Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 mei 2007, 12:09   #161
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Waarom altijd extreemrechtse sprekers aan het woord in jouw berichten, smiley?
Ik wil harde bewijzen, niet zomaar een kerel die uit zijn nek staat te zeveren.

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2007, 12:39   #162
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Die zogenaamde extreem rechtse sprekers zijn mensen die werken op het terrein, professors en islamologen die helemaal niet uit hun nek staan te kletsen maar weten waar zij over praten. Het is niet omdat zij uw mening niet delen dat zij daarom uit hun nek staan te kletsen. Ik zou zeggen, kijk eens in de spiegel.

"De term 'politieke correctheid' werd verzonnen door de Bolshevisten en het betekende om doelmatig te liegen wanneer de waarheid vertellen niet in overeenstemming was met de Marxistische Leninistische Partijlijn. Vandaag heeft Poco. net dezelfde betekenis als toen. Het wil zeggen de waarheid verdoezelen indien die niet gepast is voor de linkse/islamitische ideologie en hun plaatselijke ethiek."

Laatst gewijzigd door smiley : 19 mei 2007 om 12:48.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2007, 15:33   #163
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid

Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding

Standaard

Ondertussen zitten we hier nog steeds met een paar straffe uitspraken van smiley die, nu ze weerlegd zijn, blijkbaar zijn aandacht niet meer verdienen.

Smiley?
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2007, 20:57   #164
frituur oswald
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Een beetje een communist schaft de islam af, en in één moeite de andere godsdiensten ook. In onderstaand citaat zijn carl Marx en Friedrich Engels aan het woord. Wellicht de consequentste minarettenonderzijkers en papenvreters allertijden. Echte bolsjevieken slopen de godsdiensten. Er zijn er natuurlijk die door een ongelukkige speling van het lot met de naam "Bolsjeviek" door het leven moeten, terwijl ze eigenlijk "Kwezel" moeten genoemd worden.

[FONT=Verdana]"Er zijn bovendien eeuwige waarheden als vrijheid, gerechtigheid enz., die aan alle maatschappelijke toestanden gemeen zijn. Maar het communisme schaft de eeuwige waarheden af, het schaft de godsdienst af, de moraal, in plaats van daaraan een nieuwe vorm te geven; het is dus in strijd met alle vroegere historische ontwikkelingen."[/FONT]
Uit het communistisch manifest hoofdst 4
frituur oswald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2007, 22:29   #165
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zijne Heerlijkheid Bekijk bericht
Ondertussen zitten we hier nog steeds met een paar straffe uitspraken van smiley die, nu ze weerlegd zijn, blijkbaar zijn aandacht niet meer verdienen.

Smiley?
Ik had op jouw racistische stigmatizerende tekst (racistisch onderzoek) wat in ons land onmogelijk zou gepubliceerd worden (laat staan onderzocht) daar reeds onrechtstreeks op geantwoord.

Laatst gewijzigd door smiley : 19 mei 2007 om 22:36.
Oud 19 mei 2007, 22:56   #166
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Als je geen moslim(a) bent hou dan op met de islam te verdedigen. En wat dit hiermee te maken heeft, vraag dat eens aan de salafisten.
Wat de Salafisten hiermee te maken hebben, is me een raadsel. Weet wel dat proxenetisme volgens alle islamtische strekkingen een zware misdaad is.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2007, 23:55   #167
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Wat de Salafisten hiermee te maken hebben, is me een raadsel. Weet wel dat proxenetisme volgens alle islamtische strekkingen een zware misdaad is.
Het zal het hier dan nog maar eens posten.

"De leer (zuivere islam) zegt immers dat ongelovigen en gelovigen niet gelijk zijn aan elkaar. Hierin vinden jongeren soms een rechtvaardiging om criminaliteit tegenover wie niet tot hun doelgroep behoort, te rechtvaardigen. Dat dit wel degelijk bestaat, blijkt uit uitlatingen van jongeren op straat die handel in drugs goedpraten zolang je maar enkel aan niet moslims verkoopt! Bij een inbraak in een kantoor werden enkel de computers gestolen van wie geen moslim was. Van broeders of zusters werd niet gestolen. De daders waren lid van JvI, evenals de koeriertjes in drugs. Bovendien kunnen veel slachtoffers van woning, auto inbraak, steaming en andere vormen van geweld getuigen dat agressie vanuit moslims niet op broeders en zusters is gericht, maar op wie Kafir is, ongelovig.

