Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 mei 2007, 22:02   #81
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik voel dat er een bekentenis op je lippen ligt... Vertel het eens tegen tante Raf, liefje... Heeft die homo-reclame van die stoute SPA-meneer zijn doel bereikt?
een reaktie die van even goede smaak getuigt als uw avatar
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 22:04   #82
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar ben voorlopig alvast niet enthousiast over het gebrek aan tegenwind dat de olijke tweeling krijgt. Ook vanuit de homobeweging trouwens. 't Was weer feest vorig weekend in Brussel, maar ik heb niets van protest of spandoeken gezien tegen de zaken die zich binnen de EU afspelen. Ik heb aan de andere kant wel makkelijk praten natuurlijk want ik liep ook niet met een spandoek mee, maar toch.
Polen is duidelijk een goede aanwinst voor Europa.Een goede tegenhanger voor de hier heersende dekadentie
Oud 17 mei 2007, 23:38   #83
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tante Rafke beslist helemaal niet over de opvoeding van de kinderen en de ouders evenmin. Ze hebben de keuze van het onderwijsnet en de school waar ze hun kinderen naartoe sturen en daar houdt het op. De opvoeding gebeurt op de school. Als je daar als ouder niet mee akkoord bent, moet je je kinderen maar thuisonderwijs geven. Alleen d�*n kan je beweren dat de ouders beslissen over de opvoeding van hun kinderen. Of die kinderen in dat geval ook überhaupt een goede opvoeding krijgen, is nog maar zeer de vraag. Hoedanook: het is kiezen of delen. Je kan niet je verantwoordelijkheden afwentelen op de scholen en daarna diezelfde scholen gaan verwijten dat ze je kind geen goede opvoeding geven.
Dat "tante rafke" er niet over beslist is alleen al aan de keuze van avatar te zien een gelukkige zaak. De rest is onzin. Natuurlijk zijn het de ouders die hun kinderen opvoeden. De school dient om dat aan te leren wat buiten de bekwaamheid van de ouders ligt : lezen, rekenen en schrijven, later verhandelingen opstellen, hogere wiskunde, vreemde talen of houtbewerking. Overigens doen kinderen die thuisonderwijs genieten het gemiddeld stukken beter in het hoger onderwijs.

Om tot het onderwerp terug te komen : Het kan u misschien verbazen maar als men hier op school les zou beginnen geven in "fisting" en gelijkaardige geplogenheden zou het kot ook snel te klein zijn.
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 23:50   #84
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois Bekijk bericht
Natuurlijk zijn het de ouders die hun kinderen opvoeden. De school dient om dat aan te leren wat buiten de bekwaamheid van de ouders ligt
Kwatch natuurlijk. De ouders hebben immers geen tijd meer om hun kroost op te voeden. Het zou ook maar een povere opvoeding zijn als een en ander moest gebeuren op die tweetal uurtjes die ouders tegenwoordig effectief met hun kinderen kunnen (of willen?) doorbrengen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2007, 23:56   #85
born2bewild
Banneling

Standaard

tante raf is door de school opgevoed.

Verklaart veel.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 00:09   #86
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kwatch natuurlijk. De ouders hebben immers geen tijd meer om hun kroost op te voeden. Het zou ook maar een povere opvoeding zijn als een en ander moest gebeuren op die tweetal uurtjes die ouders tegenwoordig effectief met hun kinderen kunnen (of willen?) doorbrengen...
Tiens, tiens. En in andere discussies zit u te emmeren over de talloze homokoppels die kinderen "opvoeden". Nu weten we ineens dat ze die gewoon op school parkeren. Het is voor uw collega's te hopen dat u niet representatief bent want dan zou dat adoptierecht toch eens dringend herbekeken moeten worden.
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 00:10   #87
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Tiens, tiens. En in andere discussies zit u te emmeren over de talloze homokoppels die kinderen "opvoeden". Nu weten we ineens dat ze die gewoon op school parkeren. Het is voor uw collega's te hopen dat u niet representatief bent want dan zou dat adoptierecht toch eens dringend herbekeken moeten worden.
schaakmat
Oud 18 mei 2007, 00:20   #88
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Dus het feit dat kinderen die het moeilijk hebben omdat ze homo en nu wel een steunpunt hebben (nl in school), d�*t is reclame?
het is de school haar taak niet om jonge mensen te steunen in hun eventueel "janet-zijn".Nog minder om dat goed te praten, te promoten.Naar school ga je om te leren, niet om geïndoctrineerd te worden door gefrustreerde perverten...Leerkrachten die zich daaraan schuldig maken, mogen stantepede ontslagen worden zonder vergoeding...
Oud 18 mei 2007, 00:58   #89
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Homokoppels - dat is nogal evident - behoren tot de hogere klassen in de maatschappij en hoeven dus niet met twee uit werken te gaan om de eindjes aan elkaar te knopen. Je zou dus in die zin eigenlijk kunnen stellen dat homokoppels nog beter dan heterokoppels zijn uitgerust om kinderen op te voeden.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 18 mei 2007, 01:53   #90
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Homokoppels - dat is nogal evident - behoren tot de hogere klassen in de maatschappij en hoeven dus niet met twee uit werken te gaan om de eindjes aan elkaar te knopen. Je zou dus in die zin eigenlijk kunnen stellen dat homokoppels nog beter dan heterokoppels zijn uitgerust om kinderen op te voeden.
pff slap zeg

Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 mei 2007 om 01:55.
Oud 18 mei 2007, 07:00   #91
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
het is de school haar taak niet om jonge mensen te steunen in hun eventueel "janet-zijn".Nog minder om dat goed te praten, te promoten.Naar school ga je om te leren, niet om geïndoctrineerd te worden door gefrustreerde perverten...Leerkrachten die zich daaraan schuldig maken, mogen stantepede ontslagen worden zonder vergoeding...
Ik heb het je nog al voorgesteld CG, ga toch alsjeblieft zo snel mogelijk uitwijken naar Polen. Er zijn daar prachtige leegstaande boerderijen, kilometers ver van de bewoonde wereld. En voor een internetverbinding zal ik wel zorgen, zodat je je geliefde forum niet hoeft te missen. Zo eentje die tut-tut-tit-tut-tit-tut doet tijdens het inbellen.
Oud 18 mei 2007, 07:22   #92
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb het je nog al voorgesteld CG, ga toch alsjeblieft zo snel mogelijk uitwijken naar Polen. Er zijn daar prachtige leegstaande boerderijen, kilometers ver van de bewoonde wereld. En voor een internetverbinding zal ik wel zorgen, zodat je je geliefde forum niet hoeft te missen. Zo eentje die tut-tut-tit-tut-tit-tut doet tijdens het inbellen.
dergelijke infantiele interventie laat ik niet over mij gaan.Waar haalt u het.

Als _u_ het her niet aanstaat ...daar
=>>>> is de deur mijn beste

snap je het zo'n beetje schatteke?

Polen en New Europ rulezzzz en *gouden* corolusgustavus des te meer.

als u enig eergevoel heeft (wat iedereen betwijfelt) dan stort u NU die kost voor een internetverbinding zoasl u uit uw lamme bek beloofd heeft.

maar uw soort overleeft natuulijk door wat vrijblijvend braaksel te versrpeiden met als enige hoop dat niemand het gelezen laat staan onthouden heeft.

c r a p u l e u z e praat mijn slechste

Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 mei 2007 om 07:26.
Oud 18 mei 2007, 07:26   #93
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heeft xenofobie hiermee te maken, tenzij die tegenover de polen? Het strekt u evenwel tot eer uw persoonlijk (nuja) belang bij deze kwestie aan te geven.
Xenofobie heeft hier alles mee te maken. Je ziet op dit forum steeds dezelfde mensen van leer trekken tegen alles wat verandering van de maatschappij aangaat, of mensen die anders zijn dan zijzelf. Je mag jezelf tot dat clubje rekenen, maar het siert je in elk geval wel dat je als avatar één van de beroemdste TV-nichten ter wereld hebt gekozen.

Xenofoben staan angstig en wantrouwig tegenover het onbekende dat verandering met zich meebrengt, en vertrouwen geen mensen die op één of andere manier anders zijn. Ze hebben de moed niet om het leven te aanvaarden zoals het is : een aaneenschakeling van veranderingen die dikwijls onvoorspelbaar zijn. Xenofoben (zoals ook de olijke tweeling in Polen) grijpen dan instinctmatig terug naar het bekende : het verleden, de traditie, het geloof, etc. Hoe meer veranderingen zich aandienen, hoe conservatiever en nationalistischer ze worden.

