![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Gouverneur
|
![]() Ja, dat hebben ze ook in Polen ... het gaat gewoon over het feit dat de Poolse regering (ministerie van onderwijs) haar lesjaarprogramma aanpast en hierin is er geen plaats meer om over homofelie een hel debat te orgnaiserne in scholen en ze willen er ook geen gespreksonderwerp meer van maken ...
Democratie IS NIET GELIJK AAN vrijheid om te zijn wie ge zijt ... dat hebt ge hier zelf verzonnen ... democratie heeft te maken met een meerderheidsregering die beslissingen neemt ... verder moeten ze in de Polen naar de grondwet kijken en deze laat dat toe ... als de meerderheid van de Poolse burgers het blijkbaar eens is met de stappen van de Poolse regering ... wie zijn wij dan als Belgen ... of de rest van Europa om te zeggen wat ze in Polen moeten doen? Ik zou zeggen, bemoei u met uw eigen zaken, laat in Polen de democratie haar werk doen ...
![]() |
#302 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een Mens die anderen niet lastig valt en geen schade toebrengt is zijn plaatsje onder de zon waard en al zeker een eigen kind. Verder: "so far so good": voorlopig (oplosbare) andere problemen zat.
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga er van uit dat de vorming van een regering een weerspiegeling is van de partijen die in het parlement werden verkozen, het orgaan waaraan de regering verantwoording verschuldigd is.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 21 mei 2007 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Aangezien ge eerste met "liefje" afkomt en dan met "schatje" ga ik er van uit da ge ne homo zijt ... awel als ge daarmee reactie wilt uitlokken: mij boeit het echt niet in welk gat gij uwe stengel steekt, ik heb geen moeite met homo's wel met van die verwijfde janetten ... 't wil niet zeggen dat als ge homo zijt dat ge iedereen schatje of liefje moet noemen ... dat moet ge eens proberen in 't dagelijks leven ... ge zult er ver mee komen, sukkel.
![]() |
![]() |
#306 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Ik ben geen racist, maar die marokkanen..." ![]() Hou u scheldtirades alsjeblieft voor uzelf ![]()
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 21 mei 2007 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Gouverneur
|
![]() Och, ge weet toch wa'k bedoel hè ... ik ken ook homo's, kunt daar normaal tegen praten ... maar der zijn er die menen dat ze zich moeten profileren ... en neen, daar kan ik niet tegen ... ik ben helemaal geen homohater LOL, ge doet toch wat ge wilt en ge houd van wie ge wilt ... ik vind dat verwijfd gedrag er gewoon over ... ziet ge bijvoorbeeld Wim de Vilder op één al gelijk een janet doen? Nee hè! Inderdaad, die doet gewoon en geen probleem mee ...
![]() |
#309 |
Gouverneur
|
![]() Ik wind mij niet op ... 't is maar uw interpretatie hè ... en uhm da's geen 'dikke vette zever' ... da's een feit, 't is de EUROPESE COMISSIE DIE DE POOLSE REGERING OP DE VINGERS TIKT, NIET HET EUROPESE PARLEMENT!
GO READ A BOOK!
![]() |
#310 | |
|
![]() Citaat:
Inderdaad, rechten en plichten. Misschien moeten we is even kijken hoeveel keer belgie al is veroordeeld om de Europese regels aan zijn laars te lappen. Alleen als het om Polen gaat, die moeten onvoorwaardelijk luisteren naar Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
|
![]() Citaat:
Laat ze toch, ze doen geen vlieg kwaad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
|
![]() Citaat:
Niemand heeft recht op het leven van een ander, dat er nu een meerderheid achter staat of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
|
![]() Citaat:
Voor EIGEN GEBRUIK kijk ik tegen homosexualiteit volkomen negatief aan maar bepaald niet uit gebrek aan informatie (ik neem aan dat je dat bedoelt met "onwetendheid")! Iets anders is, dat ik vind dat geen mens onderdrukt of benadeeld mag worden voor iets waar hij andersdenkenden niet mee lastig valt. Leven en laten leven; het is al zo kort.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 21 mei 2007 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ik je goed begrijp zou je eigenlijk moeten toejuichen dat met tegenwoordig over homoseksualiteit spreekt in de school (niet in Polen natuurlijk, maar hier), want dat gaat juist die benadeling en onderdrukking tegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat zou er trouwens in dat lessenpakket moeten zitten? Het zou interessant kunnen zijn eens te weten hoe de homobeweging dit ziet qua inhoud en doelstelling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
|
![]() Citaat:
Ja, plenty goede kennissen waarvan ik toevallig weet dat die "zo" zijn maar zij gedragen zich beschaafd en vallen geen "anderen" lastig. Van mensen die anderen/mij wel het leven bemoeilijk(t)en weet/wist ik mij snel genoeg te distanciëren. In de grote achtergrond-families ken ik er 3 en ook die zijn probleemloos; "school" had daar geen inmenging in. Misschien bestaan er daar meer, die zelfs mij dan nog niet bekend zijn. Nogmaals: die school moet hoogstens een reddingsboei bij de hand hebben voor niet-weerbare reeds-verdrukten (niet per se alleen maar homo's); geen "subcultuur" opdringen aan de meerderheid en geen "positieve discriminatie".
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
|
![]() Citaat:
Dat is wat ik zou geven als leraar. |
|
![]() |
![]() |