De leer zien jonge moslims ook als rechtvaardiging om de hoofddoek te verplichten aan vrouwen, en wie hiervan afwijkt, moslim of niet, te beschouwen als hoeren en dienovereenkomstig te behandelen."

Marij Uijt den Bogaard
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=7758
Oud 20 mei 2007, 00:03   #168
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De leer zien jonge moslims ook als rechtvaardiging om de hoofddoek te verplichten aan vrouwen, en wie hiervan afwijkt, moslim of niet, te beschouwen als hoeren en dienovereenkomstig te behandelen."

Marij Uijt den Bogaard
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=7758
Ik stel niet zonder verbazing vast dat Maij Uijt den Bogaard (die op dit forum als Circe opereert ) tot de orde der Ulama is toegetreden...

In haar opleiding tot Alim heeft ze toch één en ander verkeerd begrepen. Proxenetisme is verboden in de islam, prostitutie is verboden, evenals elke andere vorm van sexueel verkeer buiten het huwelijk en dit zowel voor mannen als vrouwen.

Zowel mannen als vrouwen moeten reinheid en huwelijkstrouw naleven, willen zij een volmaakt leven leiden.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 20 mei 2007, 00:08   #169
smiley

Standaard

Citaat:
Ik stel niet zonder verbazing vast dat Maij Uijt den Bogaard (die op dit forum als Circe opereert ) tot de orde der Ulama is toegetreden...

In haar opleiding tot Alim heeft ze toch één en ander verkeerd begrepen. Proxenetisme is verboden in de islam, prostitutie is verboden, evenals elke andere vorm van sexueel verkeer buiten het huwelijk en dit zowel voor mannen als vrouwen.

Zowel mannen als vrouwen moeten reinheid en huwelijkstrouw naleven, willen zij een volmaakt leven leiden.
Je moet lezen wat er staat. 'hierin vinden jongeren soms een rechtvaardiging enz. En klik de link eens aan, lees de hele tekst, te veel om hier allemaal te posten. En neen circe is niet marij.
Oud 20 mei 2007, 00:31   #170
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat is inderdaad zo.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2007, 00:31   #171
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Je moet lezen wat er staat. 'hierin vinden jongeren soms een rechtvaardiging enz. En klik de link eens aan, lees de hele tekst, te veel om hier allemaal te posten. En neen circe is niet marij.
Nu nog bewijzen dat die 2 Marokkaanse jongens in naam van de islam handelden, eh smiley?
Oud 20 mei 2007, 00:34   #172
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Nu nog bewijzen dat die 2 Marokkaanse jongens in naam van de islam handelden, eh smiley?
Je kan er gif op innemen dat ze het met een gehoofddoekte moslima niet zouden hebben gedaan.

Net zoals die gasten hier...

Ze is Katholiek, dus we mogen ze verkrachten

Laatst gewijzigd door smiley : 20 mei 2007 om 00:35.
Oud 20 mei 2007, 00:38   #173
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Je kan er gif op innemen dat ze het met een gehoofddoekte moslima niet zouden hebben gedaan.
Zo naïef over gehoofddoekte moslima's. Als jij eens wist wat sommigen van hen allemaal uitspoken...

Anyway, ik herhaal dus mijn vraag: nu nog bewijzen dat die 2 Marokkaanse jongens in naam van de islam handelden? Zou jij er gif op innemen dat ze dat deden?
Oud 20 mei 2007, 00:41   #174
smiley

Standaard

Citaat:
Zo naïef over gehoofddoekte moslima's. Als jij eens wist wat sommigen van hen allemaal uitspoken...

Anyway, ik herhaal dus mijn vraag: nu nog bewijzen dat die 2 Marokkaanse jongens in naam van de islam handelden? Zou jij er gif op innemen dat ze dat deden?
Lees de tekst van marij uyt den boogaard. Je kan er gif op innemen dat indien de islam er niet was, we die problemen niet hadden of verwaarloosbaar klein. Je kan er gif op innemen dat indien die jongeren niet als een buitenlander zouden zijn opgevoed de gevangenissen dan niet zo zouden uitpuilen zoals dat dit nu het geval is.

