![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#961 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#962 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moderatie is het mogelijk om de voetbaldraad die momenteel in k&k staat te verplaatsen naar het juiste sub-forum?
Alvast Bedankt!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 21 mei 2007 om 16:11. |
![]() |
![]() |
#963 |
|
![]() Ik heb even een topic geopend in "Fora op verzoek van de gebruikers" om te zien of er nog interesse is voor één of meerdere forumromans.
De reden hiervoor was dit topic in K&K: http://forum.politics.be/showthread.php?t=85118 Het grote probleem was dat iedereen op den duur door elkaar begon te schrijven, ook de kritieken en dat het geheel op den duur hierdoor in het water dreigde te vallen en begon af te wijken. Daarom stel ik voor dat er voor zoiets meerdere draden zouden kunnen geopend worden, dat de forumroman met andere woorden een soort van subforum zou worden, zodat iedereen zijn lijn kan blijven volgen en eventuele lezers er niet volledig door in de war slaan. Ook kunnen lezers die commentaar willen schrijven, dit doen in een aparte topic en hoeft deze niet in de verhaallijn te staan. Mensen die een ander verhaal kunnen schrijven, krijgen zo ook de kans om hn ding te doen, zonder zich er ergens in te moeten wringen. Dit lijkt me een leuke optie, om mensen hier aan te zetten om eens creatief uit de hoek te komen en eens ander proza dan een discussie te schrijven, om elkaar te ontspannen. Natuurlijk moeten in mijn ogen de forumregels hier ook toegepast worden, al blijf ik er bij dat we open moeten staan voor verschillende vormen van literatuur. |
![]() |
![]() |
#964 |
Staatssecretaris
|
![]() Vroeger kreeg ik een mailtje als er werd gepost in een draad waar ik zogezegd op geabonneerd was, nu niet meer. Ik moest mij ook niet in loggen als ik op politics kwam. Nu krijg ik geen mailtje meer en moet ik mij telkens opnieuw in loggen, hoe komt dat?
|
![]() |
![]() |
#965 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#966 | |
|
![]() Citaat:
Dan zou ik op top dagen bijna duizend mails ontvangen?? ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 29 mei 2007 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
#967 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#968 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat is ongeveer een mailtje of tien per dag. (Het is trouwens allemaal terug in orde. Nieuw paswoord en op onthouden geklikt).
|
![]() |
![]() |
#969 |
Banneling
|
![]() Beste moderator ,
graag 2 van de drie posten verwijderen aub want er staat 3 maal dezelfde post op " Eigen volk bedreigd politica " . Vermoedenlijk is dit omdat ik men venster moest verversen en dan enkel op deze website ....misschien was het omdat het zo druk was . Dank bij voorbaat , Duncan Laatst gewijzigd door duncan : 31 mei 2007 om 14:40. |
![]() |
![]() |
#970 |
|
![]() Je kan toch posts verwijderen, nee?
en anders, linkje geven ![]()
#971 |
|
![]() Moderatie je zult mij moeten pm'en met meer informatie of ik blij doorzagen over de schandalige daad die gisteren en toen werd gedaan!!!
In dat tweede geval nog veel verwijder werk, maarja jullie zijn toch al op dreef hé! ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 31 mei 2007 om 18:41. |
![]() |
![]() |
#972 | |
Coördinator
|
![]() Citaat:
Wij hebben eigenlijk aan niemand verantwoording af te leggen, maar om u het leven draaglijker te maken kan ik u alvast de volgende zaken vertellen. 1) Deze draad dient enkel om vragen te stellen aan ons, wij verwijderen consequent alle berichten die niet gericht zijn op het stellen van een vraag (of verduidelijken van een vraag) aan de moderatie. 2) Wat de verbannen gebruiker betreft: eens verbannen, altijd verbannen. Dat geldt voor iedereen ongeacht de aard van de overtreding. 3) Het spreekt voor zich dat wij geenszins excuses verschuldigd zijn aan verbannen gebruikers. Alle verbannen gebruikers zijn terecht (overschrijding van het max. aantal strafpunten) verbannen. De eerste banneling die dit zelf toegeeft moet ik weliswaar nog tegenkomen... Mvg Pieter Vandoorne |
|
![]() |
![]() |
#973 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() duveltje382 wordt al die ontschuldige aanvallen van "Modjes" wel echt waar beu,als je hier een dikken nekke forum van wil maken gelieven dan eerlijk te zijn,ik poste enkel zes ontschuldige beeldjes en Arnould die mij niet moet strafte mij dik onterecht
Echt schande Maak dan gewoon een dikke nekke forum h" En ja Arnould laat Uw politieke mening je zo niet lijden hé ![]() ![]() ![]() Schaam U,mij ga je wegewerkt hebben om zo een valshaard !!!! Veel plezier in Uw mensen nekken ..... duveltje382
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 31 mei 2007 om 20:00. |
![]() |
![]() |
#974 |
Coördinator
|
![]() Geachte
U had ook met behulp van accentuering (d.m.v. allerhande kleurtjes) uw boodschap duidelijk gemaakt: namelijk een persoonlijke aanval. U hebt hiervoor een waarschuwing gekregen zoals vele andere die ook krijgen. U bent echter de enige die hier steeds een complot van de moderatie in ziet. We hebben écht wel iets beters te doen dan u te viseren. Ik hoop dan ook oprecht dat u nu eindelijk eens kunt stoppen met het ontwaren van onbestaande complotten tegen u. Er zijn nog honderden andere actieve gebruikers, waarom zouden we uitgerekend u viseren? Mocht u er echter desondanks nog steeds van overtuigd zijn dat er hier op dit forum constant complotten worden gesmeed tegen u dan staat het u uiteraard vrij uzelf hiervan te ontlasten. Mvg Pieter Vandoorne Laatst gewijzigd door Pieter Vandoorne : 31 mei 2007 om 20:10. |
![]() |
![]() |
#975 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wetende dat jullie de fout gemaakt,vraag ik heerhestel
![]()
#976 |
Coördinator
|
![]() |
![]() |
![]() |
#977 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
MERCI moderators voor de snelle reactie ![]() |
|
![]() |
![]() |
#978 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarde moderatoren,
Ik heb zo de indruk dat de zoek functie totaal niet meer werkt. Ik heb al verschillende zoekopdrachten gedaan waarvan ik verwacht of zelfs wéét dat ze resultaat moeten opleveren, but no joy. Op een forum waar men niet voortdurend in herhaling wil vallen, lijkt het me interessant een goede zoekfunctie te hebben. met dank. |
![]() |
![]() |
#979 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Eigenlijk al een paar weken dat de zoekfunctie voor mij niet meer werkt. |
|
![]() |
![]() |
#980 | |