![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3261 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Indien jij effectie denkt de leukerd te zijn, doe dan maar an ...
![]() |
#3262 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3263 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Heftruck : 16 mei 2007 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3264 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Men zou haast gaan denken dat je helemaal geen discussie wil, maar alleen een plekje om in de belangstelling te staan. En als dan blijkt dat je "moet" verder discussiëren in een forum dat niet meer zo zichtbaar is, dan ga je van de hoogste toppen van de bergen staan schreeuwen en janken.
![]() |
![]() |
![]() |
#3265 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jij wil ook alleen maar met gelijkgezinden "discussiëren" eh?
![]() |
![]() |
![]() |
#3266 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3267 |
|
![]() elkaar gelijk geven is discussieren?
![]()
![]() |
#3268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3269 |
|
![]() lol
![]()
![]() |
#3270 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dus volgens deze experts is flight 93 neergestort om 10.06. Iets waar redelijk wat bewijzen voor zijn. En toch zegt het Commissierapport, zonder bewijzen, 10.03. Vreemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3271 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3272 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Mag ik ook het belang weten van die drie minuten?
![]() |
![]() |
![]() |
#3273 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik zou het boek toch nog eens goed lezen moest ik u zijn. En ik denk weldegelijk dat we het over hetzelfde boek hebben. Verwarring lijkt mij toch wel uitgesloten. In het midden van dit boek zijn er tekeningen te vinden waaronder de tijdlijn die ik reeds heb gepost. In de tekst zelf wordt niet echt aandacht besteed aan het tijdstip waarop flight 93 neerstortte, maar de huidige orthodoxie wordt nu ook niet bepaaald gevolgd. (vooral p 111 is relevant) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3274 |
|
![]() Tot welke conclusie zijn jullie gekomen na 164 pagina's gezever?
Was het Bush? Of de reptilians? Skull and bones? Of toch maar de NWO? Of misschien waren het de smurfen wel.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3275 | |
|
![]() Citaat:
Allemaal punten waarop Parcifal grandioos gebuisd is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3276 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3277 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En ik denk niet dat ik ooit iemand persoonlijk heb aangevallen hier... tenzij je bewijs van 't tegendeel zou hebben natuurlijk... Maar goed, misschien moet ik mijn post van hierboven nog eens herhalen want die wordt verder vrolijk genegeerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#3278 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Jij bent zeker steevast de held op familiefeestjes. De conclusie is dat we de waarheid van 9/11 tot op de dag van vandaag nog steeds niet kennen. Dat op zichzelf rechtvaardigt ruimschoots een nieuw onderzoek. Echt moeilijk lijkt mij dat niet. Mag ik van jou eens het lijstje met bewijzen zien, dat overduidelijk de schuld van OBL zou moeten aantonen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3279 |
|
![]() Een dikke, vette #care
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3280 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het moet nu al zo'n twee maanden geleden geweest zijn dat ik je doorverwees naar deze tekst: http://www.journalof911studies.com/v...ongAndRoss.pdf Ik durf er zelf geld op te verwedden dat je hem nog niet eens hebt gelezen. Het enige waar je toe in staat bent is om de extremere NWO-theorieën te weerleggen en je voor de rest te beperken tot guilt by association. Voor u trouwens dezelfde vraag: Wat zijn de bewijzen tegen OBL en co waardoor je de officiële versie bewezen acht? |
|
![]() |
![]() |