Moslimspunkers in het Westen
Hind Fraihi undercover in Molenbeek

Laatst gewijzigd door smiley : 20 mei 2007 om 00:42.
Oud 20 mei 2007, 00:46   #175
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Lees de tekst van marij uyt den boogaard. Je kan er gif op innemen dat indien de islam er niet was, we die problemen niet hadden of verwaarloosbaar klein.
Bij mijn wete zijn er ook loverboys die niets met de islam te maken hadden of hebben.
Citaat:
Je kan er gif op innemen dat indien die jongeren niet als een buitenlander zouden zijn opgevoed de gevangenissen dan niet zo zouden uitpuilen zoals dat dit nu het geval is.
Wat is "als een buitenlander worden opgevoed"?

Maar je blijft mijn vraag ontwijken: zou jij er gif op innemen dat die 2 Marokkaanse jongens in naam van de islam handelden?
Oud 20 mei 2007, 00:52   #176
smiley

Standaard

Citaat:
Bij mijn wete zijn er ook loverboys die niets met de islam te maken hadden of hebben.
Het zijn allemaal buitenlanders, lopen elkaar op straat tegen het lijf. De 'jongeren' zowel islamitische (onmiskenbaar de grootste groep) als niet-islamitische 'allochtonen' die geen respect hebben voor de autochtone vrouwen.

Citaat:
Wat is "als een buitenlander worden opgevoed"?
Islamitisch, met andere normen en waarden dus, die niet meegeevolueerd zijn met onze moderne maatschappij. Die zich hierin aldus niet thuis voelen en die afwijzen met alle (ook criminele) gevolgen vandien.

Citaat:
Maar je blijft mijn vraag ontwijken: zou jij er gif op innemen dat die 2 Marokkaanse jongens in naam van de islam handelden?
Het geeft aanleiding tot.
Oud 20 mei 2007, 00:58   #177
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Het zijn allemaal buitenlanders, lopen elkaar op straat tegen het lijf. De 'jongeren' zowel islamitische (onmiskenbaar de grootste groep) als niet-islamitische 'allochtonen' die geen respect hebben voor de autochtone vrouwen.
Er zijn ook autochtone loverboys en zelfs autochtone jongens die de allochtone loverboys helpen.
Citaat:
Islamitisch, met andere normen en waarden dus, die niet meegeevolueerd zijn met onze moderne maatschappij. Die zich hierin aldus niet thuis voelen en die afwijzen met alle (ook criminele) gevolgen vandien.
De normen en waarden van de islam verschillen niet zo hard met die van het christendom en jodendom. Ik voel me als moslim wel thuis in en meegeëvolueerd met deze moderne maatschappij.
Citaat:
Het geeft aanleiding tot.
Aha! Je zou er dus geen gif op innemen. Ik ook niet hoor.
Oud 20 mei 2007, 01:06   #178
smiley

Standaard

Citaat:
Er zijn ook autochtone loverboys en zelfs autochtone jongens die de allochtone loverboys helpen.
Voor de islamitische verrijking kende men het fenomeen 'loverboys' helemaal niet. indien er autochtone loverboys zouden bestaan (die zo talrijk zijn als een speld in een hooiberg maar die enkele uitzonderingen komen altijd goed van pas nietwaar om maar te kunnen zeggen, het zijn niet allemaal 'allochtonen') die allochtone loverboys zouden helpen dan komt dit door de slechte invloed die de allochtone loverboys (hangjongeren) op hen uitoefenen.

Citaat:
De normen en waarden van de islam verschillen niet zo hard met die van het christendom en jodendom. Ik voel me als moslim wel thuis in en meegeëvolueerd met deze moderne maatschappij.
Wij zijn reeds verder geevolueerd dan de jaren 50 terwijl men hier de hoofddoekjes en het religieus islamfundamentalisme alleen maar ziet toenemen in plaats va nafnemen. Ook de bijbel (die christenen trouwens anders bekijken dan moslims hun haatboek bekijken) is niet zulk een haatboek als de koran. De koran en hadith zijn stukken erger.

