![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() VB-veiligheidsadviseur Bart Debie toont zich een voorstander van het homohuwelijk.Het Vlaams Belang worstelt volop met homoseksualiteit. Op het congres greep de partij terug naar haar oerconservatieve visie, maar in een interview met het blad van de Erasmushogeschool Brussel toont VB-veiligheidsadviseur Bart Debie zich een voorstander van het homohuwelijk.
Debie beweert ook dat de partijtop aan het standpunt schaaft. Volgens Filip Dewinter neemt hij zijn dromen voor werkelijkheid. Woordvoerder Van der Sande ziet homoseksualiteit dan weer "als een onvolgroeide vorm van seksualiteit". (belga) bron: De Standaard online en HLN Een van de zovele dubbelzinnige houdingen. Is Debie de volgende kandidaat om er de brui aan te geven ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De vraag van deze discussie: moet Debie zich nu op zijn blote knietjes bij de paus gaan verantwoorden? (En ook wel: is het VB nu niet een ordinaire traditionele partij geworden waar het zich prostitueren voor kiezers belangrijker geworden is dan de échte inhoudelijke standpunten van de partij?)
Laatst gewijzigd door Griffin : 16 mei 2007 om 08:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Och, niets nieuws onder de zon. Terzelfdertijd koud en warm blazen. De spreidstand dient ten allen tijde worden behouden.
Behoort Debie nu al tot de "progressieve" vleugel van de partij? ![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan doen ze maar wat de andere partijen ook doen. Ze beginnen meer en meer te lijken op de pc-partijen.
Zijn ze tegen is het niet goed, veranderen ze hun mening is het ook niet goed. Moesten mensen nu eens weten wat ze echt willen éh... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongetwijfeld zijn er enkele VB'ers die dat anders zien, maar hun invloed en aantal is zo klein dat het partijstandpunt op geen enkel ogenblik in vraag wordt gesteld of aan toetsing toe is. Gelukkig maar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() slaapt Raf nog of wat ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Griffin : 16 mei 2007 om 08:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien andere draad over oprichten met bron ed? Anders loopt het hier wat verloren.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de discussie over de affiche met Maria op alsook over de film van Ayaan Hirshi Ali heb ik al opgemerkt dat spotten met religieuze symbolen heel delicaat is. Ik heb toen ook al gezegd dat het geen goede zaak is, maar natuurlijk heeft iedereen wel die vrijheid. Ook zoals wij de vrijheid hebben daartegen de protesteren. Ook dat is immers de vrijheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
jullie hebben nl fundamenteel dezelfde instelling en reactie... toegegeven, de gradatie van reactie is minder extreem
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sssst! Ze zullen wel afkomen met het argument dat ze nog niemand in de fik gestoken hebben in hun verontwaardiging over de affiche en dat ze nog geen homo's van de kerktorens naar beneden gegooid hebben...
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens tiens... Bart Debie gaat ineens nog 'ne goeie' worden, ge gaat dat zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze zijn niet voor 1 gat te vangen in het VB......
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tjah, het zal wel aan 't medium liggen waarin hij zijn standpunten (zogezegd die van zijn partij) uit de doeken deed. In een ander gezelschap zie ik hem net zo goed het tegenovergestelde beweren.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Debie zal de Bi zijn zekers....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een verschil tussen vreedzaam protesteren, en dat protest van moslims tegen die cartoons. Bij het protest tegen die cartoons werden er ambassades in brand gestoken, het protest mondde op veel plaatsen uit in rellen, er werden auto's e.d. vernield. Dat heeft niets meer met vrije meningsuiting te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of mss is het iets genuanceerder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
hebben ze dezelfde ideologie... daar getuigt de hostie van in het nieuwsblad... ze praten daar over godslaster.... lachen met mohammed dat is vrije mening maar lachen met god.... dat is godslaster... |
|
![]() |
![]() |