![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Als geschiedenisstudent kan ik dit soort van archaïsche propagandapastiche wel smaken. Al hoop ik voor de geestelijke gezondheid van de schrijver dezes dat hij die tekst inderdaad "tongue in cheek" geschreven heeft en het niet serieus meent.
Al vraag ik me af wie de schrijver is. Is na Patriot nu ook Bruno overgelopen of heeft Patriot (die ook wel houdt van dit soort stijl) een dubbelnick aangemaakt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Arm hans. Hij blijft helemaal alleen achter. ![]() Dat wil belgique bij elkaar houden, maar hij slaagt er nog niet in om een partij van gelijkgezinden bij elkaar te houden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Is Idealisto niet gewoon een dubbelaccount van Patriot? Zelfde manier van "argumenteren"; lees het uiten van de meest ordinaire, wereldvreemde praat en dezelfde manier van schrijven.
Let zelfs op de posts van Idealisto en Patriot: gepost op precies hetzelfde uur 00:06. Wat is de kans dat twee precies dezelfde partij-aanhangers, met dezelfde manier van schrijven, met dezelfde scheldtirades tegelijk aanwezig zijn, in dezelfde thread en op hetzelfde uur posten? Een beetje veel toeval lijkt mij.
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vandaag, 00:06 #5 Idealisto vbmenu_register("postmenu_2671856", true); Vreemdeling ![]() Geregistreerd: 14 april 2007 Berichten: 34 ![]() De tsjeven zijn ons ongeluk. Ik ben blij dat gespuis immer met een open vizier bestreden te hebben! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bekijk openbaar profiel Stuur een privébericht naar Idealisto Zoek meer berichten van Idealisto Voeg Idealisto toe aan je vriendenlijst ![]() Perm. Vertegenwoordiger VN ![]() Geregistreerd: 6 oktober 2002 Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium Berichten: 19.339 ![]() ![]() ![]() Knappe analyse!
Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840). Laatst gewijzigd door Preuße : 20 mei 2007 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() drank heeft zijn sporen nagelaten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
![]() Neenee, ik denk dat jullie dichter bij het antwoord zitten dan jullie denken. Laatst gewijzigd door Patriot! : 20 mei 2007 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja bedankt he, nu loopt er fruitsap uit mijn neus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2: Ik geloof niet dat idealisto een dubbelnick is van patriot! De moderatie heeft veel ervaring met dubbelnicks, en ik denk dat patriot! wel beter weet dan zich een permanente ban te riskeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
N-VA wenst de Walen zelfbeschikking te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Patriot/Idealisto heeft hier weer het deksel van de beerput gelicht.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door satiper : 20 mei 2007 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou ontdekt worden want zelfde IP adres.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() Patriot weet dat vermoedelijk ook, daarom gebruikt hij desgevallend vermoedelijk een latop én een desktop. Als je eens naar die oudere berichten van Idealisto gaat kijken valt op dat hij eveneens zo'n extreme belgicist is. En hoeveel extremisten van de BUB hebben zich tot de VLD bekeerd?
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou Yann soms teruggekeerd zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Waar is de tijd dat liberalen pal stonden voor vrije mening, voor vrijheid van gedachten? Nu leven we met een "liberale" partij die enkel het eigen triumviraat gelijk geeft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bruno dus?
Reminds me. Die heeft zichzelf ooit eens op mijn msn uitgenodigd met de bedoeling me te bekeren. ![]() |
![]() |
![]() |