Citaat:
Aha! Je zou er dus geen gif op innemen. Ik ook niet hoor.
De islam is een ingevoerde pest die we beter kwijt dan rijk zijn. De integratie en andere problemen (die men wereldwijd kan merken) vloeien daaruit voort.

Bekeren tot de islam: wat te doen?

Een open brief van Nasrani aan vrouwen die moslima willen worden

Beste bekeerlinge,

Voordat je bij die club gaat moet je eerst goed vergewissen van de (voor)waarden en de gevolgen die het voor je leven zal hebben. Als een Moslim je in de Islam wilt trekken hoor je altijd dat de Christelijke God en de Islamitische Allah één en dezelfde is. Als dat zo is, is kan je net zo goed Christen blijven. De waarheid is dat de karakters van de Islamitische Allah en de Christelijke God van elkaar verschillen als daglicht en duisternis. Je schreef al eerder dat je jezelf niet kan vinden in bepaalde uitspraken van de “profeet” Mohammed. Als je moslima wordt, wordt er van je geëist dat je je volledig onderwerpt (onderwerping is de betekenis van het woord Islam) en wel aan ALLES wat er in de Quran, Hadith en uiteindelijk wat hieruit voortvloeit het Islamitische recht, de Sharia.
Als je voor de studie van de Quran en Hadiths geen tijd of zin hebt moet je ook geen tijd of zin hebben om moslima te worden. Ja, het is een enigszins uitgebreide studie die je zelfstandig moet doen. Zonder “begeleiding” van een Moslim want daar heb je alleen last van. Je gaat dan als het ware, zoals men het in het Nederlands uitdrukt, bij de duivel te biecht.
Al Taqiyah
Doordat het voor de Moslim legitiem is om de zaak rooskleuriger voor te stellen dat het in werkelijkheid is, wordt je belazerd. In de leer van het evangelie heeft liegen als basis hoogmoed en dus zondig. In de Quran en Hadith is veinzen (Al Taqiyah), dus list, leugen en bedrog zeer prijzenswaardig als het de Islam dient. Als je morele normen en waarden niet rotsvast staan ben je snel op een dwaalspoor gebracht. Een dwaalspoor die je naar een dwaalleer leidt. Kortom je wordt een hemel voorgespiegeld terwijl je naar een bestaan gevoerd wordt die meer getypeerd mag worden als hels.
Onbaatzuchtige Naastenliefde
Verder moet je bij het bestuderen van de Islam je laten leiden door de regel dat men aan de vruchten de boom herkent. Kijk en beoordeel hoeveel onbaatzuchtige naastenliefde er in de Islam huist. De naastenliefde gaat niet verder dan mede-moslims helpen. De drijfveer van het geven van aalmoezen (Zakat) lijkt naastenliefde. Maar het is niet wat het lijkt. De Zakat (aalmoes) wordt 1x per jaar gegeven (alsof de hongerende medemens slechts 1x per jaar eet) en dient om een goede daad op zijn conto te krijgen. Men moet dus scoren. De drijfveer is niet de naastenliefde en zeker niet de naastenliefde die het evangelie ons leert. Niet de daad maakt dat de daad goed is, het is de drijfveer die bepaalt of de daad goed is.
Plaatsje in de Hemel
Verwacht als moslima niet dat je even veel rechten hebt als de moslim. Om te beginnen lever je je vrijheid van godsdienstkeuze in. De keuzevrijheid die je nu als niet-moslima hebt kan je afschrijven. Ondanks dat dit recht in de grondwet verankerd is hebben Moslims er maling aan omdat zij hun Sharia boven de landswetten stellen. En waar doe je het allemaal voor? Om een plaatsje in de hemel te verwerven? Geen Moslim, noch Quran, noch Hadith kan jou dat garanderen. Allen Jezus Christus kan jou dat garanderen. Mocht je als moslima je bedenken en uit de Islam willen stappen wordt je door de mensen die je nu zo lief voorkomen “Murtadh” genoemd. De Quran en Hadith is er heel duidelijk in wat er met een “Murtadh” moet gebeuren: kill, kill, kill!!! Als moslima ben je de helft waard van een moslim. In de Sharia erft een dochter 1 deel en een zoon twee delen. Een echtgenote komt er in de erfenis bekaaid van af.
In de Sharia kan een man de vrouw verstoten (Taalaq). Het is voldoende als de man in het bijzijn van 3 mannelijke getuigen uitroept dat hij zijn vrouw verstoot. Voor de Sharia is de echtscheiding dan een voldongen feit. De vrouw kan de man niet verstoten. Verstoting hangt haar boven het hoofd als zij niet toestemt dat de man nog drie vrouwen neemt. Na verstoting is zij niet automatisch gescheiden van de man.
Islamitische Echtscheiding
Wil zij van de man af dan moet zij bij de Islamitische rechtbank een scheiding aanvragen. De enige toegelaten rechtsgrond is dat zij van de man gedurende 3 maanden geen financiële ondersteuning heeft ontvangen. Hiertoe moet zij 3 mannelijke getuigen of 6 vrouwelijke getuigen meebrengen die voor haar getuigen dat zij 3 maanden geen geld van de man heeft ontvangen.. Dus 1 mannelijke getuige is evenveel waard als 2 vrouwelijke getuigen. Zo lang de man betaalt, al is het maar 1 Euro per maand, bestaat er geen grond voor echtscheiding. Kinderen worden altijd toegewezen aan de man. Zogende baby’s mogen voor de zoogtijd bij de moeder blijven. De moeder mag hiervoor een kleine vergoeding vragen. Als de zij teveel vraagt heeft de man het recht de baby aan een andere vrouw te geven. Na de zoogtijd wordt de baby bij de moeder weggehaald.
Bij overspel (vreemd gaan) van de vrouw heeft de man het recht de vrouw het leven te benemen. Als de man vreemd gaat, ja je raad het misschien al, heeft de vrouw geen recht om de man te vermoorden.
De Vreugde van Vergeving
Illustratief is wel het volgende verhaal: Toen er een overspelige zwangere vrouw bij de “profeet” Mohammed gebracht werd en hem werd gevraagd wat met de vrouw te doen antwoordde hij: Breng haar weer bij mij als het kind geboren is. Na de geboorte van het kind werd de vrouw weer voor Mohammed geleid. Mohammed zei toen: Laat haar het kind zogen en breng haar weer bij mij als het kind 2 jaar oud is. Na twee jaren werd de vrouw wederom voor Mohammed geleid. Hij zei toen: Neem het kind van haar af en doodt de moeder.
Toen Jezus bij een groep mensen kwam die klaar stond om een overspelige vrouw te stenigen zei Hij: Wie zonder zonden is mag de eerste steen gooien. Niemand, uitgezonderd Jezus was zonder zonden en niemand durfde daarom de eerste steen te gooien. Jezus zei tot de vrouw: Je zonden zijn je vergeven. Ga heen en zondig niet meer.

