sprekers uit te nodigen die vertellen wat overeenkomt met de standpunten van de school geef je allesbehalve een "brede kijk op de wereld" mee".
Het gaat alleen om het racisme en de haat die het VB verdedigt. Ik ben het ook totaal niet eens met VOKA of met de VLD of met CD&V, maar dat zijn wel mensen die geen haat of onverdraagzaamheid propageren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() ik vind dat TommyMaxtwee haat en onverdraagzaamheid propageert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Men kan het gelijk niet halen met het woord? Dan moet men de tegenstanders het zwijgen opleggen. Dat is wat deze homo probeerde, maar niet gelukt is.
![]() |
#114 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
snapt ge? ik ben ook geen VB'er, maar uw verhaal is gewoon niet correct. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel mensen werden er hier sinds die dwaze uitspraken van die imam overigens al van het hoogste gebouw naar beneden gegooid?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een Hof van Beroep toont niets aan.
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |