![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#422 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Gerolf annemans en Dewinter zeg zelf dat onafhankelijk vlaanderen hun grootste standpunt is en de zelfverklaarde VB'ers maar proberen om een economisch programma voor te leggen just make me laugh (vind het echt een leuk smilieke) |
|
|
|
|
|
|
#423 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan! Laatst gewijzigd door Luddo : 21 mei 2007 om 09:48. |
|
|
|
|
|
|
#424 | |
|
Minister
|
Citaat:
(Vind het echt een leuk smaailieke!)
|
|
|
|
#425 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
het VB zal die CAO's wel verdedigen en de vakbond afschaffen... iedereen flexibel maar geen loon naar werken... laten we dat allemaal ondersteunen en terwijl die volksverraders verbranden of beter nog vierendelen , nu dat we toch bezig zijn. |
|
|
|
|
|
|
#426 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#427 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#428 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, daar heb ik nu nog nooit van gehoord se... Wat is dat voor iets?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#429 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#430 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#431 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
in het programmaboekje waar de link van werd doorgegeven staat dan ook : ze willen ondernemingsraden oprichten, rechtspersoonlijkheid geven aan vakbonden en die rechtspersoonlijkheid is enkel en alleen om ze te kunnen pakken... |
|
|
|
|
|
|
#432 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Ik heb het opgezocht en buiten onafhankelijk vlaanderen bestaat er geen economisce standpunten in hun programma... Als het wel zo is dan heb ik een ander boekje gelezen en moet je me echt eens uitleggen welke punten ze hebben... |
|
|
|
|
|
|
#433 |
|
Minister
|
De vakbonden rechtspersoonlijkheid geven en hun van de vetpotten afhouden is hetzelfde als ze afschaffen!
|
|
|
#434 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
gezegd op het congres : "Zo moeten ondernemers klacht kunnen indienen tegen vakbonden als ze schade ondervinden van hun acties" staken is een recht en staken is meestal laatste redmiddel... ze willen de vakbonden aan banden leggen komt op zelfde neer... Het VB erkent dat ze goede dingen gedaan hebben maar ze zijn nu dus niet meer nodig... "In bedrijven met minder dan 50 werknemers mogen de vakbonden niet binnen" wat moet ik er dan van denken... Laatst gewijzigd door el_duvel : 21 mei 2007 om 13:42. |
|
|
|
|
|
|
#435 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#436 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
ook logisch |
|
|
|
|
|
|
#437 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#438 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
zonder reden buitengsmeten worden noemt men tegenwoordig ook al een paar frank, doorgroeimogelijkheden afdwingen ook al een paar frank... Maar de hele econopmie van je programma afstemmen op die miljardenstromen dat kan dan wel... |
|
|
|
|
|
|
#439 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#440 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En het zijn nog steeds de bedrijven die voor echte werkgelegenheid zorgen. Niet de overheid. Onze bedrijven produceren een meerwaarde, niet de administratieve mallemolen van de overheid. |
|
|
|
|