Wie heb je liever? Jezus of Mohammed?

http://www.dutch.faithfreedom.org/index.php

Laatst gewijzigd door smiley : 20 mei 2007 om 01:15.
Oud 20 mei 2007, 01:16   #179
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De islam is een ingevoerde pest die we beter kwijt dan rijk zijn. De integratie en andere problemen (die men wereldwijd kan merken) vloeien daaruit voort.
zeg smiley, zijn er eigenlijk momenten in je leven dat je aan iets anders dan aan (je haatpassie voor) de islam denkt?

ik heb zin om met een variant op die Franse mop te komen: "il n'y a pas que le sexe dans la vie... il y a... il y a.... il y a.... pleins de choses, quoi!"
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 20 mei 2007, 01:25   #180
smiley

Standaard

Citaat:
zeg smiley, zijn er eigenlijk momenten in je leven dat je aan iets anders dan aan (je haatpassie voor) de islam denkt?

ik heb zin om met een variant op die Franse mop te komen: "il n'y a pas que le sexe dans la vie... il y a... il y a.... il y a.... pleins de choses, quoi!"
Om een probleem aan te pakken moet men de oorzaak van dat probleem aanpakken. Dat is de logica zelve. Spijtig genoeg zoeken de pocos de oorzaak van het probleem niet daar waar het te vinden is.

Islam is immers peace nietwaar.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be