![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee schat. Zij die mij willen beledigen, kunnen het niet en zij die het kunnen, doen het niet.
Citaat:
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 17 mei 2007 om 18:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik nu eens wist wat je bedoelde Edinake. Het koranvers bestaat, daar twijfel je niet aan. Metaforen begrijp je blijkbaar niet, of moest ik de wit/groen petjes door blauw/gele bolletjespetjes vervangen om je de gelijkenissen te laten inzien? Ik begrijp je probleem totaal niet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Net zomin de naturist de 'echte, eigen keuze' heeft om in adamskostuum achter het loket te zitten. Net zomin de de CD&V-er de 'echte, eigen keuze' heeft om in CD&V-T-shirt en pet achter het lokket te gaan zitten. Waarom zou men een punt maken van 'de echte, eigen keuze' van de moslima en niet over die van de naturist, karnavalist, ..., Cd&V-er? Gaan we soms discrimineren en de egoïstische eigen wensen van religieuse fanatiekelingen inwilligen en die van anderen niet? Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Om kort te gaan: zever in pakskes. Door die "emancipatie" die jij in je hoofd hebt - en die volgens mij overigens niets met emancipatie te maken heeft - bereik je alleen maar het tegenovergestelde. Die moslima's die jij zo nodig meent te moeten "emanciperen", beschouwen jouw "goede bedoelingen" alleen maar als bemoeizucht. En ze hebben nog gelijk ook.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor de 999ste keer: er zijn ontelbare interpretaties van de koran. Iets wat jij maar niet wilt inzien en dat heb je gemeen met islamisten. Gelukkig is de meerderheid van de moslims verstandiger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om maar te zeggen dat je vergelijkingen zoals gewoonlijk weer kant noch wal raken... ![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Blijkbaar ken je het verschil niet tussen 'bang' en 'weerzin'. Ik heb een even grote weerzin voor spruitjes als voor het islamitisch gedachtengoed. Ben ik nu ook bang van spruitjes? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ja
Citaat:
Citaat:
Of anders gezegd: vind je dat uw afkeer voor spruitjes aanleiding moet geven tot een verbod op spruitjes? Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 17 mei 2007 om 18:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |||||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan toch liever SS uniformpjes aan de balie Edina? Het is maar kwestie van "interpretatie" nietwaar. En uiteraard zullen enkel de nazi-ideologen dat uniformpje als zodanig "interpreteren". Wijze mensen zoals Edina "interpreteren" Mein Kampf helemaal anders. Maar ja, dat zijn dan ook geen nazi-ideologen nietwaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 17 mei 2007 om 18:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de rest : ik probeerde u enkel aan de hand van een eenvoudig voorbeeld het verschil uit te leggen tussen angst en weerzin. Want het verschil begreep jij niet en schijnbaar heb je alle moeite om het te willen begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de volledige ideologie die de moslim-man in die positie plaatst. De koran is zelfs niet gericht aan vrouwelijke gelovigen: enkel aan de mannetjes. De koran is ook volledig opgesteld vanuit een mannelijk hoog-testosterongehalte standpunt (Mohammed had meer dan waarschijnlijk een probleem met zijn testosterongehalte, een verschijnsel dat het gevolg was van zijn mogelijke hersentumor).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() De moslim-man die zich hopeloos vast blijft klampen aan het machisme dat hij dankzij de verderfelijke ideologie van de islam kan blijven uitspelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg Online, klein vraagje.
Is iedereen die niet onvoorwaardelijk de islam veroordeeld een Dhimmie? Of is af en toe nuanceren mogelijk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Iedereen die kritiekloos de islamitische waarden slikt en zichzelf aanpraat om immer en onvoorwaardelijk, gedreven door een ziekelijke vorm van multiculturele correctheid, zelfs de goorste mensenrechtenschendingen goed te praten, te minimaliseren of te verdraaien (al naar de omstandigheden), is een dhimmie.
|
![]() |
![]() |