![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#242 |
Europees Commissaris
|
![]() Heb ik dat ergens gezegd misschien?
![]() |
#243 |
|
![]() Lees/denk goed, ook wat je zelf inbrengt; zoek je "gelijkberechtiging" voor schoolhomo'tjes (zo ja, "gelijk" met welke voorziening voor andersdenkenden dan?) òf wil je alleen maar unieke aandacht voor een/je gezindte (positieve discriminatie)?
Per slot van rekening hebben die gay-parades ook geen "straight" voorbeeld/voorganger/tegenhanger.
![]() |
#244 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nee, aandacht voor kinderen die problemen hebben of zaken hebben te bespreken. Alle soort zaken, dus incluis problemen rond seksualiteit (eender welke problemen), dat heb ik al herhaaldelijk gezegd.
![]() |
![]() |
#245 |
|
![]() Citaat:
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat bedoel ik helemaal niet. Je ontwijkt hier enkele vragen die toch wel vrij essentieel zijn in dit absurditeitenkabinet dat je op poten aan het zetten bent.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 20 mei 2007 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
|
![]() En bestaat volgens jou dan zulke "aandacht" voor hetero-kindertjes in het onderwijs, òf ga je je minderheids-actie ook willen uitbreiden, je tevens opwerpend voor de meerderheid (die zulke dingen misschien nog helemaal niet bedacht/gevraagd heeft)? Het creëren van een behoefte/markt?
![]() |
#249 |
|
![]() Look who's talking.
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je blijft die vragen dus ontwijken? Ik herhaal ze voor de goede orde nog even:
Denk je dat er behoefte is aan "vergelijkbare ruimte [...] aan kinderen die hetero zijn"? Zouden er veel kinderen zijn die het moeilijk hebben om openlijk uit te komen voor hun heteroseksualiteit?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
|
![]() Citaat:
Een vraag "juffrouw, hoe los ik het probleem op van mijn verschrikkelijke erectie als ik mijn moeder in het bad zie" zal, denk ik, op school toch niet serieus in behandeling worden genomen.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 20 mei 2007 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet? Ik zou niet weten waarom niet... Waar moet dat kind dan wèl terecht kunnen met dergelijke vragen (aangenomen dat een kind die vraag aan iemand zou willen stellen, hetgeen me hogelijk zou verbazen)?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wie spreekt hier over acties? Enkel jij, niet ik. Ik heb het over een aanspreekpunt voor kinderen, jij over acties.
![]() |
![]() |
#254 |
Banneling
|
![]() wat een gezever.
Zijn er nu echt geen bestaande problemen om uw energie op los te laten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
|
![]() Citaat:
Ik gaf expres het "voorbeeld" van een vraag die ik niet of nauwelijks zou verwachten, omdat ik mij eigenlijk geen andere vragen kan voorstellen dan (hooguit) over voortplanting en zéker niet over al dan niet nagestreefde opwinding en/of genotsbeleving. Misschien kun jij een punt of een vraag formuleren dat/die op school moet mogen worden verwacht van een homo-kind?
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 20 mei 2007 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
|
![]() Citaat:
Niemand heb ik hier nog een practijkvoorbeeld zien geven van in te lopen achterstelling/achterstand van homo-kinderen in het onderwijs.
![]() |
![]() |
#257 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gek, ik zal eens enkele van mijn posts hier terug quoten, ik wil wel eens zien waar jij het actie of paradekarakter inziet.... Citaat:
Mijn openingspost was de volgende Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik wist niet dat het feit dat voor een kind op school alles bespreekbaar zou moeten zijn en er een aanspreekpunt zou moeten zijn een paradekarakter had?
![]() |
![]() |
#258 |
Banneling
|
![]() een aanspreekpunt is dat een praatpaal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#260 |
|
![]() ik vermoedde al lang dat jij last hebt met het begrip "democratie".
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 20 mei 2007 om 20:21. |
![]() |
![]() |