Polen staat op een kruispunt in zijn geschiedenis, en het wordt steeds duidelijker dat, in tegenstelling tot het Estse bijvoorbeeld, het huidige Poolse regime niet bij machte is om op dit kritisch moment het land op de juiste koers te brengen. De Poolse collega's met wie ik werk vertonen een zekere gêne als het over de tweelingbroers gaat, die wel weggelopen lijken uit een Kuifjealbum. Het zal zoals Pietje zegt zijn tijd nodig hebben om de oerconservatieve agrarische slapende reus te laten ontwaken tot een dynamische Europese staat, maar in de tussentijd moet Europa Polen met stevige hand in het gareel houden waar het fundamentele vrijheden betreft.
Oud 18 mei 2007, 07:28   #94
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
dergelijke infantiele interventie laat ik niet over mij gaan.Waar haalt u het.

Als _u_ het her niet aanstaat ...daar
=>>>> is de deur mijn beste

snap je het zo'n beetje schatteke?

Polen en New Europ rulezzzz en *gouden* corolusgustavus des te meer.

als u enig eergevoel heeft (wat iedereen betwijfelt) dan stort u NU die kost voor een internetverbinding zoasl u uit uw lamme bek beloofd heeft.

maar uw soort overleeft natuulijk door wat vrijblijvend braaksel te versrpeiden met als enige hoop dat niemand het gelezen laat staan onthouden heeft.

c r a p u l e u z e praat mijn slechste
Hebt u een drankprobleem of zo? Er zijn daar centra voor.
Oud 18 mei 2007, 07:52   #95
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hebt u een drankprobleem of zo? Er zijn daar centra voor.
De jongen wil gewoon zijn frustratie kwijt.
Oud 18 mei 2007, 10:51   #96
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
pff slap zeg
Dit is niet de plaats om over uw fysieke kwaaltjes te komen lamenteren. Raadpleeg uw huisarts en vraag hem een voorschrift. Bedenk wel dat uw ziekenfonds niet tussenkomt in de kosten...

Citaat:
Oud 18 mei 2007, 13:45   #97
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Xenofobie heeft hier alles mee te maken. Je ziet op dit forum steeds dezelfde mensen van leer trekken tegen alles wat verandering van de maatschappij aangaat, of mensen die anders zijn dan zijzelf. Je mag jezelf tot dat clubje rekenen, maar het siert je in elk geval wel dat je als avatar één van de beroemdste TV-nichten ter wereld hebt gekozen.

Xenofoben staan angstig en wantrouwig tegenover het onbekende dat verandering met zich meebrengt, en vertrouwen geen mensen die op één of andere manier anders zijn. Ze hebben de moed niet om het leven te aanvaarden zoals het is : een aaneenschakeling van veranderingen die dikwijls onvoorspelbaar zijn. Xenofoben (zoals ook de olijke tweeling in Polen) grijpen dan instinctmatig terug naar het bekende : het verleden, de traditie, het geloof, etc. Hoe meer veranderingen zich aandienen, hoe conservatiever en nationalistischer ze worden.
Wat een onzin. Kun je nu gewoon niet aanvaarden dat er heel wat mensen zijn die om rationele redenen bepaalde levensstijlen verwerpelijk vinden en dat ze de invloed van die levensstijlen in hun samenleving willen beperken om sociaal-hygiënische redenen?

Xenofobie is zo'n typisch Orwelliaans modewoordje om iedereen die tradities en waarden en normen belangrijk vindt af te stempelen als een irrationele schrikschijter met een beperkte intelligentie. Door dergelijke onzin mee te papegaaien, lijkt het erop dat u zelf aan het einde stond toen men de hersenen uitdeelde.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 13:48   #98
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Wat een onzin. Kun je nu gewoon niet aanvaarden dat er heel wat mensen zijn die om rationele redenen bepaalde levensstijlen verwerpelijk vinden
D�*t kan ik heel goed aanvaarden, ja.

Citaat:
en dat ze de invloed van die levensstijlen in hun samenleving willen beperken om sociaal-hygiënische redenen?
D�*t echter niet. De samenleving heeft er geen zaken mee wat ik in mijn slaapkamer doe en met wie.

Citaat:
Oud 18 mei 2007, 13:54   #99
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
D�*t echter niet. De samenleving heeft er geen zaken mee wat ik in mijn slaapkamer doe en met wie.
Er is niemand die zich iets aantrekt van wat je in je slaapkamer uitspookt, maar als je decadente Gay Pride Parades wilt houden of je wilt homo-propaganda in de scholen invoeren, dan mag je wel tegenwind verwachten !
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2007, 14:07   #100
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is niemand die zich iets aantrekt van wat je in je slaapkamer uitspookt, maar als je decadente Gay Pride Parades wilt houden of je wilt homo-propaganda in de scholen invoeren, dan mag je wel tegenwind verwachten !
Gay prides zijn niet decadent en homo-propaganda bestaat niet.

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be