![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb ik daar geen rekening mee gehouden mss? Ik vroeg of iemand wist hoeveel de foutenmarge bij vorige verkiezingen voor deze peiling was en ik heb nu een antwoord gekregen, bedankt daarvoor!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En eens een ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() Roomsrood is op het nippertje mogelijk!
![]()
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() Op dit moment ziet het er goed uit voor Groen! en niet zo goed voor LDD en VB
![]() Het zijn mijn prono's he... ![]() Dus als mijn prono een beetje klopt hebben ze niet genoeg met roomsrood en is er misschien nog een plekkie voor Groen! ![]() ![]()
Take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented. - Elie Wiesel. Laatst gewijzigd door Linkse Vogel : 21 mei 2007 om 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() voor mij ist een nachtmerrie. Ik krijg natte dromen van Rooms(N-VA quit met het kartel!
![]() ![]()
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() Die andere 1.1 zien er niet goed uit voor onze CAP'- en PVDA'ertjes
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet niet of het VB nog veel vooruit zal gaan; hun campagne trekt echt op de kl*ten nu hun plaatselijke noel slangen is overgelopen naar LDD.
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bovendien kan er niet anders dan een systematische onderschatting zijn, als je bijvoorbeeld de resultaten van bijv A'pen ziet. Het zou al een zeer slechte zaak zijn moest Vanduppen op zijn eentje niet dubbel zoveel halen...
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op de vrt zeiden ze het anders zeer mooi! Dit is de score aan het begin van de verkiezingscampagne, er kan nog heel veel veranderen door de campagnes van de partijen. Er waren er ook veel die nog niet hadden beslist maar dat cijfer heb ik niet echt goed opgevangen.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Schepen
|
![]() het enige waar ik den bibber van krijg is dat groen terug zou stijgen naar 8.4 % , hebben we nog niet genoeg geleerd van die groen fascisten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een minister neemt wel vaker beslissingen die niet door de volledige coalitie gedekt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jij denkt precies dat een gehele administratie elke verkiezing vervangen wordt, zeker? |
|
![]() |
![]() |