![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#402 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hier se, daar se: Spamcapa komt zijn dagelijkse dosis one-liners uitbraken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#403 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vertel het ons eens, "meester" Van den Berghe... Hoe ziet het economisch programma van het Vlaams Blok eruit?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#404 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bovendien gaat het argument van de voorplanting ook niet steeds op in de dierenwereld. Sex als middel tot voorplanting is natuurlijk een noodzaak voor de dieren maar niet altijd een must. Bij de bonobo's bijvoorbeeld maakt 'promiscuïteit' een wezenlijk onderdeel uit van de maatschappij. Het is daar zo natuurlijk als wat. Het houdt de bonobo-maatschappij affectief en hiërarchisch in stand. Dus we moeten ons hoeden voor generaliserende uitspraken indien we willen trachten homosexualiteit objectief te benaderen in termen van 'natuurlijk' en 'onnatuurlijk' en 'tegennatuurlijk'. De meeste godsdiensten veroordelen dit, maar godsdiensten zijn hier geen wetenschappelijke referenties inzake biologische realiteiten in de natuur wat dit onderwerp betreft. Wel houden zij ons morele precepten voor, maar dat is weer een ander aspect van de zaak. Vermoedelijk stammen deze morele precepten uit de tijd dat de ene stam sterker moest staan (in aantal) dan de vijanden. Homosexueel gedrag was 'verspilling' en verminderde het kinderaantal en verzwakte de stam. Laatst gewijzigd door system : 16 mei 2007 om 20:27. |
|
|
|
|
|
|
#405 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#406 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En als men dan ziet dat een kerk nog altijd komt met een sexuele moraal, in de zin van een verbod, uit lang vervlogen tijden: u mag geen condooms gebruiken tijdens het liefdesspel! Volledig achterhaald. Volledig uit de tijd. Waarom zou men nu geen condooms mogen gebruiken? De mensen begrijpen dat niet meer in onze tijd. En ik ook niet moet ik zeggen. Deze kerkelijke sexuele moraal stamt in het algemeen nog uit de tijd van de aartsvaders waar de clan sterk moest zijn om de vijand te lijf te kunnen gaan. Of waar een gezin, zoals in de vorige eeuw, 12 en meer kinderen moest hebben van de pastoor. Laatst gewijzigd door system : 17 mei 2007 om 18:27. |
|
|
|
|
|
|
#407 |
|
Europees Commissaris
|
Dit is niets nieuws.
Verleden jaar moest ik voor mijn bedrijf een bezoek brengen aan het stedelijk onderwijs aan de Ruggeveldlaan te Deurne. Op de wagens van de leerkrachten hingen pamfletten van de SP. Toen ik, in gesprek met één van de leerkrachten, hierover interpelleerde, bleek dat de directie dit met zachte dwang had opgedragen. De brave man, waarmee ik het gesprek had, zuchtte : " het is omdat het voor mijn job is. Maar vraag me niet of ik hiermee akkoord ga ... " Op het SISA te Antwerpen is het niet anders. Een van mijn kinderen liep daar school. Voor elke verkiezing we(o)rd daar steevast door de leerkrachten verkondigd dat het Vlaams Belang een ondemocratische partij is. Wie weerwerk wil geven tijdens een discussie, wordt te verstaan gegeven dat dit minstens invloed kan hebben op punten... |
|
|
|
|
|
#408 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#409 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#410 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
het is zo omvangrijk dat ik het hiet niet ga posten ! informeer u, maar niet in de Morgen, maar ga eens naar : www.vlaamsbelang.org
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#411 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
een one-liner zegt vaak meer dan een speech van een half uur !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#412 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ofwel van dommigheid... maar ik denk eerder van koppigheid !
|
|
|
|
|
|
#413 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
er is een verschil tussen uw mening te uiten zonder op te roepen tot geweld, geweld te gebruiken, massamanifestaties te organisren en het Westen te demoniseren : vb de Mohammed-cartoons !
|
|
|
|
|
#414 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En als u meent dat de pastoors eisten dat gezinnen twaalf of meer kinderen hadden, dan gelooft u wel heel gretig in vooroordelen... |
|
|
|
|
|
|
#415 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#416 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
is dus niet hypothetisch meer.... Ik toonde enkel aan en u bevestigt dat VB stemmers geen flauw benul hebben waar ze voor stemmen... Laatst gewijzigd door el_duvel : 21 mei 2007 om 07:18. |
|
|
|
|
|
|
#417 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Het enige wat daarin opvalt is : Die transferstromen, die transferstromen en ah ja die transferstromen naar Wallonie niet vergeten.. Verder : lastenverlagingen en meer lastenverlagingen maar buiten die bovenvermelde transferstromen geen verdere oplossingen. Ach ja ik vergeet het traditionele weeral : de regering heeft slecht werk geleverd inzake werkloosheid, vereenvoudigingen etc Die denken werkelijk dat alles direct kan gebeuren.... Buiten Vlaanderen Onafhankelijk hebben ze geen programma... |
|
|
|
|
|
|
#418 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Vrouwelijke dieren die eitjes voortbrengen zonder bevruchting van de man.... Ik wil maar zeggen zelfs dit is natuurlijk... |
|
|
|
|
|
|
#419 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#420 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|